momme78

Kjole slut september

15 posts in this topic

Annonce ♥

8 hours ago, Kastberg said:

Jeg skal godt nok giftes i maj hvor vejret er bedre end i september, men det danske vejr er stadig drilsk der. Så jeg har spurgt min strikke- og hækleglade moster om hun ville lave det her sjal til mig :)

16176239_10212099690396570_1972306714_n.jpg

Den bliver nok bare hvid istedet :)

Hvor er det super fint!

0

Annonce ♥

Hvad med en bolero? :) Der er så mange fine, som passer godt til kjolen efterhånden :) 

Ellers er en kjole med ærmer da også en god mulighed. Jeg er selv til kjoler med ærmer :lol:

0

Annonce ♥

Min kæreste er slet ikke til kjoler med ærmer, så jeg syer en kappe til at have på udover kjolen.. Jeg vil gerne giftes udenfor og i oktober måned kommer jeg til at fryse helt vildt, hvis ikke der er noget til at varme mig.. Jeg regner med at den kommer til at se ca sådan her ud, og så bare af et varmere stof:

Skærmbillede 2017-04-11 kl. 20.56.41.png

0

En mulighed kunne jo være at købe en kjole som er stropløs eller med spaghettistropper, hvor du så kan have en top over til vielsen, og evt. tage den af når I kommer indendørs. Celina Christensen forhandler bl.a. Catherine Deane, som har en seperates kollektion, hvor man selv sammensætter kjoler/toppe osv. :-) Den er virkelig fin, og prislejet absolut medgørligt: http://celinachristensen.dk/catherine-deane-2/ 

Ellers kan du måske finde noget på ASOS? De har en ret fin brude-afdeling. Denne her top tror jeg fx kunne være sød til mange enkle kjoler: http://www.asos.com/asos/asos-bridal-top-with-lace-and-gems/prd/7731008?iid=7731008&clr=White&SearchQuery=&cid=21606&pgesize=36&pge=1&totalstyles=182&gridsize=4&gridrow=3&gridcolumn=3 

0

On ‎11‎-‎04‎-‎2017 at 8:57 PM, little miss phoenix said:

Min kæreste er slet ikke til kjoler med ærmer, så jeg syer en kappe til at have på udover kjolen.. Jeg vil gerne giftes udenfor og i oktober måned kommer jeg til at fryse helt vildt, hvis ikke der er noget til at varme mig.. Jeg regner med at den kommer til at se ca sådan her ud, og så bare af et varmere stof:

Skærmbillede 2017-04-11 kl. 20.56.41.png

Hvor er den bare smuk ;-)

0

Annonce ♥