kesa

♡ Kalle & Mads' vielse 9.7. 2017 ♡ Beretning og fotos.

397 posts in this topic

Just now, Trumpf said:

Det kan jeg virkelig godt forstå - det gør da bare det hele mere virkeligt :loveflag:

Ja for pokker - meget mere virkeligt. Nu glæder os til at have samtalen, så vi kan få valgt salmer og snakket om ritual og placering i kirken o.s.v. Alt det, der gør det langt mere konkret :) 

0

Annonce ♥

8 minutes ago, kesa said:

Ja for pokker - meget mere virkeligt. Nu glæder os til at have samtalen, så vi kan få valgt salmer og snakket om ritual og placering i kirken o.s.v. Alt det, der gør det langt mere konkret :) 

Helt helt enig... Det glæder jeg mig virkelig også til :)

0

4 hours ago, kesa said:

Tusind tak Nanna. Det er blevet en rigtig dejlig weekend nu :)

:wink: Hehe Ja, han er en flot fyr :)

Ja kan jeg da godt forstå!!! :loveshower:  Nu kan I begynde at planlægge vielsen med ro i maven :a1221:

haha ja han er :biggrin:

0

Annonce ♥

4 minutes ago, Trumpf said:

Helt helt enig... Det glæder jeg mig virkelig også til :)

Det er en af de bryllupsforberedelser jeg har set mest frem til :) 

2 minutes ago, Nannas said:

Ja kan jeg da godt forstå!!! :loveshower:  Nu kan I begynde at planlægge vielsen med ro i maven :a1221:

haha ja han er :biggrin:

Nemlig - så kommer planlægningen og forberedelserne et stort skridt videre, når vi først har været ved præsten :) 
Hehe... Min mand savler over ham... jeg lægger ikke så meget mærke til det, fordi jeg har kendt ham altid.

0

4 minutes ago, enkenoguniformen said:

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

WUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUU!!!! Så lykkedes det for jer - HJERTELIG TILLYKKE! 

Hvor er jeg glad på jeres vegne! :lol:

Hvor er du sød, Stine :loveflag: - Tusind tak :) :lol:

0

47 minutes ago, kesa said:

Det er en af de bryllupsforberedelser jeg har set mest frem til :) 

Nemlig - så kommer planlægningen og forberedelserne et stort skridt videre, når vi først har været ved præsten :) 
Hehe... Min mand savler over ham... jeg lægger ikke så meget mærke til det, fordi jeg har kendt ham altid.

Ja bliver spændende at følge med i hvad det næste bliver :) 

Haha god smag din mand har :lol:

1

Annonce ♥

11 hours ago, Nannas said:

Ja bliver spændende at følge med i hvad det næste bliver :) 

Haha god smag din mand har :lol:

Ja vi håber de næste forberedelser kommer til at gå mere glat.

Vi har jo mødt lidt modgang:

:td:Forsamlingshuset havde dobbeltbooket, så vi måtte flytte festen til et andet forsamlingshus.

:td:Den første kirke, vi havde valgt, fandt ud af, at de ikke vil bruge klapstole til bryllup, så der ikke var nok siddepladser.

:td:Vi havde fået trykt 50 indbydelser med den nu forkerte kirke på. 

:td:Præsten i den "nye" kirke vil ikke vie os

:td:Bryllupsbilen brændte og forsikringen dækkede ikke

:td:Samme dag som de 50 nye indbydelser kom fra trykkeriet, skiftede forsamlingshuset navn.

Men pyt - det hedder i medgang og modgang... vi snupper bare modgangen under forberedelserne til brylluppet.

Jeg synes sjovt nok også min mand har en afsindig god smag i mænd :floejt::lol:

Edited by kesa
0

2 hours ago, MiaLuise said:

TILLYKKE! Hvor er det bare dejligt for jer :) Omend jeg stadig er helt fortørnet over at jeres lokale præst ikke vil vie jer. 

Tusind tak Mia Luise. Det er så dejligt - både at det bliver ham, der skal vie os og at der nu er ro på den del.

Ja, man kan godt undres, men sognepræsten bruger jo bare hans lovgivningsmæssige ret til at nægte at vie os.

0

21 hours ago, kesa said:

DEJLIG OVERRASKELSE.

Som de trofaste læsere af min planlægningstråd allerede ved, har vi gået og håbet på at vi kan blive viet af min nevø. Sognepræsten i vores bryllupskirke, vil nemlig ikke vie os og det er ikke lykkedes provsten af finde en anden. Da min nevø er nyuddannet teolog, ville det kræve, at han først fik et embede, blev ordineret (præsteviet) og at han kan få fri på bryllupsdagen (som er en søndag).
Han har fået embede :) 

Han skal ordineres sidst i maj :) 

Det var meningen, at han først ville få svar på, om han kan få fri til vores bryllup, på et møde d. 5. maj, men det synes hende, der skal vikariere for ham, var for længe at vente. Hun ringede rundt til de øvrige præster, hun vikarierer for og spurgte om de har behov for at holde fri den dag. Det havde de ikke! Så nu har vi en præst! Og så bliver vi ovenikøbet de første han skal vie.

Så det bliver denne unge mand, der skal vie os

Daniel.jpg

Daniel V. Jacobsen.

Vi er vildt lykkelige og meget berørt over at er lykkedes at det bliver min "lille" nevø, som skal vie os. Og at vi har fået beskeden i dejlig forårssol, en uge tidligere end forventet, gør ikke glæden mindre. :) 

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::balloon::toot::loveflag::loveshower: Hvor er det skønt for jer :loveshower::loveflag::toot::balloon::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

1

7 minutes ago, GoldRumble said:

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::balloon::toot::loveflag::loveshower: Hvor er det skønt for jer:loveshower::loveflag::toot::balloon::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Det er det :)

Og tusind tak for det mest festlige indlæg jeg har set :) :thumbsupsmileyanim:

Edited by kesa
0

Annonce ♥

1 hour ago, kesa said:

Ja vi håber de næste forberedelser kommer til at gå mere glat.

Vi har jo mødt lidt modgang:

:td:Forsamlingshuset havde dobbeltbooket, så vi måtte flytte festen til et andet forsamlingshus.

:td:Den første kirke, vi havde valgt, fandt ud af, at de ikke vil bruge klapstole til bryllup, så der ikke var nok siddepladser.

:td:Vi havde fået trykt 50 indbydelser med den nu forkerte kirke på. 

:td:Præsten i den "nye" kirke vil ikke vie os

:td:Bryllupsbilen brændte og forsikringen dækkede ikke

:td:Samme dag som de 50 nye indbydelser kom fra trykkeriet, skiftede forsamlingshuset navn.

Men pyt - det hedder i medgang og modgang... vi snupper bare modgangen under forberedelserne til brylluppet.

Jeg synes sjovt nok også min mand har en afsindig god smag i mænd :floejt::lol:

Hold da op :o:td: Det var da helt vildt SÅ uheldige I har været :td: Havde da godt læst I var uheldige,

men når det lige bliver listet op... :( Så er det dejligt én ting - hvis ikke den vigtigste - nu er på plads :thumbsupsmileyanim:

Haha enig, medgang og modgang. I tager modgangen nu haha:lol:

Hihihi det forstår jeg godt :tunge:

0

2 minutes ago, GoldRumble said:

Jamen, sådan et indlæg kræver et festligt indlæg :cheerleader3: 

Dejligt :balloons:

Jeg synes også det krævede mere end bare en tak, så jeg har redigeret til Tusind tak :)

1

Annonce ♥

14 minutes ago, Nannas said:

Hold da op :o:td: Det var da helt vildt SÅ uheldige I har været :td: Havde da godt læst I var uheldige,

men når det lige bliver listet op... :( Så er det dejligt én ting - hvis ikke den vigtigste - nu er på plads :thumbsupsmileyanim:

Haha enig, medgang og modgang. I tager modgangen nu haha:lol:

Hihihi det forstår jeg godt :tunge:

Ja det ser lidt voldsom ud på sådan en liste... Nu ser vi fremad; resten kommer til at gå super-glat :)

0

10 minutes ago, GoldRumble said:

Jeg kunne været gået mere amok med festlige emoticons, men så havde jeg nok fået beskeden "der er for mange emoticons. Slet!" :griner:-

:o :lol: Er det rigtigt? :)

0

8 minutes ago, kesa said:

Ja det ser lidt voldsom ud på sådan en liste... Nu ser vi fremad; resten kommer til at gå super-glat :)

Enig, nu er kvoten opbrugt. Nu kommer det til at gå så godt :)

1

Tjuhej, så kører det :D det er så smukt på alle niveauer, at din nevøs første vielse bliver for det første et homoseksuelt par, men dernæst også sin onkel! Det er en fed karriere-start :)

1

Annonce ♥

2 hours ago, Luffegås said:

Tjuhej, så kører det :D det er så smukt på alle niveauer, at din nevøs første vielse bliver for det første et homoseksuelt par, men dernæst også sin onkel! Det er en fed karriere-start :)

Vi synes også det er både smukt og bevægende - og det synes han heldigvis også :)

0

1 hour ago, GoldRumble said:

Oooooork ja, sådan en besked har jeg set et par gange :td::oops::griner:-

:respekt: Det er dæleme godt klaret :) Jeg plejer at nøjes med en enkelt eller 2, så jeg har aldrig været i "farezonen".

0

Hold da fast din/jeres tråd har rykket jer her i weekenden men rigtig fed nyhed. Det er både stort at han har fået embede men også at han kan vie jer som sin første "gerning"  :) Det må have en helt særlig betydning både for jer (og det kan man jo se at det har) og for ham :)

1