Tess1986

Brudekjole køb i Polen erfaring ?

2 indlæg i dette emne

Vi har hørt flere steder fra, at folk tager til Polen og køber vielsesringe og brudekjoler til meget billigere pris end herhjemme. Dertil vil jeg høre om jeres erfaringer herom? Hvilke byer, butikker mv? Hvad med pris og prisforskellen i forhold til Danmark ? Vis også gerne billeder af enden kjole eller ringe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tess1986

 

Jeg har hørt, at nogle køber brudekjoler i Stettin/Szczecin eller Warszawa i Polen.

 

En bekendt af mig har haft købt 2 brudekjoler til begge sine døtre i Stettin/Szczecin.

 

Jeg har på nettet læst at Warszawa skulle have ca. 100 brudebutikker nærmest liggende dør om dør foruden, at der også findes tilbehør til bryllupper i form af invitationer, pynt m.m.

 

Flere norske brude og andre udenlandske brude har booket fly og hotel til Warszawa og brugt nogle dage på at se på brudekjoler og har på forhånd inden de tog dertil reserveret tid hos 3-4 butikker. 

 

De kommende brude har fået tilpasset kjolerne, inden de rejste hjem.

 

Skulle du ende med at tage til Polen for at købe en brudekjole, så skal du være forberedt på at din kjole måske skal forbi en skrædder inden selve brylluppet.

 

Det vil derfor måske være en god ide inden turen evt. går til Polen at have snakket med en skrædder.

 

Med hensyn til ringe så har jeg også hørt at det er billigt i Polen.

 

Jeg har selv haft overvejet at tage til Polen, men jeg vil først se om jeg ikke kan være heldig at finde en brudekjole herhjemme.

 

Held og lykke med brylluppet :)

 

 

De bedste hilsner

Britt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer