Wakefield

Hvor skal vi holde vores bryllup !!panik

12 posts in this topic

Hej alle

Vi skal giftes næste år til sommer. Men jeg hare bare ikkke fundet STEDET endnu.

Mine tanker er at det skal være romantisk, gerne højt til loftet men ikke et must. Skønne omgivelse i form af vand eller natur eller lign.

Man må helst gerne kunne overnatte. Gerne feste uden de lukker og slukker kl 02.

Være plads til 70 mennesker.

Budget under 1400 pr kuv.

På Sjælland da vi skal vies på amager.

Det skal ikke være et lokale hvor vi selv står for alt.

Har i nogen gode forslag??? gode og dårlige :-)

Har lidt kig på hotel strandparken, Sørup herregård og studenterkilden

Edited by Wakefield
0

Annonce ♥

Hvis det ikke var for næstsidste linje havde Sonnerupgaard været oplagt.  Nu nævner du selv Sørup Herregaard og Hotel Strandparken og begge steder kan klart anbefales. Udover at I bør undersøge det med sluttidspunkt så bør I dog også tænke i geografi. Det kan nemt tage en time at køre fra Amager til hhv. Ringsted og Holbæk hvis der er myldretid. Det samme ville være tilfældet med Sonnerupgaard.

Jeg kunne nævne Beghuset i Dragør men de har lidt problemer med en emsig advokat som nabo når vi taler lydniveau og det er heller ikke ligefrem omgivelser med vand/natur men vanvittigt hyggeligt sted. Dragør Fort kunne også være en mulighed men der kan igen være noget med sluttidspunkt.  Dragør Badehotel kunne måske være et bud. De opererer med 6 timers arrangementer men med 70 personer og en betaling pr. ekstratime på 1.500 DKK og deres kuvertpriser skulle der være luft.

Uanset muligheder for forlængelse vil der dog altid være begrænsninger på hvor længe I kan få lov til at fortsætte på egentlige feststeder der er bemandede i forhold til lokaler som I blot lejer.  Det gælder i særdeleshed byområderne hvor der ofte er restriktioner. 

Men der ligger links til flere feststeder inkl. ovenstående på vores hjemmeside http://diskobil.dk/profil/referencer.htm

0

Jeg kender ikke Johanneberg. Men jeg er født nysgerrig, så jeg sku' da lige ind og tjekke deres hjemmeside ud. Hold da op - hvor ser det godt ud :) Det er alletiders sted I har fundet, er jeg sikker på :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

10 minutes ago, kesa said:

Jeg kender ikke Johanneberg. Men jeg er født nysgerrig, så jeg sku' da lige ind og tjekke deres hjemmeside ud. Hold da op - hvor ser det godt ud :) Det er alletiders sted I har fundet, er jeg sikker på :thumbsupsmileyanim:

Tak. Ja det kan kun blive godt tænker jeg. Selvom der dog er 1 times kørsel efter kirken 

0

Det skal nok blive godt :) Og så må folk altså bare hygge sig på de 100 km. (Er det mon ikke cirka afstanden fra Amager (Philips Kirken?) og til Vordingborg?

0

Kender det ikke men har kun hørt godt om det fra andre. Så det skal nok blive godt. Vi har haft brudepar der er blevet viet i Nordsjælland og har holdt festen i Rødvig og også nogle der kom langvejs fra til Rosenfeldt Gods så afstanden ville jeg slet ikke være bange for.

0

2 hours ago, diskobil said:

Kender det ikke men har kun hørt godt om det fra andre. Så det skal nok blive godt. Vi har haft brudepar der er blevet viet i Nordsjælland og har holdt festen i Rødvig og også nogle der kom langvejs fra til Rosenfeldt Gods så afstanden ville jeg slet ikke være bange for.

Præcis. Det er virkelig flot og praktisk med deres værelser. Hvad tager Du egentlig for at spille ude?  Jeg tænker med afstanden kan man lave noget til dem som de kan underholde sig med i bilen :)

0

Annonce ♥

4 hours ago, kesa said:

Det skal nok blive godt :) Og så må folk altså bare hygge sig på de 100 km. (Er det mon ikke cirka afstanden fra Amager (Philips Kirken?) og til Vordingborg?

Tænker det enten bliver tårnbykirke eller vi skal vies på stedet. Men vi må bare lave underholdning til dem i bilen så :)

0

Vi kører med en fast grundpris der omfatter musik fra middagen starter til festen slutter i op til 12 timer.  Den eneste variable faktor er kørsel. Vi har aldrig taget egentlige ekstrabetalinger for timer. De 12 timer, som er rigeligt for de fleste, skal mere forstås sådan at det er DJ'ens garanti for at han ikke står og spiller for 4 mand der insisterer på at han skal spille til festen slutter. 

Den faste grundpris ligger på 6.000 uden kørsel og til Vordingborg vil mit umiddelbare bud være at vi taler 6.400-6.600 kr. men indhent gerne et tilbud.   

0

Annonce ♥