Kastberg

Aktivitetsbog til børnene, forside og bagside?

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

1 minute ago, enkenoguniformen said:

Måske kan du også finde nogle farveark der er bryllupsrelaterede? :)

 

Lovede min H2B at lave en der var "ikke bryllupsrelateret", da han synes det er kikset eller hvad han nu mener. Taget i betragtning af hvor meget han lader mig bestemme og gøre, så skal han jo også have lov at bestemme noget :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, diskobil said:

Fedt - ganske enkelt :) Med hensyn til det bryllupsrelaterede vil nok også holde med din H2B. De skal have nogle ting de kan forholde sig til som eks. Fedtmule og co.  

 

Er faktisk heller ikke uenig med ham, for synes mange af de ting man kan finde der er bryllupsrelateret, er ret kiksede. Er samtidig tosset med de gamle disneyfigurer, så det var jo bare win win for mig :) Men udover den her bog får de også nogle sæbebobler og noget, og der vil blive et "legehjørne" med bl.a. vores gode gamle duploklodser der blev købt til min barnedåb :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, diskobil said:

Jeg oplever faktisk rigtig mange der har Disney som tema (og sværger til Disney musik). Hovedsagen her er at der er aktivitetsmuligheder for dem for de sidder ikke 5 timer ved et bord uafbrudt :)   

 

Det er nemlig det vi har gode erfaringer med i min familie. Så det er noget jeg har trumfet igennem med, da der ikke er noget værre der kan ødelægge en fest som 5 unger der skriger, larmer og ikke gider sidde ved bordet. Min H2B ville nemlig ikke have til at starte på...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror du de ser fejlene :):) Men hvad du har jo god tid til projektet :) Men det er rigtigt og det er også derfor jeg altid siger at stedet hvor man holder festen bestemt ikke er ligegyldigt i den sammenhæng.

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, diskobil said:

Tror du de ser fejlene :):) Men hvad du har jo god tid til projektet :) Men det er rigtigt og det er også derfor jeg altid siger at stedet hvor man holder festen bestemt ikke er ligegyldigt i den sammenhæng.

 

 

Det gør de sikkert ikke, men det gør jeg, fordi jeg er perfektionist på det punkt. Plus at det vil tage mig 5-10min at rette de sidste fejl, fordi det hele er sat sammen i et tegneprogram jeg er god til :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:):) Kender det. Plejer faktisk at sammenholde det med alt det nørderi om opstilling m.v. vi laver i DJ kredse, når nogle af kollegerne undrer sig over at brudene går så meget op i små detaljer. :)    

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :)

 

Jeg har lavet en også til børnene. Der er et par billeder de kan farvelægge, så har jeg lavet et kryds og tværs med personlige svar om os som brudepar. F.eks. hvor arbejder Michelle og Christian? Hvor var de på første date, osv.? Så skal de evt. rundt og spørge andre eller os - eller læse det et eller andet sted i kirkehæften osv. 

Der er en labyrinth, "Design din egen bryllupskage" - en kage i 3 etager hvor man selv kan tegne pynt osv. på, og så er der også sådan en bogstavejagt hvor man skal finde ord. Igen er det med vores egne ord - på både tysk, dansk og engelsk. Alle ord er skrevet nedenunder, så de skal ikke nødvendigvis kende sprogene. Der er også en "I spy" spil, og hvis jeg husker rigtigt også en side hvor der kun er en ramme der kan farves - og så opfordrer vi at de tegner en tegning eller skriver en hilsen til brudeparret :)

 

Jeg tror det bliver rigtig fint, selv om det er bryllupsrelateret. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes rigtig godt om hele din aktivitetsbog.
Superflotte for- og bagsider.

Vil du lave en personlig forside til hvert barn, eller skriver de selv deres navn på?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer