Tess1986

Top figur til kagen

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

On Thursday, February 09, 2017 at 6:41 PM, Lisevb said:

På bryllupsmessen i Århus var der et firma som hed 3D double - er det dem du tænker på? Deres hjemmeside -->  http://www.3ddouble.dk

 

Wow, det er godt nok sejt, det der! Men også for dyrt for os... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, kesa said:

Min kæreste; kommende mand, vil SÅ gerne have topfigurer i stil med dem her, men de fås tilsyneladende kun i hetero-udgaver.

 

Wedding_cake_topper.jpg   blow-job-wedding-cake.jpg

 

:griner:- Ha ha ha ha ha.... mega grineren!!! Hvor er de cool! Jeg skal nok holde øje på nettet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, enkenoguniformen said:

 

:griner:- Ha ha ha ha ha.... mega grineren!!! Hvor er de cool! Jeg skal nok holde øje på nettet!

 

Tusind tak. 

Det gode ved det her forum er, at man er flere øjne om at kigge :-) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, kesa said:

 

Tusind tak. 

Det gode ved det her forum er, at man er flere øjne om at kigge :-) 

 

Nemlig... jeg har nu ikke fundet noget liiige i den stil, eller det vil sige, det har jeg, men det er måske lidt for meget af det gode :floejt::sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, enkenoguniformen said:

 

Nemlig... jeg har nu ikke fundet noget liiige i den stil, eller det vil sige, det har jeg, men det er måske lidt for meget af det gode :floejt::sm:

 

Hehe :lol: Det lyder som noget Mads vil elske - der er ikke noget, der er 'for meget af det gode' i hans verden...
Det er mig, der er mere traditionsbunden og den der siger: "Ej, kan man det?" og "Hvad vil moster Sonja ikke sige?"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, kesa said:

 

Hehe :lol: Det lyder som noget Mads vil elske - der er ikke noget, der er 'for meget af det gode' i hans verden...
Det er mig, der er mere traditionsbunden og den der siger: "Ej, kan man det?" og "Hvad vil moster Sonja ikke sige?"

 

Hmmmmm.... jeg er ikke sikker på, at moster Sonja vil være vild med denne:

 

gay and blonde riding his partner on their gay bed cake.jpg

 

Den er i hvert fald over the top i min verden (må man overhovedet vise sådan noget herinde? :oops:)

 

Ellers er der også nogle lidt mere stuerene:

fc873426901151171353441c635e5c03.jpg

 

il_340x270.855293473_xt7u.jpgsame-sex-wedding-cake-on-wedding-cakes-with-1000-images-about-same-sex-18.jpg

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, enkenoguniformen said:

 

Hmmmmm.... jeg er ikke sikker på, at moster Sonja vil være vild med denne:

 

Nej, det tror jeg heller ikke.... -HAHA- Jeg synes nok den passer mere til en polterabend end til selve brylluppet... men Mads vil være solgt.

Det er pudsigt - den med træet ligger i min favoritliste - eneste minus er at der står Mr. & Mr. Jeg bryder mig ikke om de engelske udtryk - bl.a. derfor brugte vi heller ikke at skrive Save The Date på vores magneter, da vi sendte dem ud.

 

Vi har snakket om en regnbue-farvet kage - det er jo næsten oplagt, men "kagekonens" stativ er i 5 etager og regnbueflaget kræver 6 farver. Det kan hun måske klare ved at lave det øverste lag i to etager, hvis du forstår. Men jeg ved heller ikke om jeg synes det bliver for farverigt.

 

Og tusind tak for billederne - nu håber jeg ikke du bliver bandlyst her på forum'et.

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kesa said:

 

Nej, det tror jeg heller ikke.... -HAHA- Jeg synes nok den passer mere til en polterabend end til selve brylluppet... men Mads vil være solgt.

Det er pudsigt - den med træet ligger i min favoritliste - eneste minus er at der står Mr. & Mr. Jeg bryder mig ikke om de engelske udtryk - bl.a. derfor brugte vi heller ikke at skrive Save The Date på vores magneter, da vi sendte dem ud.

 

Vi har snakket om en regnbue-farvet kage - det er jo næsten oplagt, men "kagekonens" stativ er i 5 etager og regnbueflaget kræver 6 farver. Det kan hun måske klare ved at lave det øverste lag i to etager, hvis du forstår. Men jeg ved heller ikke om jeg synes det bliver for farverigt.

 

Og tusind tak for billederne - nu håber jeg ikke du bliver bandlyst her på forum'et.

 

 

 

Nej, det håber jeg heller ikke! :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, kesa said:

 

Nej, det tror jeg heller ikke.... -HAHA- Jeg synes nok den passer mere til en polterabend end til selve brylluppet... men Mads vil være solgt.

Det er pudsigt - den med træet ligger i min favoritliste - eneste minus er at der står Mr. & Mr. Jeg bryder mig ikke om de engelske udtryk - bl.a. derfor brugte vi heller ikke at skrive Save The Date på vores magneter, da vi sendte dem ud.

 

Vi har snakket om en regnbue-farvet kage - det er jo næsten oplagt, men "kagekonens" stativ er i 5 etager og regnbueflaget kræver 6 farver. Det kan hun måske klare ved at lave det øverste lag i to etager, hvis du forstår. Men jeg ved heller ikke om jeg synes det bliver for farverigt.

 

Og tusind tak for billederne - nu håber jeg ikke du bliver bandlyst her på forum'et.

 

 

Må jeg foreslå en kage der er regnbuefarvet indeni, så er det en del af kagen men I kan holde ydresiden mere neutral.... 

har du set på Etsy? Der er virkelig mange forskellige og en del der laver custom så I kan få dem med fx dansk tekst

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Just now, Camilla_krøier said:

Må jeg foreslå en kage der er regnbuefarvet indeni, så er det en del af kagen men I kan holde ydresiden mere neutral.... 

har du set på Etsy? Der er virkelig mange forskellige og en del der laver custom så I kan få dem med fx dansk tekst

 

1 minute ago, Camilla_krøier said:

Må jeg foreslå en kage der er regnbuefarvet indeni, så er det en del af kagen men I kan holde ydresiden mere neutral.... 

har du set på Etsy? Der er virkelig mange forskellige og en del der laver custom så I kan få dem med fx dansk tekst

 

Tak for tippet. Jeg har set kager, der er regnbuefarvede inden i, men dem jeg har set bestod kun af "brød"...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, kesa said:

 

 

Tak for tippet. Jeg har set kager, der er regnbuefarvede inden i, men dem jeg har set bestod kun af "brød"...

Jeg har har tidligere lavet det i 2 versioner.... en med "marmoreret" bunde med hvid mousse imellem og en med bunde og fyld i hver deres farve så de tilsammen danner regnbueflaget når man skære den ud

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Camilla_krøier said:

Jeg har har tidligere lavet det i 2 versioner.... en med "marmoreret" bunde med hvid mousse imellem og en med bunde og fyld i hver deres farve så de tilsammen danner regnbueflaget når man skære den ud

 

Det lyder lækkert :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Camilla_krøier said:

Jeg har har tidligere lavet det i 2 versioner.... en med "marmoreret" bunde med hvid mousse imellem og en med bunde og fyld i hver deres farve så de tilsammen danner regnbueflaget når man skære den ud

 

Uh, det lyder godt. Jeg har også lige set en regnbue-roulade på Pinterest. Superfin!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Tess1986 said:

Hehe hvor er de fede, sig mig hvor kan sådan nogle købes henne ?? H2B vil elske de der!! 

 

Jeg søgte bare lidt rundt på Pinterest, er det en bestemt du mener? :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, enkenoguniformen said:

 

Nåhh, det er Kalle, der har fundet den- Prøv lige at spørge Kesa! :lol:

 

Jeg svarer så lige med det samme - Jeg har bare fundet billedet på pinterest, så jeg ved ikke om den overhovedet kan købes nogle steder længere.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer