Trumpf

Undertøj

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

2 hours ago, Trumpf said:

Hvad har I valgt? Jeg er i tvivl om hvad jeg skal gå efter. Og kan man have manden med ud og se på det?

 

Jeg går ikke efter sexet, men funktionelt! Det skal være behageligt, samtidig med at det strammer op de rigtige steder. Så må det pæne sæt på dagen efter :lol:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, enkenoguniformen said:

 

Jeg går ikke efter sexet, men funktionelt! Det skal være behageligt, samtidig med at det strammer op de rigtige steder. Så må det pæne sæt på dagen efter :lol:

 

What Stine said :lol::thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, enkenoguniformen said:

 

Jeg går ikke efter sexet, men funktionelt! Det skal være behageligt, samtidig med at det strammer op de rigtige steder. Så må det pæne sæt på dagen efter :lol:

Der er jeg helt med :) Det skal gøre figuren god under kjolen. Jeg må vist bare ud og prøve :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Trumpf said:

Kan du anbefale noget? Ejer ikke noget i forvejen

 

Der er ikke andet for, end at du må ud og kigge - selv er jeg glad for det fra Change, men det er meget individuelt hvad man synes der er behageligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt stropløs bh og trusser fra Hunkemöller. Jeg prøvede min kjole på med en i hvid med sort, og man kunne ikke se det sorte (stoffet er tykt), så derfor turde jeg også godt købe en bh og trusser med sorte blonder på. 

 

Jeg troede først jeg skulle have en corsage på, men da jeg prøvede kjolen på for anden gang - kunne jeg se/mærke at den har stivere i allerede og holder maven ind og skjuler det jeg ikke kan lide. Så derfor synes jeg ikke at der var nogen grund til at have endnu flere stivere i nedenunder. Det gør det bare endnu varmere. 

 

Jeg havde ikke min mand med. Han har set min kjole, så jeg synes undertøjet skal i det mindste være en overraskelse :) Jeg tror jeg har et billede af sættet i min tråd. (den er rosa og sort). Men jeg købte også et sæt i hvid til boudoir billeder - den var bare udsolgt i min størrelse i den stropløse version. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer