kesa

♡ Kalle & Mads' vielse 9.7. 2017 ♡ Beretning og fotos.

397 posts in this topic

Når jeg oplever at det faktisk forholder sig omvendt af det du skriver, Bent, kan vi vist konstatere, at der ikke er så stor forskel på jyder og sjællændere når det kommer til afstande alligevel.

0

Annonce ♥

Som far til en 18 årig datter, der bor hjemme hos os, må vi jo være behjælpelig med at hun også får sine drømme ifbm brylluppet opfyldt. 

Derfor har vi sørget for at der er en frisør til hende på dagen og at hun har fået det tøj hun gerne vil have. 

Hun skal have en lang støv-grøn galkakjole på og da kjolen har bare skuldre vil hun gerne have en hvid bolero på. Den er nu fundet - i en brudekjole butik.  Derudover skal hun have hvide stiletter på og en hvid taske. 

Hun bliver så smuk! received_10155379295291549.jpeg

0

Annonce ♥

8 hours ago, MrsMaja said:

Det lyder virkelig fint med din datters outfit! :) og smuk bolero. Det må være dejligt for hende at i også tænker på hende og at det jo også er en stor dag for hende også

Det er nemlig en stor for hende også - og hun er på SU, så selvfølgelig hjælper vi hende med at få det look hun gerne vil have. :) 

0

Annonce ♥

5 hours ago, SilleMy said:

Det lyder supersmukt med din datters tøj :) Hvor er det spændende - det er jo lige om lidt!

Tusind tak :) Ja, nu er det godt nok liiige om lidt. Det bliver dejligt.

1 hour ago, Ki Schou said:

Nå Kalle nu er nedtællingen for alvor begyndt - er der nerver på? Eller styr på alt? Er så glad på jeres vegne at det lykkedes at få din nevø til at vie jer :loveflag:

Det er så dejligt at det blev ham, der skal vie os - han glæder sig og det gør vi bestemt også.

:) Jeg vil ikke sige at der er nerver på - jeg er spændt og har lidt sommerfugle i maven.  Der er kommet styr på alt, hvad det er muligt, at have styr på nu. Nogle ting kan ikke gøres før til sidst. :) 

0

Kinky-kage

Jeg har tidligere skrevet om vores bryllupskage og vist billeder af den flotte topfigur i glas.

Vi skal have kagebord til dessert og der har vi (mest Mads) valgt at vi bl.a. skal have en stor firkantet kage, som bliver overtrukket med marcipan og pyntet med diverse håndlavede figurer.

Her er billeder af nogle prøver - de endelige figurer er ikke lavet endnu.

kinkykage1.jpgkinkykage.jpg

kinkykage3.jpg

kinkykage2.jpg

Edited by kesa
0

Knaphulsbuketter

Jeg har valgt at lave knaphulsbuketterne af stofblomster. De ser faktisk meget naturtro ud.
På den måde slipper vi for, at være nervøs for at de visner eller bliver krammet i stykker. :) 
Jeg fik dem lavet lige før weekenden og synes de er blevet meget fine.

knaphul9.jpg

0

Tale

Jeg har fået lavet min tale i weekenden. Den er blevet som jeg gerne ville have den. Jeg synes jeg får sagt nogle gode ting til ikke bare min kæreste, Mads, men også til mine børn og min svigerfamilie.

Jeg er 99,9 % sikker på at Mads synger en smuk sang i forbindelse med sin tale (Han er en dygtig sanger og tager ofte ud og optræder). Jeg fik så den idé også at synge ifbm. talen, men jeg har valgt at skrive en sjov sang, som jeg synger i indledningen af talen.

Nu har vi været i kirke,

Ja nu har vi sagt ja

Og jeg har dækket bordet,

og du har slappet a´.

Og jeg har ordnet maden,

og faret hid og did

Mens du har været stjerne

i revyen for en tid.

Og jeg har pyntet kirke,

og jeg har skrevet sang

Og jeg har sendt indbydelser,

og vasket dagen lang.

Og jeg har ordnet ringe,

og jeg har fikset bil

Mens du har glo’d på internet,

og måtte ta´ et hvil.

Og jeg har skrevet bordkort,

og jeg har sat dem på

Jeg har bestilt musikken,

og rejsen vi ska´ på

Og jeg har bagt en kage,

og pyntet – det tog tid

Mens du har set revyerne

og ikke lav’t en skid!

Og jeg har strøget tøjet,

Så du blev pæn i dag

Og jeg har pudset sko’ne

Det’ ik’ en fællessag.

Og jeg har ordnet flagene

i hele Ingstrup by!

(Og jeg har smadret bilen,

Så at vi ku’ få en ny)

Du har så været i Sønderborg

med pigerne på tur

Mens jeg var i Ikea

- Det var sgu’ ik’ en lur.

Og jeg har slæbt et halv ton vin

i kasser til dag

Mens du har siddet roligt

på din store flade bag.

Og jeg har... BEEEP

Så "den" ik’ sku’ stå

For så vill’ dine bukser

jo blive alt for små

Jeg har sgu’ gjort det meste,

til bryllupsfesten vor

Men håber jo til slut

at et lykkeligt liv vi får.

Åh - Et lykkeligt liv vi får!

Edited by kesa
0

Annonce ♥

On ‎21‎-‎06‎-‎2017 at 3:04 PM, Holmqaard said:

Vi har også problemer med at finde den rigtige. Der findes utrolig mange topfigurer med 2 kvinder, men så har de begge kjole på - og da Maria ikke skal det, så synes vi det ville være forkert:td: 

Jeg ved slet ikke om det er den her stil I går efter , men jeg fandt de her to topfigurer på homoware:

http://www.homoware.dk/Produkter/Bryllupskagefigurer-Damer-3615/

http://www.homoware.dk/Produkter/Bryllupskagefigurer-pige-pige-3825/

Edited by kesa
0

Annonce ♥

Som oprindelig nordjyde, døbt og konfirmeret i Jetsmark kirke, har det været lidt hyggeligt at læse med på sidelinjen. Min kæreste og ut. havde ligesom jer en lille drøm om at blive gift i Rødhus Kirke, men måtte efter en morgengudstjeneste sidste år (da vi var på ferie (for mig) "hjemme" i det nordjyske) konstatere at vi den bliver for lille eller antallet af gæster for stort. 

Endnu mere hyggeligt var det at se jeg på Tv2 Nords Facebook side i går. Kunne virkelig kun smile til kommentaren om at I havde snakket om hvorvidt det egentligt var meningen at I skulle giftes (med alle de problemer I er stødt på undervejs)

Jeg håber I har haft et par hyggelige dage og at alt blev som I drømte om.

Tak for at dele forberedelserne herinde :) Ser frem til at se billeder fra dagen!    

Edited by Reachforthestars
0

Annonce ♥

23 hours ago, Reachforthestars said:

Som oprindelig nordjyde, døbt og konfirmeret i Jetsmark kirke, har det været lidt hyggeligt at læse med på sidelinjen. Min kæreste og ut. havde ligesom jer en lille drøm om at blive gift i Rødhus Kirke, men måtte efter en morgengudstjeneste sidste år (da vi var på ferie (for mig) "hjemme" i det nordjyske) konstatere at vi den bliver for lille eller antallet af gæster for stort. 

Endnu mere hyggeligt var det at se jeg på Tv2 Nords Facebook side i går. Kunne virkelig kun smile til kommentaren om at I havde snakket om hvorvidt det egentligt var meningen at I skulle giftes (med alle de problemer I er stødt på undervejs)

Tak for at dele forberedelserne herinde :) Ser frem til at se billeder fra dagen!    

Tak fordi du lige delte med Tv2 Nords facebook side! Jeg måtte fluks ind og se indslaget :) 

Hyggeligt at se jer "live" Kalle :) 

Glæder mig så meget til beretning! Billeder billeder billeder! :a1221:

0

On 8/7/2017 at 7:36 AM, enkenoguniformen said:

Nå, Kalle, så er der godt nok ikke længe til! Er I klar? Husk at tage et par slappere i løbet af dagen i dag, så I ikke er helt smadrede morgen. Knus herfra. <3

On 9/7/2017 at 8:08 PM, Nannas said:

Håber I har den bedste og dejligste dag <3

Selvom jeg ikke lige fik svaret, så jeg skam jeres søde beskeder inden brylluppet <3 Takker :) Fredagen blev lidt hektisk, men lørdag var faktisk meget afslappet. Tidsplaner for forberedelserne holdt meget godt hele vejen.

0

On 9/7/2017 at 9:36 PM, Kastberg said:

Stort tillykke med dagen! Håber virkelig det var en god dag :)

Tusind tak :) Det var simpelthen den mest fantastiske dag :loveshower: 

On 9/7/2017 at 9:54 PM, Reachforthestars said:

Hvor skægt at du også er fra samme sogn, som min mand :) 

Ja, det indslag på TV2 Nord er godt nok nået langt ud, men det har været en oplevelse oven i oplevelsen...  

Det har været de mest fantastiske dage, både i hytterne på campingpladsen sammen med mange af gæsterne i 3 dage, til priden, i kirken og til festen :) 

Det var så lidty - jeg har nydt at dele her. Og jo, der skal nok komme billeder :)

0