ElkjaerBrud18

Bryllup 7/7-2018

11 posts in this topic

Hej alle i brude og B2B

Min kæreste og jeg skulle giftes til september i år, men grundet mange andre ting, som fylder her i 2017, så har vi valgt at skubbe det hele - og har uden omk. fået lov at flytte både fest/overnatning og musik .. fedt!! 

Nu har vi så talt om den nye dato og er umiddelbart landet på 7/7-2018. Det er uge 27, og en uge inde i skolernes sommerferie - og den lørdag, hvor industriferien begynder... 

Vi har i juli 2018 kendt hinanden i 7 år - og det er matchende datoen 7/7. 

..min kærestes søster har dog fødselsdag den dag, men hun vil gerne 'dele' dagen.. ;-)

Det blev en lang smøre - men mit spørgsmål til jer er... Hvordan har i valgt dato? Og er juli dum ift vejret eller? 

Optimalt set så ønsker jeg bare tørvejr og at det ikke er for varmt.. 

På forhånd tak!! :-)

0

Annonce ♥

Jeg blev selv gift den 15. juli, og det var vidunderligt vejr den dag, det var tørt men også meget varmt. Vi valgte ikke datoen ud fra, at den skulle have nogen betydning for os, det var hvad der lige passede ind i programmet. Hvis bare I er hurtigt ude med save the date så bør det heller ikke give de store problemer ift at folk er bortrejst i ferien.

Og dejligt at I så nemt kunne rykke feststed og musik :) 

1

Ved mit første bryllup blev datoen bare sat efter hvordan det bedst passede ind i kalenderen - det blev d.16/7. Vi havde meget blandet dansk sommervejr, med både blæst, regn og strålende sol, men det fede ved regn er, at alle fotografier så mega godt ud - der var grønt overalt, intet afsvedent græs - og selvom vi måtte søge ly under fotograferingen, så var det egentlig bare ret romantisk. Bare vær ude i god tid, så rydder folk gerne kalenderen for et bryllup.

Næste bryllup er sat 18.08.18 - jeg synes det er en smuk dato- tallet 8 er mit yndlings. :biggrin:

Jeg ønsker jer et rigtig dejligt bryllup, og glæder mig til at følge med på sidelinjen.

0

Tak for jeres svar! 

Det lyder smukt med fotograferingen - enkenoguniformen ! :-) Og ja, d. 18.08.18 er en smuk dato - det var også mit første valg, hvis det bare kunne passe med kalenderen herhjemme ;-) 

Vi holder ved d. 7/7-18, og får sendt datoen ud allerede nu her. Så burde alle have en chance :-)

0

Annonce ♥

22 hours ago, ElkjaerBrud18 said:

Det blev en lang smøre - men mit spørgsmål til jer er... Hvordan har i valgt dato? Og er juli dum ift vejret eller? 

Optimalt set så ønsker jeg bare tørvejr og at det ikke er for varmt.. 

På forhånd tak!! :-)

Om juli er en dum dato i forhold til vejret kan man ganske enkelt ikke svare på :) Jeg har spillet bryllupsfester i juli og august hvor det har været ulideligt hedt men det samme med maj.   Der er ingen inkl.meterologerne der er herre over vejret :)

Hvad det med ferie angår er jeg nok lidt farvet af revisionsbranchen hvor industriferien ikke rigtig finder anvendelse og mange holder ferie i juli (hvorimod juni er bandlyst) men det samme kan man sige om primo august. Der er de fleste ude i så god tid med invitationer at folk sagtens kan passe det ind og syntes heller ikke man hører om at der er flere afbud til juli/august festerne end resten af året

0

Vi skal giftes 1. juli - juli er for os en skøn måned og så hedder det jo 1717 for os - manden er talnørd :lol:

0

Jeg spillede bryllup på Tyrstrup Kro her i lørdags og vejret var ganske enkelt perfekt. Det samme var tilfældet sidste weekend på Hotel Kirstine. Men det kunne lige så godt have regnet eller været hedebølge. Det samme kan man sige om juli måned. For mig at se er der kun ting at sige og det er at man aldrig bør fastsætte datoen ud fra vejret for det er det sidste man kan regne med. Det må man tage som det er :)

0

On 5/29/2017 at 11:16 AM, diskobil said:

Jeg spillede bryllup på Tyrstrup Kro her i lørdags og vejret var ganske enkelt perfekt. Det samme var tilfældet sidste weekend på Hotel Kirstine. Men det kunne lige så godt have regnet eller været hedebølge. Det samme kan man sige om juli måned. For mig at se er der kun ting at sige og det er at man aldrig bør fastsætte datoen ud fra vejret for det er det sidste man kan regne med. Det må man tage som det er :)

Ej, var du der? Det er jo meget tæt på os. Flot fyrværkeri de havde dernede! Kim kaldte mig ud af sengen, så jeg kunne se det.

0

Annonce ♥

Jeg tror at skulle jeg og min kæreste giftes i Danmark ville vi nok vælge at lægge brylluppet i påsken. Vi skal giftes i Thailand i april 2019. Der er længe til, så vi har ikke den præcise dato på plads endnu da vi ikke ønsker at det lige er samme dag som deres sonkran (nytår) 

0

On ‎31‎-‎05‎-‎2017 at 5:07 PM, enkenoguniformen said:

Ej, var du der? Det er jo meget tæt på os. Flot fyrværkeri de havde dernede! Kim kaldte mig ud af sengen, så jeg kunne se det.

Sad pudsigt nok lige før - i en anden tråd og tænkte "o.k. er de fra Christiansfeld". Fedt :):) Tog lidt strøm på Torben (fra kroen) og spurgte om han havde en god forsikring til sine stråtag :) Det morsomme er at gommen lidt senere - som en joke - sagde at Torben skulle være med til at betale da han havde givet 2  - af kinesisk afstamning - lov til at kigge med :)   

0

Vi skulle have været viet sidste år, men flyttede det til i år, da min far blev syg. 

Nu har vi valgt d. 9. Juli i år, da det kunne have været mine forældres guldbryllupsdag og min mands bedstemors fødselsdag. Samtidig er det en søndag og vi har hele tiden gået efter en søndagsvielse.  

0