momme78

Budget- kuvertpris

9 posts in this topic

Sidder og er ved at lægge et ca budget, hvad er jeres kuvertpris.

 

Vi skal holde det i selskabslokale, s det er ikke restaurations priser. Men er i tvivl om vi skal have kok, buffet, catering eller noget helt andet.

 

Hit me - Hvad skal I og hvad koster det per gæst ;-)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lejet et lokale, hvor vi står for alt selv, så vi skulle også finde en kok, som kunne komme ud og lave mad. Vi har valgt en "mini-buffet", hvor maden bliver stillet ud på bordene, så gæsterne selv kan række til fra deres stol. Vi skal have to forretter (som er portionsanrettet på fade) og en hovedret. Det giver vi 200,- kr for pr kuvert. Så betaler vi så derudover til serveringspersonale osv. Og så laver vi selv kager til dessert :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi har lejet en kursusejendom/lejrskole hvor vi selv skal stå for alt.

 

Vi giver 682 kr pr kuvert for 4 retters menu og natmad  med kok på stedet, inklusiv Serveringspersonale fra reception kl. 15 til natmad kl.02.30. Det synes vi er helt fair. Vi skal selv stå for kage, sødt og drikkevarer. 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi har lejet forsamlingshus og har selv hyret kogekone.  I alt for middag, bryllupskage, servering, rengøring m.m. skal vi give 215,- kr. pr. person. Vi bliver 93 personer, så der er "mængderabat". Forsamlingshuset koster 2300,- kr. for 2 ½ døgn.

Edited by kesa
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok billigt :) Mit bud er at vi typisk taler 3-400 DKK kuverten (uden serveringspersonale m.v.)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi skal give vores "kogekone" 245 per næse

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej, hvor kan man sidde og føle, at man betaler meget nu, haha! :-) Vi holder festen på et hotel i Storkøbenhavn - og priserne er jo derefter. Vi skal give 1.125 kr. pr. person for 9 timers fest. Det inkluderer:

  • Champagne til velkomst – bydes og suppleres
  • 3 retters menu 
  • Vine, der serveres ad libitum under middagen
  • Kaffe/te, 2 stk. sødt samt en cognac eller likør
  • Fri bar med øl, vin og vand
  • Blomster i årstidens farver

Men så slipper vi også for besværet med oprydning og at skaffe personale. Det hele er ligesom med (udover natmaden, der har vi bestilt en ekstern). :-) 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er så også to forskellige ting som selv siger. I køber en komplet løsning med alt. I de øvrige tilfælde kommer der jo drikkevarer m.v. oveni. Hvis vi taler indre København er det faktisk billigt for der er priserne højere (og det gælder i særdeleshed ekstratimerne).
 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 hours ago, monibruus said:

Ej, hvor kan man sidde og føle, at man betaler meget nu, haha! :-) Vi holder festen på et hotel i Storkøbenhavn - og priserne er jo derefter. Vi skal give 1.125 kr. pr. person for 9 timers fest. Det inkluderer:

  • Champagne til velkomst – bydes og suppleres
  • 3 retters menu 
  • Vine, der serveres ad libitum under middagen
  • Kaffe/te, 2 stk. sødt samt en cognac eller likør
  • Fri bar med øl, vin og vand
  • Blomster i årstidens farver

Men så slipper vi også for besværet med oprydning og at skaffe personale. Det hele er ligesom med (udover natmaden, der har vi bestilt en ekstern). :-) 

 

Monibruus, hvis vi nærtæller udgifter til mad fredag aften, lørdag og søndag morgen, samt udgifter til pynt, blomster, osv, så er vi også deroppe.

Det vigtigste er, at I har valgt en løsning der dur for jer. :-)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer