Mightystar

J&M 05.10.19 De færdige invitationer <3

147 posts in this topic

Annonce ♥

On ‎13‎-‎10‎-‎2017 at 2:04 PM, Mightystar said:

Okay. Alle de borgerlige vielser jeg har fotograferet til, der har de nemlig skrevet under lige efter de er blevet viet, altså som i. Vi er i rette ægtefolk og bum, så skrives der under... Det er sådan at de må stå og skrive under på ryggen af en anden osv. og det ønsker jeg bare ikke at skulle gøre til mit/vores bryllup..

Jeg må ringe og høre om man kan gøre det inden :)

Jeg har sjældent stået tæt på brudeparret ved de vielser jeg har spillet til men har aldrig bemærket det (så har mange gæster formentlig heller aldrig bemærket det). Derudover har de fleste ønsket noget "udgangsmusik" og er gået ud (tilbage) umiddelbart efter vielsen. Men kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne gøre det inden. Det gjorde vi selv i tidernes morgen.

0

On 16/10/2017 at 1:40 PM, diskobil said:

Jeg har sjældent stået tæt på brudeparret ved de vielser jeg har spillet til men har aldrig bemærket det (så har mange gæster formentlig heller aldrig bemærket det). Derudover har de fleste ønsket noget "udgangsmusik" og er gået ud (tilbage) umiddelbart efter vielsen. Men kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne gøre det inden. Det gjorde vi selv i tidernes morgen.

Jeg håber at det kan lade sig gøre :D

0

Brudekjoleprøvning....

Jeg hoppede på toget mod København lørdag formiddag. Mødtes med min veninde, der også skal være Maid of Honor og sammen drog vi mod Vintagegirl på Østerbro. Charlotte der ejer det er bare sååå sød, venlig og imødekommende. Det kan klart anbefales at tage derind. :D

Jeg prøvede kjolen jeg har vist tidligere, som den første og den er bare smuk.. Den skal lige rettes til, da det er en brug kjole og dermed er rettet til en anden brud, men nej hvor følte jeg mig smuk i den, til trods for at jeg var i mega søvnunderskud. Haha

OBS: Jeg skal ikke have det slør på.. ;)

De andre kjoler var pæne men ikke det jeg ledte efter. Til sidst hoppede jeg i MIN kjole en sidste gang og ja.. Den var perfekt.

Jeg tænker på at skulle have en bolero på, da jeg ikke er så meget til at vise bryster. Hahaha..

I igår var jeg endnu engang inde forbi Charlotte. Denne gang var det for at tage kjolen med hjem :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::oops::a1221:

a20171014_114945.jpg

a20171014_115024.jpg

a20171014_115047.jpg

a20171014_115123.jpg

Edited by Mightystar
0

Annonce ♥

7 hours ago, FrøkenPedersen said:

Er du gal den er flot!!!!! :) Tillykke med den :)

Tusind tak :D Jeg er også helt vild med den!!

5 hours ago, enkenoguniformen said:

Århhhh, hvor er du smuk i den kjole! Fantastisk valg, tillykke med købet. :thumbsupsmileyanim:

Taark :D Jeg var overrasket over hvor meget figur jeg havde efter en baby :D Hahahaha

0

Annonce ♥

2 hours ago, Mightystar said:

Tusind tak :D Jeg er også helt vild med den!!

Taark :D Jeg var overrasket over hvor meget figur jeg havde efter en baby :D Hahahaha

Ja, gid det var mig- den sidder utrolig flot på dig! 

0

Øv øv...

Idag står dagen i mødregruppens tegn, men først en morgen-latte <3

I weekenden var mine svigerforældre på visit og noget af snakken, gik jo på bryllup, selvom der er lang tid til :D Hehe

Jeg er kommet meeeeget tættere på en udendørs vielse, frem for en kirkelig, og så fik vi også snakket en del om, at min mor valgte at betale min søsters brudekjole da hun skulle giftes, men vil nu ikke engang give et tilskud til min. :( Føler mig lidt forfordelt på det punkt, især når jeg er typen der ikke render og beder min mor om penge hele tiden, som min søster gør. :(

Jeg må bare se bort fra det og vise at jeg kan selv :)

kop.jpg

0

Det var da egentlig en underlig skelnen mellem din søster og dig fra din mors side, sådan nogle familie-forviklinger kan gøre alting meget indviklet- men Ja, gu' kan du da selv, og det er da så meget federe!!! Hatten af for det! :thumbsupsmileyanim:

0

Hvorfor er det, at du ikke kan se dig selv i en kirkelig vielse? Der er jo ingen, der spørger dig om, hvor meget du tror? Alle, som er medlem af Folkekirken, kan blive viet der. At du er traditionskristen tyder jeg sådan, at du netop kommer i kirken til traditionerne (ie. dåb, konfirmation, bryllup og begravelse/bisættelse) og det må man godt. Der er ingen, der ser skævt til dig/jer af den grund :)

0

Annonce ♥

On 23/10/2017 at 11:41 PM, enkenoguniformen said:

Det var da egentlig en underlig skelnen mellem din søster og dig fra din mors side, sådan nogle familie-forviklinger kan gøre alting meget indviklet- men Ja, gu' kan du da selv, og det er da så meget federe!!! Hatten af for det! :thumbsupsmileyanim:

Ja det synes jeg også, men jeg holder hovedet højt ;)

0

On 25/10/2017 at 4:03 PM, GoldRumble said:

Hvorfor er det, at du ikke kan se dig selv i en kirkelig vielse? Der er jo ingen, der spørger dig om, hvor meget du tror? Alle, som er medlem af Folkekirken, kan blive viet der. At du er traditionskristen tyder jeg sådan, at du netop kommer i kirken til traditionerne (ie. dåb, konfirmation, bryllup og begravelse/bisættelse) og det må man godt. Der er ingen, der ser skævt til dig/jer af den grund :)

Jeg er til bryllup mellem 25-30 gange på et år som fotograf. 95% af gangene er det en kirkelig vielse og det er da smukt, men ingen af os tror på det, og derfor synes jeg lidt at det præsten står og siger er ligegyldigt..
Det er ikke spørgsmålet om nogen ser skævt til mig.. Mere at jeg ikke føler at det er det rigtige og at jeg nok vil føle det ligegyldigt det præsten siger.. :)

0

On 25/10/2017 at 8:05 PM, little miss phoenix said:

Hvor er den bare vanvittigt smuk den kjole :loveboard: og sikken krop du har!!! Du ser helt fantastisk ud!! 

Tusind tak :D Og jeg mangler endda stadig 5 kg til jeg er nede på ønskevægten hvor jeg var da jeg mødte min kæreste..
Et forhold og en graviditet giver altså nogle ekstrakilo på sidebenene.. Især når man elsker slik og chips... :D Hahaha
Jeg måtte også bare have den.. Kan ikke leve uden :D

0

Annonce ♥

On 31/10/2017 at 2:30 PM, Mightystar said:

Jeg er til bryllup mellem 25-30 gange på et år som fotograf. 95% af gangene er det en kirkelig vielse og det er da smukt, men ingen af os tror på det, og derfor synes jeg lidt at det præsten står og siger er ligegyldigt..
Det er ikke spørgsmålet om nogen ser skævt til mig.. Mere at jeg ikke føler at det er det rigtige og at jeg nok vil føle det ligegyldigt det præsten siger.. :)

Ok, det kan jeg godt se ræsonnementet i :)

0

Havde faktisk fuldstændig samme tanke da jeg så spørgsmålet i sidste uge for det var exactly det samme der gjorde sig gældende dengang vi blev gift :) Det er så muligt at det havde set anderledes ud, efter vi flyttede opad da vi har et rigtig godt forhold til den lokale præst og sætter stor pris på ham. Han har da også døbt begge "børn" og personligt havde jeg også gerne set at de var blevet konfirmeret :) 

0

33 minutes ago, diskobil said:

Havde faktisk fuldstændig samme tanke da jeg så spørgsmålet i sidste uge for det var exactly det samme der gjorde sig gældende dengang vi blev gift :) Det er så muligt at det havde set anderledes ud, efter vi flyttede opad da vi har et rigtig godt forhold til den lokale præst og sætter stor pris på ham. Han har da også døbt begge "børn" og personligt havde jeg også gerne set at de var blevet konfirmeret :) 

Ja okay :D
Her er begge børn også døbt, men det er ren og skær tradition, overvejede meget om det skulle være en navngivningsfest til Sophia, men endte med en dåb.

0

Der er gået jul i den herhjemme og jeg er for alvor kommet i DIY-mode :D

For nogle dage siden vil jeg lavet vores adventsdekorationer :D <3 Jeg er super begejstret og det er ikke noget stort og prangende, da jeg har haft det de sidste par år.

Til gengældt har jeg fået nogle store trærødder hjem der skal jule-tunes :P Hahaha

IMG_2270web.jpg

IMG_2271web.jpg

IMG_2273web.jpg

IMG_2275 web.jpg

0

Annonce ♥

On 11/15/2017 at 3:44 PM, Mightystar said:

For nogle dage siden vil jeg lavet vores adventsdekorationer :D <3 Jeg er super begejstret og det er ikke noget stort og prangende, da jeg har haft det de sidste par år.

Til gengældt har jeg fået nogle store trærødder hjem der skal jule-tunes :P Hahaha

IMG_2270web.jpg

IMG_2271web.jpg

IMG_2273web.jpg

IMG_2275 web.jpg

A kindred spirit... Jeg elsker jul, og kan slet ikke vente, til jeg får lov at gå i gang. Kim er meget insisterende ift. at det TIDLIGST bliver d.26. November i år.... men så skal den også have MAX gas.

Hvor er det nogle søde adventslys. Meget enkle og nordiske i udtrykket. Jeg er VILD med, at du genbruger konservesdåserne på den måde.

0

Her er der en masse der skal nås og med en baby, kan jeg ikke rigtigt sige, nu er det i dag det skal gøres, så det bliver gjort lidt hen ad vejen. Så er jeg sikker på at nå det inden jul Hahaha
Heldigvis elsker min kæreste også jul og da vi for første gang skal holde juleaften for vores familie, så tror jeg bare at vi gerne vil have det hele til at spille :D Hehehe

0

On 15/11/2017 at 3:44 PM, Mightystar said:

IMG_2270web.jpg

IMG_2271web.jpg

IMG_2273web.jpg

IMG_2275 web.jpg

Wow en lækker adventsdekoration! :cheerleader3:

0