enkenoguniformen

Vægttab 2017

52 indlæg i dette emne

Der er liv endnu, jeg er ret stillestående på vægttabsfronten lige nu (efter 10 kilos vægttab er det gået lidt op igen, men energien er der ikke lige nu til at gøre det vilde). Jeg følger op når jeg er lidt ovenpå igen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal endelig bruge denne tråd, jeg anser den ikke for min alene. :) Status her er at jeg har taget nogle kilo på igen, motivationen røg til påske og stress og sygdom har ikke givet mig energi til at fortsætte den gode stime. Jeg har dog ikke opgivet- som sagt er det bare ikke i fokus pt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan se det er længe siden, der er nogen, der har skrevet herinde, men nu hopper jeg bare lige med alligevel:)

 

Bryllupsdato: 12-05-2018        Ønsket målvægt: 65 kg.             Nuværende vægt: 72,6 kg.

 

Jeg spiser generelt sundt og træner 5 gange om ugen, herhjemme skal vi nok bare blive lidt bedre til at ligge slik/kage/chips på hylden. Eller i hvert fald holde det til én gang om ugen i stedet for hele weekenden og somme tider i hverdagen. Min kæreste kan tåle det, men den går altså ikke for mig. Han er heldigvis indforstået med at vi skal blive bedre til at holde det til enten lørdag eller fredag aften. :lol:

 

Hvis man har instagram, skal man være velkommen til at følge mig der, da jeg ligger en del op derinde: stinekeriksen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Stine.

 

Tråden er ikke død- Jeg skal også stadig tabe nogle kilo før brylluppet i august 18.

 

Indtil videre har jeg tabt 10 kilo, og så har der været en lang periode ned stilstand og noget vægtøgning, men jeg er nede på de minus 10 igen, og skal i gang med motion igen her i september. 

 

Kæmpe respekt for, at du er så disciplineret omkring træning, der er jeg simpelthen sådan et skvat- men nu skal jeg altså til det! :wink:

 

Hilsner fra Stine. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, enkenoguniformen said:

Hej Stine.

 

Tråden er ikke død- Jeg skal også stadig tabe nogle kilo før brylluppet i august 18.

 

Indtil videre har jeg tabt 10 kilo, og så har der været en lang periode ned stilstand og noget vægtøgning, men jeg er nede på de minus 10 igen, og skal i gang med motion igen her i september. 

 

Kæmpe respekt for, at du er så disciplineret omkring træning, der er jeg simpelthen sådan et skvat- men nu skal jeg altså til det! :wink:

 

Hilsner fra Stine. 

10 kg er da vildt flot!

 

Jeg har selv taget et par kilo på her henover ferien, og nu skal det altså stoppe...

Min kæreste træner også 5 gange om ugen, så vi påvirker hinanden til at komme afsted. Nu er han også meget dedikeret, da han stiller op til bodybuilding konkurrencer, så det er ham, der har trukket mig med i starten og nu er det bare blevet vores livsstil sammen. Vi har heller ikke børn endnu, så når der engang kommer sådan nogen til verden ændre det sig nok også lidt.:rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også en + pige og jeg skal giftes i marts 18. Jeg købte kjole i dag og har med min erfaring intet håb om et større vægttab :) Spaghetti rygrad osv :td: Men jeg tænker at 5 kg kan jeg måske godt smide inden så jeg følger lidt med her og ser om det kommer til at ske :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, FrøkenPedersen said:

Jeg er også en + pige og jeg skal giftes i marts 18. Jeg købte kjole i dag og har med min erfaring intet håb om et større vægttab :) Spaghetti rygrad osv :td: Men jeg tænker at 5 kg kan jeg måske godt smide inden så jeg følger lidt med her og ser om det kommer til at ske :)

 

Du er meget velkommen FrøkenPedersen. Jeg bør tage mig sammen og tabe 20 kilo, men tiden er imod mig- min rygrad er sjovt nok også ret slatten.... pt. Vægtøgning igen efter operation, og ingen energi, men har meldt mig til noget gymnastik her hen over efterår og vinter, så skulle gerne lidt ned igen.

 

Mvh, Stine.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har startet mit vægttab rigtig godt ud med at tage 400 gram på...... Nå, op på hesten igen. 

Jeg har så også haft en mindre skade i lænden, som har holdt mig lidt tilbage med træningen, men det er heldigvis ved at være i orden igen, så jeg forbliver optimistisk. Hvis jeg kan nå at tabe omkring 6 kilo inden brylluppet, så er jeg glad.:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 18/9/2017 at 9:13 PM, StineEriksen said:

Jeg har startet mit vægttab rigtig godt ud med at tage 400 gram på...... Nå, op på hesten igen. 

Jeg har så også haft en mindre skade i lænden, som har holdt mig lidt tilbage med træningen, men det er heldigvis ved at være i orden igen, så jeg forbliver optimistisk. Hvis jeg kan nå at tabe omkring 6 kilo inden brylluppet, så er jeg glad.:)

 

Op på hesten igen! :) Jeg har også taget på igen, så jeg skal også i stigbøjlerne igen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej det er altså en motiverende tråd :cheerleader3:

Jeg hopper med på vægttabsbølgen.

Bryllupsdato: 01.09.18 

Ønsket slutvægt: 70-74 kg 

nuværende vægt: 81 kg. 

Mit største problem med at få aaaalt for mange kalorier er snacking mellem måltider (ofte pga kedsomhed eller fordi jeg er træt) og når jeg spiser ude eller vi har gæster.

Så det skal helt klart være mine to fokus områder :) 

 

Jeg har lige haft en weekend med alt for mange drinks og for meget junkfood. Så min mave skal lige lære, at spise både mindre og mere sundt igen :sm:

3-2-1 sæt igang :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej allesammen.

 

Vil bare lige sige, at det er så fint, at I fortsat bruger tråden her. Jeg havde jo et rigtig fint vægttab på 10 kilo sidste år, men så mistede jeg energien, blev alvorligt syg, og så røg det hele på igen.

Siden nytår har jeg dog kæmpet, og det er røget 5 kilo, og på trods af sygdom nu igen, så giver jeg ikke op. Jeg VIL være en slankere udgave af mig selv til sommer. :) Game on.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, enkenoguniformen said:

Hej allesammen.

 

Vil bare lige sige, at det er så fint, at I fortsat bruger tråden her. Jeg havde jo et rigtig fint vægttab på 10 kilo sidste år, men så mistede jeg energien, blev alvorligt syg, og så røg det hele på igen.

Siden nytår har jeg dog kæmpet, og det er røget 5 kilo, og på trods af sygdom nu igen, så giver jeg ikke op. Jeg VIL være en slankere udgave af mig selv til sommer. :) Game on.

Ej hvor ærgerligt, at du blev syg. Men kæmpe respekt for at du er i gang igen og  har tabt 5 kg - og så siden nytår. Det er da max godt klaret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, chignon said:

Ej hvor ærgerligt, at du blev syg. Men kæmpe respekt for at du er i gang igen og  har tabt 5 kg - og så siden nytår. Det er da max godt klaret :)

 

Tak chignon, ved forsøger at være vedholdende. Det er lidt lettere nu, måske fordi jeg HAR kjolen og ved hvad jeg skal kæmpe for. :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, jeg hedder Kathrine og er helt ny. Både herinde men også i bryllupsræset hvis vi skal kalde det det.

Vi blev forlovet i lørdags og har en dato der hedder 9/3-2019.

Jeg har lige nu en kampvægt på 108,8 og vil til at starte med gerne ned på 100.

Jeg spiser mindre, mere frugt og grønt, går ture, danser herhjemme, håber at kunne komme til svømning på et tidspunkt.

Skal bare i gang, men tror jeg kommer til at mangle opbakning.

Men tror på det.

Hej igen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, KathrineHH said:

Hej, jeg hedder Kathrine og er helt ny. Både herinde men også i bryllupsræset hvis vi skal kalde det det.

Vi blev forlovet i lørdags og har en dato der hedder 9/3-2019.

Jeg har lige nu en kampvægt på 108,8 og vil til at starte med gerne ned på 100.

Jeg spiser mindre, mere frugt og grønt, går ture, danser herhjemme, håber at kunne komme til svømning på et tidspunkt.

Skal bare i gang, men tror jeg kommer til at mangle opbakning.

Men tror på det.

Hej igen..

Hej kathrine. 

Tillykke med forlovelsen og fedt du er med på et vægttab :-) 

Du skriver bare herinde, når du mangler opbakning, så kan vi forhåbentlig hjælpe lidt :-) 

Redigeret af chignon
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, chignon said:

Hej kathrine. 

Tillykke med forlovelsen og fedt du er med på et vægttab :-) 

Du skriver bare herinde, når du mangler opbakning, så kan vi forhåbentlig hjælpe lidt :-) 

Tak, jeg synes det er mega fedt at der er lavet sådan en tråd. Er sikker på at det nok skal hjælpe ☺️

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Kathrine.

 

Hjertelig tillykke med forlovelsen og velkommen herinde. Jeg håber, vi an blive til inspiration og støtte. Jeg er selv en stor pige (95 kilo), og skal også tabe mig frem til mit bryllup i august, men rygraden er som kogt spaghetti, så det er viiildt nemt, ha ha :lol:. Jeg håber, at foråret kan sparke lidt til min lyst til motion. Jeg glæder mig til at følge dig. Mvh, Stine.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, enkenoguniformen said:

Hej Kathrine.

 

Hjertelig tillykke med forlovelsen og velkommen herinde. Jeg håber, vi an blive til inspiration og støtte. Jeg er selv en stor pige (95 kilo), og skal også tabe mig frem til mit bryllup i august, men rygraden er som kogt spaghetti, så det er viiildt nemt, ha ha :lol:. Jeg håber, at foråret kan sparke lidt til min lyst til motion. Jeg glæder mig til at følge dig. Mvh, Stine.

Hej Stine ☺️ 

Jeg har fundet sådan nogle Hjemme øvelser på Facebook da jeg er meget krops genert, kan vi vel kalde det, hvis du vil kan jeg finde en måde at dele dem med dig. Vi må holde hinanden op på det ☺️

Hilsen Kathrine 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, KathrineHH said:

Hej Stine ☺️ 

Jeg har fundet sådan nogle Hjemme øvelser på Facebook da jeg er meget krops genert, kan vi vel kalde det, hvis du vil kan jeg finde en måde at dele dem med dig. Vi må holde hinanden op på det ☺️

Hilsen Kathrine 

 

Det lyder da spændende! Dem vil jeg da gerne se. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 13/3/2018 at 3:36 PM, KathrineHH said:

Hej, jeg hedder Kathrine og er helt ny. Både herinde men også i bryllupsræset hvis vi skal kalde det det.

Vi blev forlovet i lørdags og har en dato der hedder 9/3-2019.

Jeg har lige nu en kampvægt på 108,8 og vil til at starte med gerne ned på 100.

Jeg spiser mindre, mere frugt og grønt, går ture, danser herhjemme, håber at kunne komme til svømning på et tidspunkt.

Skal bare i gang, men tror jeg kommer til at mangle opbakning.

Men tror på det.

Hej igen..

 

Hej og velkommen til Bryllupsklar og tillykke med forlovelsen <3

 

Jeg læser med på et andet forum, hvor en af pigerne derinde har tabt sig ret meget. En del af årsagen til at hun har haft succes har været ganske simpelt, hun er begyndt at portionsanrette sin mad dvs. hun tager ikke gryden med over til middagsbordet men laver en portion, som bør være tilpas. Det har hjulpet hende meget, da det er gået op for hende, at hun har spist for store portioner. Så det kunne være et godt tip til dig, hvis du ikke allerede praktiserer det :) held og lykke med det hele 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Opfølgning på vægttab:

 

Som I også kan læse i min tråd, så er jeg startet i elektrolipolysebehandling og letfaster hver 2.dag. Det kan tydeligt ses på vægten her efter den første uge, hvor jeg er gået to kilo ned. 

 

Jeg havde troet at dagene med faste ville være enormt stygge, men det kører faktisk overraskende godt.

 

Siden jul har jeg tabt 10,4 kilo.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil da lige følge op her i vægttabstråden også... Lige efter nytår lå kampvægten på 101,4, så tabte jeg mig lidt ved at spise mere fornuftigt, men siden 2.juni (hvor vægten lå på 93), har jeg fulgt 4/3-kuren og letfastet hver 2.dag.

 

Målet var at komme ned på 85 kilo til brylluppet, her til morgen siger den 84,4 (jeg var til fest i går). Jeg fortsætter emd letfasten indtil brylluppet, og så må vi se derefter. 

 

Pøj pøj til jer andre! <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer