Ingelaise

video til min kommende mand

10 indlæg i dette emne

Jeg går med tanker om at lave en video til min kommende mand. Videoen skal være fra vores drenge, men måske jeg sniger mig lidt med i den. 

Jeg kunne derfor godt bruge til indspark og inspiration. 

Jeg forestiller mig at finde billeder af vores børn og min kæreste og sætte sammen med noget tekst. Det må gerne være med en humoristisk indgangsvinkel. 

Fx: jeg har et billede hvor vores dreng sidder og leger. Faren skulle også forestille at være med i legen, men er faldet i søvn. Forestiller mig at vores dreng står med et skilt hvor der står "Tak fordi du har tid til at lege med os", og så efter viser billedet. Der efter et billede hvor de laver noget sammen. 

Lyder det helt skørt? 

Kom gerne med ideer til sjove tekster, sjov/anderledes ting at sige tak for fra deres synkpunkt mm :) 

 

på forhånd tak :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt. Tror du er inde på noget af det rigtige. Tag udgangspunkt i nogle oplevelser han/du har haft med drengene. Oplevelser I to har haft sammen og der kan også være noget geografi i. Spillede et bryllup sidste år hvor bruden også havde lavet video til gommen med folk som var tæt på dem og videoerne blev lavet forskellige steder i Danmark hvor de havde oplevet noget sammen. Det sted de mødtes, steder de kom meget m.v.   

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, diskobil said:

Fedt. Tror du er inde på noget af det rigtige. Tag udgangspunkt i nogle oplevelser han/du har haft med drengene. Oplevelser I to har haft sammen og der kan også være noget geografi i. Spillede et bryllup sidste år hvor bruden også havde lavet video til gommen med folk som var tæt på dem og videoerne blev lavet forskellige steder i Danmark hvor de havde oplevet noget sammen. Det sted de mødtes, steder de kom meget m.v.   

tak for input :)  Har du evt forslag til musikvalg? En glad kærlighedssang, som passer til at det er fra børn til deres far?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 9/5/2017 at 10:30 AM, diskobil said:

Der skal jeg lige på musikcomputeren i aften medmindre der lige popper noget op inden. :)

 

Nu har jeg lavet videoen, men musikken er jeg HELT LOST på. Havde du et par forslag? 

"Vores sang" er coldplay med fix you, men den synes jeg ikke det skal være....:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kom jeg lige væk fra :) Fix you er faktisk ikke et tosset bud (og et flot nummer) selvom det ikke tekstmæssigt relaterer sig til videoen og deres forhold til ham. Uden at jeg har fundet på 1-2 bestemte numre så tænker jeg at det enten skal være noget melodisk musik eller noget som relaterer sig til drengene og det de hører - og nej ikke Slem Igen etc. :)  Det kunne være noget Nik & Jay eller Joey Moe - Du en ener (selvom teksten ikke rammer helt plet i forhold til at det er en video fra drengene og han sikkert ikke er fra Øen)

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm altså nu kommer jeg bare med en masse forskellige forslag, nogle af dem er sjove og nogle er lidt mere melodiske:

 

Meghan Trainor: Dance like your daddy 

 

Miley og Billy Ray Cyrus: I learned from you

 

Luther Vandross: Dance with my father (Den er såååå sød)

 

Hvis du er til de mere oldschool: 

 

 

Den rockede udgave af en "far sang"

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Miley og Billy Raynummeret er et rigtig godt bud vil jeg mene :) Megan Trainor nummeret "fylder" nok lidt vel meget hvis det skal køre hele vejen igennem showet. Men en mulighed kunne også vælge at bruge 2-3 forskellige numre (hvor Fix you også kunne indgå) og der ville Megan nummeret være godt at slutte af med og sætte stemning.   

 

Apropos "Rap" så kommer jeg til at tænke på et bryllup jeg spillede for mange år siden hvor gommen "rappede" til Thomas Helmig's "Det du kan" - Den kunne måske også være en mulighed.

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer