Tess1986

Hvad laver i af overraskelse(r) til manden?

25 posts in this topic

Annonce ♥

6 hours ago, Tess1986 said:

Hej alle i skønne brude

hvad laver i af overraskelse(r) til jeres kommende mand under brylluppet ? Mangler lidt inspiration til talen, og bare generelt for at overraske ham. 

Jeg overrasker ham med en solist i kirken lige efter vielsen, og så får han en morgengave, som han absolut ikke kan forestille sig - og jeg glæder mig som et lille barn til at give ham den! <3

0

Annonce ♥

6 hours ago, enkenoguniformen said:

Jeg giver ham en motorcykel. Han har kørekortet, men har ikke råd til cyklen, så den får han af mig... Jeg forudser en MEGET glad mand. :) <3

Wauw! Det er dæleme en morgengave, der vil noget.

0

30 minutes ago, kesa said:

Wauw! Det er dæleme en morgengave, der vil noget.

Jeps.... jeg sparer også op på livet løs. Vores toastmaster, som er Kims bedste ven, er også motorcykel mand, så ham har jeg allieret mig med. Det bliver SÅ fedt, og jeg glæder mig helt åndssvagt til han skal have den.

0

8 hours ago, enkenoguniformen said:

Jeg giver ham en motorcykel. Han har kørekortet, men har ikke råd til cyklen, så den får han af mig... Jeg forudser en MEGET glad mand. :) <3

Hvor er du vild! Jeg er lidt fortabt ift. morgengave :( Overvejer et speciallavet ur, men synes det er svært. 

0

2 minutes ago, MiaLuise said:

Hvor er du vild! Jeg er lidt fortabt ift. morgengave :( Overvejer et speciallavet ur, men synes det er svært. 

He he, tak. Vi har faktisk aftalt, ikke at give hinanden morgengave, men mon ikke han tilgiver mig? :a1221:

Et speciallavet ur lyder da rigtig godt, ellers kan man jo købe et mere almindeligt og få indgraveret et fedt citat.

0

Annonce ♥

9 minutes ago, enkenoguniformen said:

He he, tak. Vi har faktisk aftalt, ikke at give hinanden morgengave, men mon ikke han tilgiver mig? :a1221:

Et speciallavet ur lyder da rigtig godt, ellers kan man jo købe et mere almindeligt og få indgraveret et fedt citat.

Jeg kigger på denne side: https://eoniq.co/my-designs/DMDM077CZC01D5YG5YREV 
Kender nogen som har købt derfra og de har været så fede. Min kæreste er bare sådan en, som synes at et ur kun giver mening, hvis man tydeligt kan se klokken.. 

Vi har ikke aftalt noget med morgengaver endnu, sååå :)

0

:) Han lyder som en dejligt jordbunden type! Uanset hvad du finder på, vil han blive glad for det, for det er jo en gave fra dig, som du har lagt tanker og energi i.

Alternativt kan du tænke over, om der er noget han går og mangler, eller drømmer om.

0

On 25/2/2017 at 5:32 PM, enkenoguniformen said:

:) Han lyder som en dejligt jordbunden type! Uanset hvad du finder på, vil han blive glad for det, for det er jo en gave fra dig, som du har lagt tanker og energi i.

Alternativt kan du tænke over, om der er noget han går og mangler, eller drømmer om.

Det er han bestemt også. Han mangler ikke noget, så han er super svær at give gaver til, men jeg plejer at lykkedes med at finde noget rigtig godt. Men denne gang skal det jo bare være ekstra godt. Overvejer uret, pung eller skrivebord med hæve/sænke og andre features. Det kommer lige an på hvad vi aftaler af pris :)

0

On 25/2/2017 at 8:27 AM, enkenoguniformen said:

Du sætter barren meget højt må man sige, sikke en fed gave, han bliver da ellevild :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

On 25/2/2017 at 8:27 AM, enkenoguniformen said:

Hvor er du vild Stine! Det bliver da den fedeste start som mand og kone I får jer :cheerleader3::loveboard:

0

3 hours ago, lillelilje said:

Hvor er du vild Stine! Det bliver da den fedeste start som mand og kone I får jer :cheerleader3::loveboard:

Ha ha... tak... og ved du hvad det sjoveste er: Jeg hader motorcykler og tør overhovedet ikke sidde bagpå! :blink:

0

On ‎25‎-‎02‎-‎2017 at 3:43 PM, enkenoguniformen said:

Jeps.... jeg sparer også op på livet løs. Vores toastmaster, som er Kims bedste ven, er også motorcykel mand, så ham har jeg allieret mig med. Det bliver SÅ fedt, og jeg glæder mig helt åndssvagt til han skal have den.

Fedt :) Så skal man da lige have gang i sine "motorcykel-jingler" osv.

0

Annonce ♥

21 hours ago, enkenoguniformen said:

Ha ha... tak... og ved du hvad det sjoveste er: Jeg hader motorcykler og tør overhovedet ikke sidde bagpå! :blink:

HAHA hvor godt :lol: Jeg forstår dig godt! Hader også motorcykler :lol:

0

8 hours ago, diskobil said:

Fedt :) Så skal man da lige have gang i sine "motorcykel-jingler" osv.

Diskobil: Desværre, de planer må du pakke ned igen...han får den først om søndagen, det er hemmeligt indtil da :wink:

0

Annonce ♥

11 minutes ago, Tess1986 said:

Jeg søger IKKE morgengaver i denne tråd/debat 

jeg søger som overskriften lyder ideer Til overraskelse til selve brylluppet

Bare helt ok, Tess :) God jagt efter en overraskelse til manden.

0

16 hours ago, enkenoguniformen said:

Diskobil: Desværre, de planer må du pakke ned igen...han får den først om søndagen, det er hemmeligt indtil da :wink:

OK - Det er hermed gjort :) Jeg tænkte at vi var ude lidt i stil med brudeparret som under bryllupsmiddagen fik to enhjulede cykler i forbindelse med en af forældrenes indslag, hvor de så lige spontant fik "jeg er så glad for min cykel" da de selvfølgelig skulle give en opvisning på dem. Noget der også vakte vild jubel hos forældrene. Jeg har så aldrig set en gom (eller brud) køre på motorcykel under bryllupsmiddagen og kommer nok heller aldrig til det :) 

0

Jeg har ogsaa hyret en sanger til at komme og synge i kirken. Begge to ting bliver overraskelser for ham. 

Og saa regner jeg med at holde en take, og halvdelen paa tysk da han er Tysker. Han ved at jeg kan lidt, saa jeg har taenkt mig at alliere mig med en af hans venner til at faa skrevet det og oevet mig inden. 

0