momme78

Hvad skal I have til natmad

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg følger lige med her.... vi er nemlig også rimeligt blanke.
Vi har møde med vores kogekone tirsdag d. 11.04., så det kunne være rart at have en idé inden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha  Jeg har oplevet lidt af hvert, bl.a.  

Tarteletter
Hotdogs og pølser - Er I på det og taler vi om et feststed så check lige. Der er flere feststeder der serverer tomatketchup til pølser og det er en uskik :) 

Burgere
Pizza*
Tappas
Toast eller sandwich
Frikadeller kartoffelsalat
Biksemad
Skibberlabskovs
Suppe - Nå ja det er så ikke et hit her. :)  
Kærnemælkskoldskål :) - Same Same :)

Det I skal tænke på er at folk ikke sidder en time over natmaden hvis vi taler om en fest med musik og dans. Mange danser imens medmindre vi taler om et sted hvor de insisterer på at der ikke må være musik under natmaden eller festen skal slutte med natmaden hvorved den uvilkårligt dæmpes mere end "normalt".  Derudover skal I tænke på opvask hvis vi taler om et sted som I selv har lejet/står for.     

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En pizzaslice forhåbentligt :) vi invitere jo familien ud og spise om aftenen, efter reception, og det bedste jeg sådan lige kunne tænke mig var så pizzaslice :) eller drive in på macdonalds, ville elske at sidde i kæmpeskrud i en mcdrive.

 

Engang til en 30 års fødselsdagsfest fik vi så stærk en suppe, så min daværende kæreste fik feber i det samme han fik det. Øøøj den var stærk! men god!

 

Men skulle vi holde forsamlingshusfest ville jeg have haft byg.selv-burger, eller igen, små minipizzaer, eller evt. ringe til en pizzapusher og komme med noget

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min kommende mand drømmer om grillkylling med pommes frites til natmad.
Jeg synes det harmonerer dårligt med hvis vi vælger grillet unghanebryst til forret og jeg tvivler på at man overhovedet kan lave grillkylling til godt 90 personer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, kesa said:

Min kommende mand drømmer om grillkylling med pommes frites til natmad.
Jeg synes det harmonerer dårligt med hvis vi vælger grillet unghanebryst til forret og jeg tvivler på at man overhovedet kan lave grillkylling til godt 90 personer.


Det kan man vel godt hvis der er tilstrækkelig kapacitet men jeg tænker at det bliver meget "fedtet". Et alternativ kunne måske være drumsticks eller vinger :) Hvad unghanebrystet angår så har folk formentlig lykkeligt glemt det på tidspunktet for natmaden. Der er jo også dem der serverer rester fra buffeten til natmad. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, diskobil said:


Det kan man vel godt hvis der er tilstrækkelig kapacitet men jeg tænker at det bliver meget "fedtet". Et alternativ kunne måske være drumsticks eller vinger :) Hvad unghanebrystet angår så har folk formentlig lykkeligt glemt det på tidspunktet for natmaden. Der er jo også dem der serverer rester fra buffeten til natmad. 

 

Ja, det må kapaciteten, der afgør det... men jeg tvivler på, at køkkenet vil være særligt glade for det valg.
Det gør ikke så meget for os, at det er 'fedtet', for vores natmad bliver siddende.

Redigeret af kesa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lejet lokaler, hvor vi skal stå for alt selv. Da kokken er smuttet på det tidspunkt, laver vi selv pølsehorn og pizzasnegle i forvejen, som serveringspersonalet kan stille ind til det aftalte tidspunkt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aftalt sønderjysk pølsebord med rugbrød, friskbagt brød og ostebord....

 

Men jeg kom også til at tænke på pandekager - f.eks. en pandekagebil kunne være så fedt (synes jeg selv), hvor der ville være mulighed for enten søde pandekager  som jeg elsker, eller madpandekager med kød og ost osv. Jeg ved dog ikke om det er muligt der hvor vi skal holde festen - men det kan ikke skade at spørge :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer