Amaliedj

Lokation i Odense - nær Odense.

5 indlæg i dette emne

Hej alle,

 

Min forlovede og jeg leder efter et skønt sted at holde vores bryllup, vi vil gerne undgå et forsamlingshus og det perfekte ville faktisk være en hyggelig lade eller lidt rustikt lokale. Vi bliver +/- 50 og vil gerne selv stå for mad, drikke etc., men der skal være mulighed for opvarmning af mad etc, så der skal gerne være et køkken.

 

MEN! Vi er på bar bund, har I nogle gode idéer, synes ikke Google er min ven.. :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Amalie.

 

Jeg er journaliststuderende og søger et par, som skal giftes inde for den nærmeste fremtid. Det er til et tv-indslag, som skal filmes i dag. Skriv eller ring til mig på 42 61 93 89, hvis det kunne have interesse. Det vil ikke tage for meget af din/jeres tid.

 

mvh Karoline Hedegaard

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Amalie. 

Hvor henne i landet skal I være?

Sonnerupgaards lade må jo være en klassiker, men bliver booket hurtigt. Den ligger på Sjælland. 
I Jylland synes jeg at de giver nogle rigtig fine bud her: http://www.acouple.dk/2016/11/06/bryllupslokaler-i-jylland/ - se også lige kommentarerne i indlægget. Der har de flere bud :-) 

Redigeret af monibruus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det står i overskriften :):) 

Ved ikke om jeg vil kalde dem rustikke men Nyborg Slotsmølle eller Feriecentret Skt. Knudsborg kunne være nogle bud. Og så vil jeg også sige at man skal passe på med at lægge for meget vægt på hvorvidt pågældende sted indeholder ordet forsamlingshus for rigtig mange forsamlingshuse i dag fremstår moderne og lyse.

Der ligger links til flere feststeder og festlokationer her men det er ikke sikkert at alle links er up to dage :)  http://diskobil.dk/profil/referencer.htm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer