Simonesdk

Følge til kjoleshopping?

9 posts in this topic

Kære brides to be,

Hvor mange havde I /skal have med til brudekjoleshopping? :-) Tænker mere på hvor mange der evt er plads til (tænker selvfølgelig ikke en skoleklasse ;-) ), men har dog bare en mor, svigermor, 3 søstre, bedsteveninde + 2 svigerinder - er der plads/tilladt generelt i brudekjolebutikker? Her er jeg ikke bange for folks meninger osv, da ingen er sådanne typer, bare folk, der vil overvære lidt :) 

Evt nogle med lidt erfaring her? :) 

0

Annonce ♥

Jeg vil max. have et par stykker med, både på grund af den fysiske plads i butikken, men også fordi det er mere intimt end hvis der er en hel flok med. :) Jeg har dog også mange, der gerne vil med- men jeg forholder mig ret til at vælge ud. Jeg tænker at tage i flere butikker - så kan jeg variere entouraget lidt på den måde...

0

Annonce ♥

Jeg har været til prøvning to steder. Ved Lilly på Strøget i København - der havde jeg 3 med, og der kunne nok have været 5. Og ved Panayotis i Vejle - jeg havde 2 med, og der kunne nok have været 3-4. Det var så også på første dag af deres udsalg, så der var godt fyldt i butikken :)

Generelt vil jeg anbefale dig at ringe til butikkerne først, for det er ikke min opfattelse, at der normalt er plads til så store følger. Vil du gerne have 8 med, og er der plads til det, så synes jeg, du skal gøre det.

0

Annonce ♥

Jeg regner med at der kommer 2-3stk med. Min mor skal med, for jeg ved hun siger sin ærlige mening uanset om det er godt eller skidt. Derudover overvejer jeg min moster, som heller ikke er bange for at sige sin mening, men stadig lader mig selv vælge :) Er lidt i tvivl om jeg skal have andre end dem med. Måske min søster.

0