kesa

♡ Kalle & Mads' vielse 9.7. 2017 ♡ Beretning og fotos.

397 posts in this topic

25 minutes ago, diskobil said:

Mindes aldrig at vi er blevet spurgt i den forbindelse og det forventer vi heller ikke. Heller ikke i forhold til det job jeg skal spille nede i Ringsted fredag i forbindelse med et forretnings-jubilæum hvor jeg har set at vores navn er blevet nævnt i pressen :) (om det så rent faktisk bliver til noget ved jeg faktisk først i løbet af dagen).  Men det skader jo ikke :)  

Hehe - der er der en forretningsindehaver, som tyvstarter lidt. Men det er da god omtale :)
Nej, jeg tænker ikke at det skader at spørge, så det vil vi gøre. Det kan jo være han foretrækker at folk skriver fremfor at ringe eller noget... så får vi det på plads. 

0

Annonce ♥

55 minutes ago, diskobil said:

Helt enig :) Det er dagligbrugsen i Høm's 100 års jubilæum og en ungdomsfest men om det bliver til noget ved jeg som sagt ikke :)

Jeg håber I får lavet en aftale - især nu hvor han er gået i pressen med det :) 

0

Vi har lavet en aftale med dem for længst men det har hele tiden været med forbehold for tilstrækkelige tilmeldinger (kan jeg forstå nu) :) Det er man aldrig ude for til bryllupsfesterne :):)

0

Annonce ♥

50 minutes ago, diskobil said:

Vi har lavet en aftale med dem for længst men det har hele tiden været med forbehold for tilstrækkelige tilmeldinger (kan jeg forstå nu) :) Det er man aldrig ude for til bryllupsfesterne :):)

Hehe... :D nej, jeg har aldrig hørt om nogen, der har aflyst et bryllup fordi gæsterne ikke ku' komme :)

Edited by kesa
0

On 2/4/2017 at 3:48 PM, kesa said:

♪♫♫ ♪♫♫ SPØRGSMÅL ♪♫♫ ♪♫♫

Offentliggør I andre på forhånd (fx på jeres bryllupsside) hvem, der spiller til middagen?
Jeg tænker at det kunne være meget praktisk for dem, som gerne vil en lave sang eller et indslag, at de kan aftale noget med musikken forinden.

Det var da egentlig et godt spørgsmål, Kalle :lol: og godt tænkt ift. sange og indslag...

Havde jeg faktisk ikke tænkt over. Vi har ikke en bryllupsside, og jeg ved ikke om det passer ind i vores invitationer

at informerer omkring det dér... Så det tror jeg egentlig ikke vi gør. Men jeg tænker folk har mulighed for at spørge

vores gavekoordinator og toastmaster, som jo så ved vi har booket Diskobil :) 

0

41 minutes ago, Nannas said:

Det var da egentlig et godt spørgsmål, Kalle :lol: og godt tænkt ift. sange og indslag...

Havde jeg faktisk ikke tænkt over. Vi har ikke en bryllupsside, og jeg ved ikke om det passer ind i vores invitationer

at informerer omkring det dér... Så det tror jeg egentlig ikke vi gør. Men jeg tænker folk har mulighed for at spørge

vores gavekoordinator og toastmaster, som jo så ved vi har booket Diskobil :) 

Takker :lol: 
Jeg ville heller ikke skrive det i selve indbydelsen.

Jeg er så sikker på, at der er nogen af vores gæster, der får brug for at aftale noget med musikken, så hvis vi ikke havde haft en hjemmeside, havde de da nok bare spurgt os (lidt diskret måske :))

0

Annonce ♥

19 minutes ago, kesa said:

Takker :lol: 
Jeg ville heller ikke skrive det i selve indbydelsen.

Jeg er så sikker på, at der er nogen af vores gæster, der får brug for at aftale noget med musikken, så hvis vi ikke havde haft en hjemmeside, havde de da nok bare spurgt os (lidt diskret måske :))

Haha nej præcis, det gør vi heller ikke :lol:

Det er jeg også sikker på, de ville gøre :) 

0

Jeg har også når jeg har talt med brude eller gomme sige at vi sikkert har fået en henvendelse fra nogle gæster op til og der plejer jeg bare humoristisk at sige "det kender jeg ikke noget til". :)  

PS. Og jobbet/jubilæumsarrangementet fredag er selvfølgeliga aflyst. De havde fået 2 tilmeldinger :):)  

0

17 hours ago, diskobil said:

Har hørt om andre årsager men dem vil jeg ikke komme ind på her :)

Haha - jeg kan sagtens forestille mig, hvad det kan være :lol: Det sker ikke for os!

0

10 minutes ago, diskobil said:

PS. Og jobbet/jubilæumsarrangementet fredag er selvfølgeliga aflyst. De havde fået 2 tilmeldinger :):)  

Øv da også! :o Der er skisme ikke meget "drive" i de unge på landet...

Edited by kesa
0

Annonce ♥

8 minutes ago, diskobil said:

Det handler nok også lidt om hvordan og hvor de har markedsført det. På det punkt har vores egen erhvervsforening nok rykket sig lidt i de sidste par år. :)  

Det har du fuldstændig ret i. Markedsføring er alfa og omega. Man kan ikke klare sig med en plakat på opslagstavlen i Dagli' Brugsen og en lille omtale i ugeavisen, hvis man skal fange folk (de unge) i dag.

0

7 hours ago, diskobil said:

Problembarnet hedder Facebook kort og godt :) Lidt sørgeligt at det er blevet sådan faktisk.

Ja, hvis man vil nå ud til mange i dag, skal man bruge facebook.

Jeg synes måske egentlig ikke det er så sørgeligt.

0

Annonce ♥

Update på præst

Vi har fået en mail fra provsten her til morgen.
Han skriver at det ikke er lykkedes ham, at finde en præst, der vil / kan forrette vores vielse. Han leder videre og vender tilbage efter påske - forhåbentlig med navnet på en præst.
Den præst han skal finde er en "back-up præst", for hvis min nevø får et præsteembede inden vores vielse og kan få fri den dag, er han naturligvis første-valget.

Edited by kesa
0

Vi har i dag fået udfyldt ægteskabserklæringerne og min kæreste har fået udfyldt navneændringsattesten.
Så nu er det lige som om det hele er blevet meget mere virkeligt. :)

0

On 6/4/2017 at 11:39 AM, kesa said:

Update på præst

Vi har fået en mail fra provsten her til morgen.
Han skriver at det ikke er lykkedes ham, at finde en præst, der vil / kan forrette vores vielse. Han leder videre og vender tilbage efter påske - forhåbentlig med navnet på en præst.
Den præst han skal finde er en "back-up præst", for hvis min nevø får et præsteembede inden vores vielse og kan få fri den dag, er han naturligvis første-valget.

Åh, det bliver stort, hvis din nevø kan nå at blive ordineret, inden I skal vies :):):)

0

On 11/4/2017 at 1:04 AM, kesa said:

Vi har i dag fået udfyldt ægteskabserklæringerne og min kæreste har fået udfyldt navneændringsattesten.
Så nu er det lige som om det hele er blevet meget mere virkeligt. :)

Hvor dejligt! :loveshower: Ja det føles da mere virkeligt! Det kommer tættere og tættere på :) 

0

Annonce ♥

10 hours ago, GoldRumble said:

Åh, det bliver stort, hvis din nevø kan nå at blive ordineret, inden I skal vies :):):)

Det har du ret i. Det vil betyde så meget at det er en præst vi kender så godt :)

(Og noget begynder at tyde på at det lykkes...) 

0

13 minutes ago, Nannas said:

Hvor dejligt! :loveshower: Ja det føles da mere virkeligt! Det kommer tættere og tættere på :) 

Ja for pokker - nu er det tæt på. :)

Og min kommende mands navneændring er også gået igennem. :)

Edited by kesa
0

3 hours ago, kesa said:

Ja for pokker - nu er det tæt på. :)

Og min kommende mands navneændring er også gået igennem. :)

Fedt altså! Glæder mig til at se alle detaljerne fra jeres bryllup, hvis vi altså er så heldige herinde :)

0

1 hour ago, MiaLuise said:

Fedt altså! Glæder mig til at se alle detaljerne fra jeres bryllup, hvis vi altså er så heldige herinde :)

I slipper ikke for, at se alt om dagen :)

1