lbjrgensen

Rustik lokation i jylland (lade, drivhus etc.)

19 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Jeg er lige begyndt så småt at kigge på bryllupsforberedelser, og er startet med hvor det skal holdes. Umiddelbart må det gerne være lidt anderledes, rustikt og (vigtigst) med sjæl. 

Det, vi leder efter, kan nok bedst beskrives ved at kigge på disse to links: 

 

http://www.atablestory.dk/single-post/2016/11/22/AFSLAPPET-FORTRYLLENDE-FINT-OG-HELT-ENKELT-KAN-I-KLARE-DET- 

 

http://christinadueholm.dk/our-wedding-venue/

 

Vores bryllup må gerne være lidt "ud af boksen", så vi er åbne for idéer! 

 

Er der nogen der kan hjælpe? - evt. noget man kan leje, selv om det ikke normalt bliver brugt til selskaber? :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg kender slet ikke til lign. i Jylland. Men måtte lige sige det er nogle smukke inspirationsbilleder du har fundet.

Smukt smukt og romantisk setup. Håber det lykkes for jer, at finde det perfekte sted :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar! :) 

 

Noget af det, jeg syntes er rigtig svært er, at finde noget som ikke ligner "et hvilket som helst festlokale" - for der er jo egentlig mange steder der ser rigtig charmerende ud udefra, og når man kommer indenfor ser det ofte også rigtig fint ud - men det ligner bare ofte hinanden.. 

 

madloteilime: Mine søgeevner er muligvis ikke de bedste, men jeg kan ikke rigtig finde information om drivhuset i geografisk have i Kolding? - ej heller rigtig nogle billeder? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

bhm8hh.jpg

 

16ibjpt.jpg

 

2iqmnog.jpg

 

Vi holdte barnedåb her flere gange og min 30-års fødselsdag og været til fester hos andre. Det var super godt altid. Troede altid jeg ville holde bryllup her også - men min h2b er ikke så vildt med "rustik" byllup, så det blev valgt fra. Men helt sikkert et spændende sted! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, lbjrgensen said:

madloteilime: Mine søgeevner er muligvis ikke de bedste, men jeg kan ikke rigtig finde information om drivhuset i geografisk have i Kolding? - ej heller rigtig nogle billeder? 

 

Man kan heller ikke rigtig finde noget om det på nettet. Jeg skrev bare til dem og fik tilsendt billeder og info over mail :-) Kan lige se om jeg kan finde billederne. Det er suuper flot derude. Har været der mange gange i løbet af mit liv, dog aldrig som gæst til en fest.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, lbjrgensen said:

madloteilime: Det må du meget gerne! :) Kan du huske hvad prisen var?

 

Kan desværre ikke finde billederne.. Men prisen var vidst omkring 10.000 og så skal man selv få fat i stole, borde, service osv oveni :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu nævnte jeg ikke Sinding Feriecenter ovenfor da det ikke er rustikt eller "aparte" og så er der lige det med geografien :) Men ja ser vi bort fra det kan stedet klart anbefales. Det ligger i naturomgivelser, festsalen er både stor og god og Annie og Karl Aage der driver stedet er et hyggeligt ældre ægtepar som er helt nede på jorden. Det samme er priserne. Man får rigtig meget for pengene :)      

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 5/4/2017 at 0:31 PM, Dkchelle said:

bhm8hh.jpg

 

16ibjpt.jpg

 

2iqmnog.jpg

 

Vi holdte barnedåb her flere gange og min 30-års fødselsdag og været til fester hos andre. Det var super godt altid. Troede altid jeg ville holde bryllup her også - men min h2b er ikke så vildt med "rustik" byllup, så det blev valgt fra. Men helt sikkert et spændende sted! :)

Må jeg spørge hvor dette er henne? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer