Mightystar

J&M 05.10.19 De færdige invitationer <3

147 posts in this topic

Til brylluppet vil jeg igen være blevet langhåret og jeg har tumlet lidt med hvilken farve det skal være...

Jeg har naturligt rødbrunt hår, omend dog en lidt kedelig farve
Lige pt. har jeg mærkebrunt hår som jeg synes passer SÅ godt til efteråret og vinteren.

Men jeg har også haft "ildhår" og går lidt med tanken om at skulle have det til brylluppet. Da jeg havde det, fik jeg utrolig stor positiv feedback og jeg tror det vil gøre sig godt til det slør og frisure jeg skal have. :)

Min naturlige farve                                             "Ildhår"

13626497_268850996817589_2999262513770961347_n.jpg

il_570xN.1226034462_noix.jpg

0d291998d4bc9f70a012bcad008a4723.jpg

e2aece826f5639c179a1d6ac5ecbd1d6.jpg

Edited by Mightystar
0

Annonce ♥

11 minutes ago, Mightystar said:

Til brylluppet vil jeg igen være blevet langhåret og jeg har tumlet lidt med hvilken farve det skal være...

Jeg har naturligt rødbrunt hår, omend dog en lidt kedelig farve
Lige pt. har jeg mærkebrunt hår som jeg synes passer SÅ godt til efteråret og vinteren.

Men jeg har også haft "ildhår" og går lidt med tanken om at skulle have det til brylluppet. Da jeg havde det, fik jeg utrolig stor positiv feedback og jeg tror det vil gøre sig godt til det slør og frisure jeg skal have. :)

Min naturlige farve                                             "Ildhår"

13626497_268850996817589_2999262513770961347_n.jpg

il_570xN.1226034462_noix.jpg

0d291998d4bc9f70a012bcad008a4723.jpg

e2aece826f5639c179a1d6ac5ecbd1d6.jpg

Hvis folk er vant til, at du farver hår, så ville jeg da synes, at du skal gå efter ildhåret - det ser da megagodt ud. Jeg ville ikke selv kunne bære det, men kan sagtens se ideen. Jeg kæmper stadig med at få min helfarve ud af håret, så jeg kan være mit naturlige leverpostejsfarvede selv til brylluppet. Hvis der er kommet for mange grå til den tid, så må jeg gentænke...

0

6 minutes ago, enkenoguniformen said:

Hvis folk er vant til, at du farver hår, så ville jeg da synes, at du skal gå efter ildhåret - det ser da megagodt ud. Jeg ville ikke selv kunne bære det, men kan sagtens se ideen. Jeg kæmper stadig med at få min helfarve ud af håret, så jeg kan være mit naturlige leverpostejsfarvede selv til brylluppet. Hvis der er kommet for mange grå til den tid, så må jeg gentænke...

Det er de. Til barnedåben havde jeg pang rødt hår :D Hahaha

IMG_4318-2.jpg

0

Annonce ♥

Stort tillykke med bryllup og baby :)  Du var en af de første brude jeg fulgte i 2012 og faldt lige over din tråd da jeg skulle se noget i min gamle tråd :) Så skønt at du har fundet kærligheden :loveboard:

0

LAAAANG tid siden...

Der har været så meget at se til det sidste halve år. Jeg har som fotograf, startet et projekt om handicappede børn og børn med synlige/usynlige sygdomme, der er blevet til en udstilling. Der har været så meget arbejde i projektet sideløbende med alle de bryllupper jeg er ude til hver weekend. :)

Lidt nyt er der da sket.
Her er mine hairpieces der skal dække kammen i hver side, hvor sløret skal sidde. :)
Og selvfølgeligt matchene hårnåle til mine 3 voksne briudepiger20180807_101931.jpg20180807_101951.jpg

0

Annonce ♥

5 hours ago, Mightystar said:

LAAAANG tid siden...

Der har været så meget at se til det sidste halve år. Jeg har som fotograf, startet et projekt om handicappede børn og børn med synlige/usynlige sygdomme, der er blevet til en udstilling. Der har været så meget arbejde i projektet sideløbende med alle de bryllupper jeg er ude til hver weekend. :)

Lidt nyt er der da sket.
Her er mine hairpieces der skal dække kammen i hver side, hvor sløret skal sidde. :)
Og selvfølgeligt matchene hårnåle til mine 3 voksne briudepiger20180807_101931.jpg20180807_101951.jpg

De er vidunderlige- de havde været perfekte til mine tøser også.... love it! :loveflag:

0

Så er der blevet købt digitale blomster til invitationerne. Jeg har lovet mig selv at de skal være sendt ud inden for 6 mdr. og nu går jeg i gang med at designe dem. Så må vi se hvornår de bliver klar :)

Her er lidt sneaks af de blomster og farver der skal med i invitationerne <3

blomster.jpg

0

On 14/8/2018 at 11:18 AM, Mightystar said:

LAAAANG tid siden...

Lidt nyt er der da sket.

Wow... De er bare SINDSSYGT smukke :cheerleader3: Hvor har du købt dem henne??

0

Annonce ♥

On 18/8/2018 at 6:56 AM, little miss phoenix said:

Wow... De er bare SINDSSYGT smukke :cheerleader3: Hvor har du købt dem henne??

De er købt på Wish og er helt som vist på deres billeder.
De billeder der har jeg selv taget.

Det hårpynt jeg har købt til min bonusdatter og datter er også helt som på wish's billeder.

For en gang skyld stemmer varerne overens med billederne :) Hahaha

0

Tøj til pigerne

Jeg er slet ikke til brudebørn med strutskørt osv. Vores piger er meget piger, men også nogle vildbasser og der skal være plads til leg.
Derfor fandt jeg disse kjoler som faktisk passer ind i faveindexet mine voksne brudepiger også har fået som er
Champagne
Lyserød
Rosa
Koral
Laks
Pink
Rosenrød

Nuancerne finder de selv ud af og det samme med kjoletype osv.

Min bonusdatter på 7 år til den tid får denne kjole

Kristine kjole.jpg

Og min datter på 2,5 år til den tid får denne :)

Sophia kjole.jpg

De har begge ens hårpyntpigernes hårpynt.jpg

0

On 20/8/2018 at 10:22 AM, Mightystar said:

De er købt på Wish og er helt som vist på deres billeder.
De billeder der har jeg selv taget.

Det hårpynt jeg har købt til min bonusdatter og datter er også helt som på wish's billeder.

For en gang skyld stemmer varerne overens med billederne :) Hahaha

Hvad har du søgt på for at få så smukke resultater? Jeg synes kun jeg kan finde billigt glimmer-skrammel :lol:

0

Annonce ♥

On 22/8/2018 at 10:10 AM, little miss phoenix said:

Hvad har du søgt på for at få så smukke resultater? Jeg synes kun jeg kan finde billigt glimmer-skrammel :lol:

"elegant bridal wedding flower pearls headpiece hair pins party prom dress up" hedder den hahaha

tror bare jeg har gået igennem lignende og videre og lignende og videre og sådan indtil jeg stødte på dem :)

0

Annonce ♥