cbulow90

Brudepigekjoler til fire forskellige aldre

12 indlæg i dette emne

Hej søde kommende brude.

 

Jeg skal have købt mig nogle brudepigekjoler i 4 forskellige størrelser i samme farve.

Jeg har brudepiger på hhv. 8, 13, 26 og 27 år og de har selvfølgelig alle forskellige størrelser.

Desværre har jeg bare UTROLIG svært ved at finde kjoler til dem, som vi kan komme ud og prøve - jeg har jo selvfølgelig lovet de to yngste, at vi skal ud at kigge og prøve. De to til de store vil sagtens kunne købes på nettet.

 

Jeg bor i Midtjylland, så det skal gerne være inden for dette område.

Kjolerne skal være lette og fine og gerne i farven "blush". 

 

Er der nogen, der har nogle gode råd, så tager jeg gerne i mod? 

Søgningen på Google giver desværre ikke mange resultater i form af fysiske butikker, der sælger denne slags kjoler.

 

 

Kærlig hilsen

 

Camilla.

427bee0d8b99705a5d6e57084c2468af.jpg

7cdfeb2cf7101ed03d4e779dd24e772b.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville søge på Zalando. Ved godt det udelukker en egentlig kjoleprøvning, men de kunne måske være med til at vælge ud fra billederne. Du kan jo søge på både farve og størrelse, blush kan godt være svært at få, med mindre du tager på sommersalg. Der ville jeg nok også gå i H&M, eller måske Gina Tricot.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger!

 

Jeg har ikke prøvet H&M, da jeg gerne vil have at alle 4 kjoler har præcis samme farve.

TP kjoler var jeg i den anden dag og blev desværre meget skuffet. De havde 3 kjoler til den yngste og 1 til hende på 13, som var i nogenlunde den stil jeg søgte - desværre i forkerte farver. :/ Jeg er mest til de lidt mere simple elegante kjoler uden for meget pang, men stadig hvor detaljerne er der - fx blonder, blomst af tyl osv.

 

Det eneste sted jeg rigtig kan finde noget er på amerikanske hjemmesider, men så kommer fragt, told osv. oven i, og det er bare super dyrt.

 

Øvøv, måske en skrædder kan være behjælpelig? - Ellers må jeg starte mit eget firma. :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er bare svært, når det skal være samme farve til 4 forskellige aldre/størrelser, men som skrevet ovenfor, kunne infinity-kjoler måske være et bud.

 

Rigtig meget held og lykke med jagten. 

 

Mvh, Stine. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, jeg ved snart ikke, hvilke hjemmesider jeg ikke har været inde på, men tak! :):) 

Jeg har faktisk ingen problemer med at finde kjoler til de to ældste - der er masser af udvalg og farven kan jeg også sagtens skaffe, det er værre med de to yngste og specielt hende på 13. 

 

Jeg er faktisk nået så langt, at jeg er begyndt at surfe på engelske (UK) hjemmesider.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, GoldRumble said:

Men lige netop Alfred Angelo har kjoler, der passer både til piger og kvinder plus at ved mange af dem, så kan du selv vælge farve :)

 

Det lyder som et sted jeg skal ind og kigge lidt - tak for tippet, GoldRumble. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, enkenoguniformen said:

 

Det lyder som et sted jeg skal ind og kigge lidt - tak for tippet, GoldRumble. 

Jamen, selv tak da :) Deres brudekjoler kan man også mange gang vælge farve på eller ikke selve kjolen, men så slæbet eller båndet eller hvad der nu måtte være :)

Jeg kan huske, at der er en bruger herinde, som blev gift i en kjole fra Alfred Angelo og farven var valgt efter mandens uniform. Men jeg kan ikke huske, hvad brugeren hedder ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, GoldRumble said:

Jamen, selv tak da :) Deres brudekjoler kan man også mange gang vælge farve på eller ikke selve kjolen, men så slæbet eller båndet eller hvad der nu måtte være :)

Jeg kan huske, at der er en bruger herinde, som blev gift i en kjole fra Alfred Angelo og farven var valgt efter mandens uniform. Men jeg kan ikke huske, hvad brugeren hedder ...

 

Det var smart! Min kommende mand skal selv i uniform, men nu må vi se hvad det ender med... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer