Majbritt

Feststed mellem Skive og Holstebro

5 posts in this topic

Hej allesammen 

Min kæreste og jeg skal giftes om halvanden årstid, men vi er allerede nu gået i gang med at kigge på steder at holde festen.
Vi kunne dog godt bruge noget hjælp, da vi kun kender de steder, hvor vi selv har været til bryllup i området. 

Vi skal bruge et pænt sted, hvor der er plads til 70+ gæster, hvor de laver mad og kuvertprisen omkring 600 kr. for det hele cirka.

Hvad ville du så foreslå i området?

Bare kom med alle jeres ideer da vi er i gang med en brainstorming fase.

VI holder receptionen et andet sted, så det er kun for festen. 

0

Annonce ♥

Velkommen til Bryllupsklar og tillykke med det kommende bryllup :)

Er det incl. vin, natmad og efterfølgende bar til festen, når du siger 600 kr.? Det lyder umiddelbart lavt og jeg tror du får svært ved at finde et helt arrangement til den kuvertpris (måske tager grueligt fejl jeg kender ikke dit lokalområde), men min erfaring generelt siger mig, at det er dyrere. Kunne det være en løsning selv at stå for mad og drikke eller orker I ikke det?

0

Nu er det ikke lige den del af landet hvor jeg/vi kommer mest men jeg spillede for nogle år siden oppe på Borgbjerg Mølle Kro for et brudepar som var med i TV3's - Hvad Bruden ikke ved.  Uden at have undersøgt det nærmere var min fornemmelse at det ikke var så dyrt igen og hyggelige omgivelser hvis man er til kromiljø.

Vedr. den anden løsning som Ki er inde på hvor I selv står for alt kunne man overveje Hostrup Hovedgaard. Det ligger så vidt jeg ved på de kanter :) Jeg  vil mene at der kan sidde 70 mennesker i deres festsal uden at inddrage nogle af de andre rum men det vil være en god ide at lukke nogle af de øvrige lokaler af da selskabet ellers nemt bliver spredt.

0

Hej Majbritt,

Jeg kommer fra området, så kender til nogle steder. Den første der falder mig ind er Storådalens Restaurant. Link: http://storaa-dalen.dk/restaurant-og-cafe/bryllup/
Det koster kr. 700 pr. kuvert, så tæt på jeres budget. Det ligger et godt sted med smuk udsigt :-)

Mvh. Morten Friis

0

Annonce ♥