Kastberg

Hvordan holder man dem kolde en hel aften?

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

On Sunday, April 02, 2017 at 9:53 AM, Dianapigen said:

Vi brugte dem til vand engang og der frøs min kæreste en 1,5 liter flaske ned med vand i. Han skar den op og puttede den i beholderen. Vi fyldte den løbende op med vand og den holdt hele dagen og aftenen ☺

 

Mega fed ide, tusind tak for den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 10/6/2017 at 1:58 PM, Katsura said:

Man kan også få isterninger, der ikke er lavet af vand, fx plastik :) Så smelter de ikke på samme måde og fortynder drikkevarerne. 

 

Har bare erfaringer med at de ikke holder ret længe :(

 

On 20/7/2017 at 0:20 AM, Gliridae said:

Lav isterningerne af det samme som skal i beholderen, på den måde bliver det ikke udvandet ;)

 

 

Nogen af dem kommer der alkohol i, og da det ikke kan fryse så er det lidt svært :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kom til at tænke på at vi om sommeren til familiefester, når vi har øl- og sodavandsdåser til at ligge i baljer med vand. Der ligger vi et køleelement fra fryseren i, for at holde vandet koldt og derved også dåserne :)

 

Mon også man kan det når det kommer direkte ned i drikken? Eller kan man komme køleelementet i en pose og vakumpakke dem? Hvad siger I?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 5/8/2017 at 0:47 PM, Kastberg said:

Mon også man kan det når det kommer direkte ned i drikken? Eller kan man komme køleelementet i en pose og vakumpakke dem? Hvad siger I?

 

Det tænker jeg sagtes at man kan, så længe det er rengjort. Tænker dog ikke det bliver så pænt hverken med eller uden pose, hvis beholderen er af klart glas. Men du kunne eventuelt prøve at søge på "drinks isterninger plastik". Alt efter tema, kan du få nogle i sjove former, som ligner rigtige isterninger eller hvad med led-lys :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går også i overvejelser om at bruge sådan nogen diapensere til cocktails man ikke bare lige kan lave isterninger af (hvilket jegp lejer at gøre når jeg bruger dem til saft/limonade) og som heller ikke skal vandes ud med alm isterninger. 

 

Jeg leger lidt med tanken om frosne vandballoner i passende farve.

Men nu er vandballoner jo ikke lavet til fødevarer så det er nok ikke en god ide at plompe dem direkte i. Men man kunne jo komme dem i en frysepose først (og lige sørge for der ikke er luft i posen).

Om det kommer til at se grimt ud med den ekstra pose må jo nok komme an på en praktisk afprøvning. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer