Netegs

Skrædder

9 posts in this topic

Hej med jer :)

Jeg blev forlovet i sidste weekend. Min kæreste inviterede mig på en surprise tur til Paris, jeg opdagede først hvor turen gik hen da jeg stod i lufthavnen. Det var det mest romantiske jeg nogensinde har været med til. Jeg er selvfølgelig allerede i bryllupstanker og planen er at brylluppet skal være mindst ligeså romantisk. 

Jeg har længe haft en ide om hvordan min bryllupskjole skal se ud og tror man så ikke at det er præcist sådan en kjole der hænger hjemme i min mors skab!! Jeg har ikke set hendes bryllupskjole siden jeg var barn og kunne da slet ikke huske hvordan den så ud, men det er overvældende så ens vores smag er. Hun blev gift for 35 år siden og er stadig sammen med min far så jeg tænker den bringer god held med på vejen :)

Længden passer, der er dog nogle småjusteringer hist og her, så jeg skal bruge en skrædder i Aalborg eller Århus. Hvem kan i anbefale? Det skal være en knald dygtig en som vil tage sig tiden til at se og høre mine tanker og der skal helst være plads til at jeg kan tage min mor, mormor og søster med, nu hvor vi ikke skal ud og kigge på kjole alligevel :)

0

Annonce ♥

Stort tillykke med forlovelsen. Det lyder helt eventyrligt :)

jeg bor lige overfor brudebutikken Kennedys i Sabro vest for Aarhus. Det er en super flot butik. Jeg ved de også har skræddere, og de er så vidt jeg ved rigtig dygtige. Du kan jo prøve at ringe og høre om kemien passer.

0

2 minutes ago, 99banne said:

Stort tillykke med forlovelsen. Det lyder helt eventyrligt :)

jeg bor lige overfor brudebutikken Kennedys i Sabro vest for Aarhus. Det er en super flot butik. Jeg ved de også har skræddere, og de er så vidt jeg ved rigtig dygtige. Du kan jo prøve at ringe og høre om kemien passer.

Åh ja det kunne da være en mulighed :) tusinde tak for rådet, havde slet ikke tænkt på at brudekjolebutikkerne kan have skræddere tilknyttet. 

0

Annonce ♥

18 minutes ago, JSR said:

Jeg mener at have læst Kennedys ikke tager brudekjoler ind der er ikke er købt hos dem.

Lilly Århus bruger pndesign.dk i Århus jeg har ikke selv brugt dem, men de må vide hvad de laver, når de har fået en aftale med en ret stor brudekjole kæde :)

Tak :)!! 

Ja, jeg tænker også de ved hvad de taler om. Det er jo ikke alle skræddere som er vant til at arbejde med brudekjoler...

0

Jeg kender ikke nogen skræddere i dit område (det er rigtigt Kennedys kun tilretter kjoler købt ved dem), men jeg vil lige sige, at jeg stod i samme situation som dig, jeg blev også gift i min mors brudekjole <3, den havde også en 35 år på bagen. Held og lykke med det hele og stort tillykke med frieriet også :) 

0

Stort tillykke med forlovelsen :) 

Jeg kender intet til skrædder i det område du søger. men måtte bare lige sige wow :lol:

Det lyder super romantisk også synes jeg det er så sødt, du vil giftes i din mors kjole :a1221:

0

On 28/3/2017 at 8:57 AM, Ki Schou said:

Jeg kender ikke nogen skræddere i dit område (det er rigtigt Kennedys kun tilretter kjoler købt ved dem), men jeg vil lige sige, at jeg stod i samme situation som dig, jeg blev også gift i min mors brudekjole <3, den havde også en 35 år på bagen. Held og lykke med det hele og stort tillykke med frieriet også :) 

Tusinde tak :) hvor er det fint at du også blev gift i din mors kjole <3  jeg glæder mig til at kunne tage den med op ad kirkegulvet igen :) 

0

Annonce ♥

44 minutes ago, Nannas said:

Stort tillykke med forlovelsen :) 

Jeg kender intet til skrædder i det område du søger. men måtte bare lige sige wow :lol:

Det lyder super romantisk også synes jeg det er så sødt, du vil giftes i din mors kjole :a1221:

Ihh tak :) det er det mest romantiske jeg nogensinde har prøvet <3 

0