Mightystar

J&M 05.10.19 De færdige invitationer <3

147 posts in this topic

Hejsa allesammen.

Nogle ved måske hvem jeg er, andre har ikke haft "fornøjelsen" af mig før.

En kort historie lang.... Jeg var herinde i 2011/2012, da jeg skulle have været gift, men det endte desværre i et brud få måneder før brylluppet skulle stå. :(

Jeg har siden hen fundet manden.. Ja faktisk så har han hele tiden været der. Haha.

Jakobs og min kærlighedshistorie starter tilbage i 2005, hvor jeg går på handelsskolen og dermed også går riiiigtig meget i byen. Vi er i årene 2005-2008 faste gå-i-byen venner og allerede den gang havde et godt øje til hinanden. Dog havde jeg en kæreste og da jeg rykkede pælene op og flyttede 150 km væk endte venskabet i at følge hinanden på facebook. Meeeen... Så ville skæbnen at vi begge blev singler i foråret 2015, hvor han tog chancen og skrev til mig!! Det er det bedste der nogen sinde er sket og for at være total kliché-øv agtig så er han drømmemanden!!!

Vi har på de snart 2 år haft travlt.. Hehehe.. Vi er flyttet sammen i et kæmpe hus og venter vores første fælles barn, der gerne skulle komme til verden om en måneds tid :)
Vores bryllup regner vi med skal stå i efteråret 2019 :):)

I skal være velkommen til at følge kreamommys vej fra frøken til fru, jeg er sikker på at det nok skal blive underholdende og inspirerende  :D

Hvem er vi?
Jeg hedder Camilla (i daglig tale Mille), jeg er lige rundet 30 og kæresten nåede at fri 5 dage inde jeg havde fødselsdag :thumbsupsmileyanim:
Jeg er oprindeligt fra Jylland, Kolding, hvor min kæreste også er fra. Nu bor vi i Sorø i et kæææmpe hus på 250kvm med en have på 3000kvm 
Til dagligt er jeg selvstændig fotograf med speciale indenfor bryllup og boudoir (passer perfekt ind her) Hehehe. Når jeg ikke arbejder så sætter jeg hus i stand og render ellers rundt og er gravid (lidt endnu) :lol::floejt:
Jeg har en søn fra et tidligere forhold der er 7 år og dreng med STORT D. (y) 

Min kæreste hedder Jakob er 33, også fra Kolding, som før nævnt. Han arbejder hos DSV og er "desværre" gamer... Puuhaa.. Men han skal så også have ros for at være virkelig familiemenneske, der gerne til sidesætter computerverdenen :D 
Han har en datter fra sit tidligere ægteskab, som er snart 5 år og er en rigtig lille pynteprinsesse. Haha 

Sammen venter vi en lille frøken Sophia om 47 dage i skrivende stund. Jeg glæder mig enormt meget til at få hende i mine arme og dermed igen få min krop for mig selv. :cheerleader3:
Vi planlægger barnedåb til sommer, midt i mellem alle de bryllupper jeg skal forevige, så barsel er der ikke ret meget af for mit vedkommende. (Sådan er det, desværre at være selvstændig)
Jeg kommer nok til at flashe baby og barnedåb lidt herinde også.:oops:

20160722_110912 copy.jpg

Vores bryllup
Dato: 05.10.19

Vielse: Udendørs vielse
Feststed: Humleorehus 
Tema: Vintage, chic, rustik, boheme, botanik

Antal gæster: omkring 37, ca 45 til reception

Invitationer: Hjemmelavet HER

Save the dates: Hjemmelavet

Musik: Jason Svendstorp under vielsen og til receptionen og Spotify under middagen og til festen

Mad: Frimanns Gourmet

Kjole: Blue By Enzoani "Dabra" HER

Hår: Shazma Beauty

Fotograf: Thomas Stewart (Australsk fotograf der bliver fløjet ind)

Ringe: Tatovering

Pynt: En god ven i mit efterhånden store netværk kommer til at stå for alt dekoration og blomster. https://www.instagram.com/ericflorent/  

Budget:

Feststed dep:               5.000 (restbetaling på 15.000)

Kjole:                             5.800

Gom:                              4.000

Ringe:                            1.000

Mad:                             12.400
Specialøl:                      1.000

Drikkelse:                      3.000

Kage:                             1.350

Sanger:                         4.500
Lyd og lys:                        650

Fotograf:                25-30.000 (bryllupsgave)

Blomster:                      6.000

Tøj til børnene:            2.000 Pigernes tøj Her

Kørsel:                                  0  Vores egen bil

Bordpynt:                         500

Hår og makeup:            2.400

Serveringspersonale: 8.000
Morgengave til H2B:   7.875
CoffeeTruck:                2.700

Estimeret budget i alt 77.000 

Edited by Mightystar
1

Annonce ♥

Tak Bent :D Ja det er ved at være nogle år siden sidst, men har jo fulgt med på anden vis siden. 

Og tak Stine. Jeg glæder mig til at komme igang med en masse planlægning.. Der er jo lang tid til, men mon ikke der nok skal være en masse at ordne. Ved jo fra sidst at der er rigeligt at give sig i kast med, og denne gang bliver det nok en del mere gennemført end sidst :D Heheh 

0

Annonce ♥

53 minutes ago, Mightystar said:

Tak Bent :D Ja det er ved at være nogle år siden sidst, men har jo fulgt med på anden vis siden. 

Og tak Stine. Jeg glæder mig til at komme igang med en masse planlægning.. Der er jo lang tid til, men mon ikke der nok skal være en masse at ordne. Ved jo fra sidst at der er rigeligt at give sig i kast med, og denne gang bliver det nok en del mere gennemført end sidst :D Heheh 

Ja, og med baby i huset, så flyver tiden bare sindsygt hurtigt! :o

0

16 minutes ago, enkenoguniformen said:

Ja, og med baby i huset, så flyver tiden bare sindsygt hurtigt! :o

Ja det gør den allerede med en på 7,5 og en bonusdatter på snart 5... Puuhaa.. Man kan se på sine børn at man bliver gammel, for man når ikke at se sig i spejlet. :lol:

0

Velkommen tilbage (kan jeg sige det når du var her først:lol:, haha) - Dejligt du har fundet den rette og fantastisk med en lille én på vej :a1221:

Fantastisk hvordan held i uheld kan forandre alt. Jeg glæder mig til at følge med. Det er altid rart, med en som har tidligere 'bruger' erfaring og kender til planlægningen :biggrin:

0

16 hours ago, Mightystar said:

Ja det gør den allerede med en på 7,5 og en bonusdatter på snart 5... Puuhaa.. Man kan se på sine børn at man bliver gammel, for man når ikke at se sig i spejlet. :lol:

Bare vent :) Det bliver dyrt når de bliver ældre har jeg så kunnet konstatere på de ca. 5-6 år du har været væk :):)  

0

Annonce ♥

On 7. marts 2017 at 10:39 AM, diskobil said:

Bare vent :) Det bliver dyrt når de bliver ældre har jeg så kunnet konstatere på de ca. 5-6 år du har været væk :):)  

Hahahaha Bent. Ja i den tid der er min også gået fra at vokse ud af tøj til at ødelægge det på 1,5 uge... Og jeg synes kun det bliver en større og større udgift altså.. 
Må lægge budget til bryllup efter, at der skal lægges flere og flere penge til side til tøj og sko de næste par år.. Hahaha

0

On 7. marts 2017 at 0:38 AM, Nannas said:

Velkommen tilbage (kan jeg sige det når du var her først:lol:, haha) - Dejligt du har fundet den rette og fantastisk med en lille én på vej :a1221:

Fantastisk hvordan held i uheld kan forandre alt. Jeg glæder mig til at følge med. Det er altid rart, med en som har tidligere 'bruger' erfaring og kender til planlægningen :biggrin:

Tusind tak Nannas! :) 
Jeg glæder mig til at være en del af dette skønne forum igen, og jeg håber at stemningen og sammenholdet bliver mindst lige så godt som sidst. 
Nu vil jeg lige hoppe ind og lure lidt på hvad du er for en :D

0

1 hour ago, Mightystar said:

Hahahaha Bent. Ja i den tid der er min også gået fra at vokse ud af tøj til at ødelægge det på 1,5 uge... Og jeg synes kun det bliver en større og større udgift altså.. 
Må lægge budget til bryllup efter, at der skal lægges flere og flere penge til side til tøj og sko de næste par år.. Hahaha

Tøjet er det mindste af det hele :) Du kan overtage mit andet (tredje) "firma" Dansk datterservice når du/I kommer dertil :) Det er værre end Über. :)

0

Annonce ♥

7 minutes ago, diskobil said:

Tøjet er det mindste af det hele :) Du kan overtage mit andet (tredje) "firma" Dansk datterservice når du/I kommer dertil :) Det er værre end Über. :)

Hahahaha....

0

1 hour ago, Luffegås said:

Velkommen igen :D 
Spændende at følge en der på en måde skal igennem det en gang til. 
Cool at du er super aktivt æres medlem :D 

Mange tak skal du have :D 

Ja det er jo min gamle profil, da den er knyttet til min mail. Men ja! Jeg var RET aktiv den gang :D
Denne gang er jeg dog 500% sikker på at brylluppet bliver gennemført ()()

0

22 minutes ago, Mightystar said:

I skal da ikke snydes for et billede af forlovelsesringen jeg fik af min skønne H2B <3<3 

2193AKIU09J0PZY-0.jpg

Super smuk ring :a1221:

Dejlig præsentation af jer to. Bliver spændende med lille baby Sophia (sødt sødt navn) på vej :) 

Jeg har nok BK's kedeligste præsentation af "hvem er vi" :biggrin: haha! 

Ved ikke hvorfor, men er bange for andre kan kende mig og læser om det hele også ved de herre

meget inden brylluppet og det synes jeg er kedeligt :lol:

0

Annonce ♥

2 hours ago, Nannas said:

Super smuk ring :a1221:

Dejlig præsentation af jer to. Bliver spændende med lille baby Sophia (sødt sødt navn) på vej :) 

Jeg har nok BK's kedeligste præsentation af "hvem er vi" :biggrin: haha! 

Ved ikke hvorfor, men er bange for andre kan kende mig og læser om det hele også ved de herre

meget inden brylluppet og det synes jeg er kedeligt :lol:

Det tror jeg nu ikke du skal være bekymret for. Og hvis nogen af mine gæster vælger at lade sig oprette og læse om mine planer, så er det synd for dem, at de ødelægger overraskelserne for sig selv :D 

Det var faktisk oppe at vende da jeg var herinde for flere år siden, og der blev der gjort, så man skulle være bruger for at kunne se ens planlægningstråd. Ved ikke om det er sådan mere :) 

0

17 minutes ago, Mightystar said:

Det tror jeg nu ikke du skal være bekymret for. Og hvis nogen af mine gæster vælger at lade sig oprette og læse om mine planer, så er det synd for dem, at de ødelægger overraskelserne for sig selv :D 

Det var faktisk oppe at vende da jeg var herinde for flere år siden, og der blev der gjort, så man skulle være bruger for at kunne se ens planlægningstråd. Ved ikke om det er sådan mere :) 

Nej ved jeg godt. Det er også spild af tid, at tænke over sådan noget. Men kan alligevel ikke komme af med tanken :lol:

Det er sådan, at man skal have en bruger eller oprette en gæstebruger, hvis man vil læse planlægningstrådene :) 

0

Just now, Nannas said:

Nej ved jeg godt. Det er også spild af tid, at tænke over sådan noget. Men kan alligevel ikke komme af med tanken :lol:

Det er sådan, at man skal have en bruger eller oprette en gæstebruger, hvis man vil læse planlægningstrådene :) 

Sådan blev det den gang, jeg ved dog ikke om de beholdt det sådan efter at de flyttede til en ny platform. Men igen... I don't care. 

0

46 minutes ago, Mightystar said:

Sådan blev det den gang, jeg ved dog ikke om de beholdt det sådan efter at de flyttede til en ny platform. Men igen... I don't care. 

Ja det er et godt spørgsmål :biggrin: 

0

Annonce ♥

Inspirationen er for alvor ved at blive fundet!!! :oops:

Her går jeg allerede og gør mig tanker om farver og stemning <3<3 Heldigvis er H2B med på idéen :) :thumbsupsmileyanim:

Vi snakker om at holde det i efteråret 2019 og dertil gerne noget rustikt og vintage. 

Jeg er helt vildt med det naturlige, hyggelige og så er jeg VILD med idéen om blomster og eller blade i stedet for ris!!! :cheerleader3:

121.jpg

3a2ff257bf1210dc35f5eac70ca4b067.jpg

7dd8c2536b9b7bd9c6c9ea9d9bd8edb5.jpg

1681ae44156b993cd2a78eb53620c2b6.jpg

50737fdf28871c8c3087e14a8ddc26b5.jpg

f8ce008c05002e86125854985f00aa78.jpg

home-made-confetti-cones-and-sign.jpg

Leaf-Confetti-Toss-Use-leaves-as-a-natural-eco-friendly-confetti-wedding-exit.jpg

0

Jeg har selv haft overvejelser om at gæsterne skal kaste noget andet end ris. Synes farvet konfetti kunne være SÅ flot, men det sviner desværre nok for meget mellem brostenene udenfor kirken. Lige pt. er jeg på sæbebobler, men er bange for, om det bliver for tamt....

0

20 hours ago, enkenoguniformen said:

Jeg har selv haft overvejelser om at gæsterne skal kaste noget andet end ris. Synes farvet konfetti kunne være SÅ flot, men det sviner desværre nok for meget mellem brostenene udenfor kirken. Lige pt. er jeg på sæbebobler, men er bange for, om det bliver for tamt....

Her bliver det ikke konfetti men tørrede blomster :) Og det blæser nemt væk, så jeg tror ikke det er noget problem :) De vil nok hellere have det end ris, som jo er farlige for fuglene :) 
Sæbebobler er smukke, men ved af erfaring at de er virkelig svære at tage billeder af, hvis ikke alle gæster står og puster. En anden ting er hvis det blæser lidt så kommer der ikke rigtig nogle bobler.. :( 

0

On 13/3/2017 at 0:12 PM, Mightystar said:

Inspirationen er for alvor ved at blive fundet!!! :oops:

Her går jeg allerede og gør mig tanker om farver og stemning <3<3 Heldigvis er H2B med på idéen :) :thumbsupsmileyanim:

Vi snakker om at holde det i efteråret 2019 og dertil gerne noget rustikt og vintage. 

Jeg er helt vildt med det naturlige, hyggelige og så er jeg VILD med idéen om blomster og eller blade i stedet for ris!!! :cheerleader3:

121.jpg

3a2ff257bf1210dc35f5eac70ca4b067.jpg

7dd8c2536b9b7bd9c6c9ea9d9bd8edb5.jpg

1681ae44156b993cd2a78eb53620c2b6.jpg

50737fdf28871c8c3087e14a8ddc26b5.jpg

f8ce008c05002e86125854985f00aa78.jpg

home-made-confetti-cones-and-sign.jpg

Leaf-Confetti-Toss-Use-leaves-as-a-natural-eco-friendly-confetti-wedding-exit.jpg

Super flotte inspirationsbilleder :a1221:

Rustikt og vintage er sådan et godt tema og lægger op til mange muligheder :) 

Jeg synes blomsterblade lyder som en fin ide :) Du kunne evt selv lave poserne med lidt tørret blade og lidt ris? Så det bliver en kombination :) 

0

4 hours ago, Mightystar said:

Her bliver det ikke konfetti men tørrede blomster :) Og det blæser nemt væk, så jeg tror ikke det er noget problem :) De vil nok hellere have det end ris, som jo er farlige for fuglene :) 
Sæbebobler er smukke, men ved af erfaring at de er virkelig svære at tage billeder af, hvis ikke alle gæster står og puster. En anden ting er hvis det blæser lidt så kommer der ikke rigtig nogle bobler.. :( 

Ja, det er også min anke mod sæbeboblerne...

0