kesa

♡ Kalle & Mads' vielse 9.7. 2017 ♡ Beretning og fotos.

397 posts in this topic

On 22/7/2017 at 7:36 PM, GoldRumble said:

Kalle, hvor er det en dejlig beretning <3<3<3 Det lyder til at have været en helt fantastisk dag, som blev lige, som I havde ønsket og planlagt  <3<3<3 TILLYKKE MED BRYLLUPPET   <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Tusind tak - Ja det blev lige præcis den dag vi havde drømt om og håbet på. <3 

14 hours ago, Kastberg said:

Fantastisk beretning! Ville gerne have set Mads vælte ud af sengen, det kan kun have set morsomt ud -HAHA-

Tusind tak <3 Ja, det var så morsomt - og velfortjent :) 

0

Annonce ♥

54 minutes ago, Nannas said:

Må vi se billeder af bordopdækningen? :lol::a1221:

Lige så snart jeg får nogle billeder af bordopdækningen kommer de op på siden her... jeg har ingen pt.

0

23 hours ago, kesa said:

Lige så snart jeg får nogle billeder af bordopdækningen kommer de op på siden her... jeg har ingen pt.

Det lyder godt :lol: Jeg må vente spændt :lol:

1

Annonce ♥

Hvor hyggeligt :)
Jeg kommer oprindelig fra byen hvor Mads er født og opvokset :) Jeg kan huske ham som en bette knejt med knald på :thumbsupsmileyanim: Det er en fornøjelse at se han er vokset sig til at blive en meget glad mand :)
Tillykke med hinanden selvom det er lidt siden efterhånden :)

0

Undskyld jeg har været så længe væk.... Hvor er alt det overskud jeg havde før brylluppet blevet af? :) 

Her er nogle billeder fra fotografen, som lovet:

Kompri1.jpgKompri2.jpgkompri3a.jpgkompri3.jpgkompri4.jpgkompri5.jpg

kompri7.jpgkompri8.jpg

kompri6.jpg

kompri9.jpgkompri10.jpg

Edited by kesa
0

On ‎27‎-‎07‎-‎2017 at 3:20 PM, Nannas said:

Det lyder godt :lol: Jeg må vente spændt :lol:

Her er lidt billeder. 

Det første er fra fredag aften uden blomster. 
De næste to er fra lørdag aften - altså aftenen før. Desværre ses de mange blomster slet ikke på billederne, men det gjorde de bestemt i virkeligheden.
Det sidste billede er fra selve dagen.
Jeg beklager der ikke rigtig var nogle bedre billeder. Jeg synes ikke billederne gør borddækningen ære.

received_10155524103281549.jpeg

received_10155524100391549.jpeg

received_10155524099856549.jpeg

received_10155524105401549.jpeg

Edited by kesa
0

On ‎11‎-‎08‎-‎2017 at 11:33 AM, FrøkenPedersen said:

Hvor hyggeligt :)
Jeg kommer oprindelig fra byen hvor Mads er født og opvokset :) Jeg kan huske ham som en bette knejt med knald på :thumbsupsmileyanim: Det er en fornøjelse at se han er vokset sig til at blive en meget glad mand :)
Tillykke med hinanden selvom det er lidt siden efterhånden :)

Hej Frk. Pedersen.
Tusind tak :-)
Jeg kan love dig, at stadig er fuld knald på Mads :-)
Jeg regne ud at du er fra Moseby - eller deromkring :) 
Tillykke med det forestående bryllup i 2018. Skal vielsen finde sted i Jetsmark Kirke så?
byskilt.jpg

0

Annonce ♥

Kaas :)

Nej jeg emigrerede til syd for fjorden for 8 år siden :) Jeg er døbt i Jetsmark men det er den eneste tilknytning jeg har der til så jeg bliver søndenfjords :)

Edited by FrøkenPedersen
0

On ‎20‎-‎08‎-‎2017 at 6:48 PM, FrøkenPedersen said:

Kaas :)

Nej jeg emigrerede til syd for fjorden for 8 år siden :) Jeg er døbt i Jetsmark men det er den eneste tilknytning jeg har der til så jeg bliver søndenfjords :)

Mads er både døbt og konfirmeret i Jetsmark Kirke, så det var et oplagt valgt for os (Da Rødhus og Hune Kirker trak sig). Som du nok har læst i tråden kunne vi ikke blive viet af Michael Berg, men heldigvis var det muligt for min nevø at vie os.

0

6 hours ago, enkenoguniformen said:

Fede billeder! Hvor ser I bare glade ud, masser af energi og humor og kærlighed. Love it! <3

Tusind tak - Vi håbede netop på at det lyste af humor - og kærlighed selvfølgelig.

0

Annonce ♥

Tre af min søsters dejlige billeder fra vores bryllup, er med i konkurrencen om at blive årets bryllupsfoto. 
:cheerleader3:

Hvis I vil give billederne jeres stemme, kan I gøre det her: 
Stem på Mads & Kalle

0

On ‎09‎-‎07‎-‎2018 at 6:30 AM, enkenoguniformen said:

1 års bryllupsdag- KÆMPESTORT TILLYKKE, Kalle og Mads <3:loveshower:

Bedre sent end aldrig: TUSIND TAK :cheerleader3:
Imponerende at du huskede det :-)

0

Annonce ♥

Vi fejrer i dag bomuldsbryllup (2 år). Jeg sidder og tænker tilbage på en flot, fantastisk, rørende og smaddersjov dag. 

Og ikke mindst kom jeg til at tænke på dette forum - hvor var det godt at have et sted at hente inspiration og dele ud af det hele; både glæder og frustrationer under vejs. 

0

2 hours ago, kesa said:

Vi fejrer i dag bomuldsbryllup (2 år). Jeg sidder og tænker tilbage på en flot, fantastisk, rørende og smaddersjov dag. 

Og ikke mindst kom jeg til at tænke på dette forum - hvor var det godt at have et sted at hente inspiration og dele ud af det hele; både glæder og frustrationer under vejs. 

Stort tillykke med bomuldsbrylluppet til jer begge. Kim og jeg ser frem til vores første bryllupsdag her i august. Det er godt nok gået hurtigt!!! Knus, Stine.

1

Annonce ♥

On 9.7.2019 at 4:11 PM, kesa said:

Herligt at se dig herinde igen :) tillykke med papirbrylluppet <3

1

22 hours ago, Ki Schou said:

Herligt at se dig herinde igen :) tillykke med papirbrylluppet <3

On 9.7.2019 at 7:01 PM, enkenoguniformen said:

Stort tillykke med bomuldsbrylluppet til jer begge. Kim og jeg ser frem til vores første bryllupsdag her i august. Det er godt nok gået hurtigt!!! Knus, Stine.

Tusind tak begge to. 
Vi havde en rigtig dejlig bryllupsdag, hvor vi havde fri og var ude at spise og se en dejlig musical. 

0