99banne

Prøvning - hvad er god skik?

11 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

 

Vores bryllup er godt nok først i 2018, men jeg kunne godt så småt tænke mig at begynde at se på kjoler. Jeg ved nemlig slet ikke rigtig hvilken retning jeg gerne vil, så det kunne godt tage mig lidt tid. 

MEN, så er det jeg får lidt dårlig samvittighed... For kan man godt tillade sig at bestille tid til en prøvning, når man ved på forhånd at man ikke kommer til at købe noget? Jeg skal jo først ud og se mig omkring, så det ville jeg helt sikkert ikke komme til. Og det føles bare lidt som "snyd", når de har rigget an med champagne eller sager :pokey: det er sikkert fjollet at tænke på, men det føles bare mærkeligt. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vilkårene ude i butikkerne, der er aldrig nogen købstvang. Det er klart, at de helst vil have et salg med det samme, men uanset om du skal giftes i år eller til næste år, så ved butikkerne også godt, at det er meget normalt at snuse rundt og prøve kjoler flere forskellige steder. Så du skal nok få samme gode service, du kommer jo formentlig tilbage dertil hvor du har følt dig bedst tilpas :) så ja du kan godt tillade dig at gå ud og prøve kjole nu og snuse til terrænet.

 

En anden ting er så at det måske ender med, at du forelsker dig hovedkulds i en kjole, som du ender med at købe, fordi det bare er KJOLEN. Men fordi du har så lang tid til dit bryllup, kan du nå at fortryde dit køb igen, det vil i givet fald ikke være første gang, at det sker :) 

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Ki Schou said:

Det er vilkårene ude i butikkerne, der er aldrig nogen købstvang. Det er klart, at de helst vil have et salg med det samme, men uanset om du skal giftes i år eller til næste år, så ved butikkerne også godt, at det er meget normalt at snuse rundt og prøve kjoler flere forskellige steder. Så du skal nok få samme gode service, du kommer jo formentlig tilbage dertil hvor du har følt dig bedst tilpas :) så ja du kan godt tillade dig at gå ud og prøve kjole nu og snuse til terrænet.

 

Tak :cheerleader3: så prøver jeg! Kan ikke tænke på noget hyggeligere t lave på min fødselsdag i næste uge 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag været ude og prøve et par kjoler - smadder hyggeligt, og stof til eftertanke. Det jeg selv troede jeg kunne lide, var slet ikke det der klædte mig. Under alle omstændigheder skal jeg vist lave armbøjninger fra nu og til dagen:lol: 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Quote
On 18/4/2017 at 9:22 AM, Ki Schou said:

 

Dejligt du havde en god oplevelse :) og ja man kan få en øjenåbner omkring hvad der passer en, når man først har prøvet 

 

 

 

Det er blandt andet også derfor at det er godt at gå i gang med at prøve kjoler i god tid. Hvis man netop står og skal tænke helt forfra på hvad man vil ha' og hvorfor :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tog ud i to fysiske butikker og lurede hvad der var og hvad man kunne få til hvilke penge  :)
Så bestilte jeg tid efterfølgende og købte også noget helt andet end jeg havde troet :) Jeg vil dog sige at jeg havde en speciel kjole i tankerne og havde jeg ikke fundet den jeg købte, var det bestemt blevet den anden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeej hvor dejligt med en god oplevelse. Synes ofte at jeg hører at man ender i noget helt andet end man havde forestillet sig.

 

I mit tilfælde havde jeg forelsket mig i en model.. prøvede 6 andre også, og de sad som forudset ikke godt. Jeg endte med at købe den jeg havde forelsket mig i :D Haha

Jeg havde et bryllup jeg var ude som fotograf til, der var det brudens hold nu fast.... 11. kjole... :o:o:o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 24/10/2017 at 2:18 PM, Mightystar said:

Eeej hvor dejligt med en god oplevelse. Synes ofte at jeg hører at man ender i noget helt andet end man havde forestillet sig.

 

I mit tilfælde havde jeg forelsket mig i en model.. prøvede 6 andre også, og de sad som forudset ikke godt. Jeg endte med at købe den jeg havde forelsket mig i :D Haha

Jeg havde et bryllup jeg var ude som fotograf til, der var det brudens hold nu fast.... 11. kjole... :o:o:o

 

11 kjoler? Havde hun fortrudt så mange gange? OMG! :o

Jeg ser indimellem "say yes to the dress" og som Randy Fenoli siger: Når du har fundet din kjole, så stop med at kigge! Den har jeg taget til mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 12/11/2017 at 8:33 AM, enkenoguniformen said:

 

11 kjoler? Havde hun fortrudt så mange gange? OMG! :o

Jeg ser indimellem "say yes to the dress" og som Randy Fenoli siger: Når du har fundet din kjole, så stop med at kigge! Den har jeg taget til mig.

Ja det har jeg også... Ser en masse smukke kjoler pga. mit erhverv, men så kigger jeg på billederne af min og så kan jeg se at det er the one ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer