Tess1986

Brude sko, god komfort til rimelig pris where?

3 posts in this topic

Hejsa 

hvor køber i jeres sko? Jeg havde planer om at bestille på eBay til billige penge, da resten af budgettet er stukket lidt af. Men så prøvede jeg nogle der hvor jeg har købt min kjole (Panayotis) og de var super smukke og behagelig at have på, dog synes jeg prisen var noget peberet. Men der slog det mig, at det ikke er nok de er smukke og billige, de skal også have en god komfort når det er så mange timer man skal have dem på.

hvad anbefaler i? 

Skiftesko gider jeg ikke, da jeg heller ikke er interesseret i at skifte kjole. Og når kjolen lægges op til skoene så har jeg planer om at jeg skal have det på hele Dagen Aften og natten. 

0

Annonce ♥

Uha ja...det der med skoene kan være en udfordring! Kim vil virkelig gerne se mig i høje hæle den dag, men en varm augustdag får garanteret mine fødder til at hæve. Jeg tror næsten jeg ender op i noget med kilehæl - det synes jeg giver bedre komfort end tynde hæle, da der er støtte under hele foden. Jeg ved dog ikke helt hvor jeg skal lede, for SÅ mange med kilehæl er der heller ikke i brudefarver, men heldigvis er der jo masser af tid endnu. Jeg vil kigge i HM til sommer, Deichmann, Zalando og lignende...

Mvh, Stine.

0

Jeg købte det første par på Zalando. De har et stort udvalg og var billige :) De var gode at have på, men røg retur fordi de var beskidte. 

Jeg går efter en pæn ballerina, da jeg ikke gider høje sko og fordi jeg vil være højere end min H2B :) 

- Jeg vil klart anbefale dig, at kigge på ASOS, Aldo, Zalando og Etsy. Etsy er ikke altid så billig som eBay, men de har også et stort og smukt udvalg. Jeg har set et par stykker herinde, der har købt sko hjem derfra :) 

Håber du finder det du søger, til den rette pris :) Jeg er dog enig i, at skoene kommer til at sidde på fødderne i mange timer, så de skal være behagelige at have på :) 

0