little miss phoenix

Slettet

276 posts in this topic

Annonce ♥

Tillykke med tråden. <3 Jeg er VILD med temaet, og glæder mig helt vildt meget til at se, hvordan I får kringlet den. 

Fede farver også - og spændende projekter med at sy kjole og buksedragt selv. Hatten af! Hvor sjovt, at I bor i Kolding, det havde jeg ikke lige bidt mærke i- det er jo ikke langt fra os her i Christiansfeld :wink:

0

Tillykke :thumbsupsmileyanim:
Jeg skal da også lige følge med, altid spændende hvordan man kan få små Star-wars referencer ind, vi overvejer at vores cake-topper skal være skygge af Han Solo og Leia. 

0

On 16.5.2017 at 2:45 PM, enkenoguniformen said:

Tillykke med tråden. <3 Jeg er VILD med temaet, og glæder mig helt vildt meget til at se, hvordan I får kringlet den. 

Fede farver også - og spændende projekter med at sy kjole og buksedragt selv. Hatten af! Hvor sjovt, at I bor i Kolding, det havde jeg ikke lige bidt mærke i- det er jo ikke langt fra os her i Christiansfeld :wink:

Edited by little miss phoenix
0

Annonce ♥

Tillykke med dato og din tråd :a1221:

Meget spændende farver - det glæder jeg mig til at se mere til. 

Det lyder rigtig romantisk med vielse på stranden :) 

0

Annonce ♥

Annonce ♥

27 minutes ago, little miss phoenix said:

Noget om ringene

Man ved man har fundet den helt rigtige at gifte sig med, når han foreslår de her som vielsesringe :a1221:

Skærmbillede 2017-05-22 kl. 08.28.32.png

Skærmbillede 2017-05-22 kl. 08.28.19.png

Haha ja, de er fede :) 

0

Hvor er det en flot farvekombination! Jeg ville også vælge noget lignende hvis det skulle være om efteråret. Bare man kunne blive gift mange gange kun for at prøve forskellige temaer og farvekombinationer af! haha 

0

Annonce ♥

On 2.6.2017 at 11:36 AM, Dkchelle said:

Hvor er det en flot farvekombination! Jeg ville også vælge noget lignende hvis det skulle være om efteråret. Bare man kunne blive gift mange gange kun for at prøve forskellige temaer og farvekombinationer af! haha 

Edited by little miss phoenix
0

Annonce ♥

On 4/6/2017 at 9:02 AM, little miss phoenix said:

Ja det er vi i hvert fald! :D Harry Potter er noget af det vi er enige om, hvor Star Wars er mere "min" ting, så der kommer formentlig flere Harry Potter elementer end Star Wars... Jeg går lige ind og lurer din tråd, det lyder som noget jeg helt sikkert skal følge med i! :a1221:

Fedt at høre :P så må vi lige holde øje med hinanden. Der er stadig ikke så meget at læse i min tråd endnu, men det kommer snart :lol:

0

Jeres Potions bordkort er da for sej en ide! :respekt: og det er godt nok ikke ofte man hører manden kommentere på at det skal passe til farve skemaet. Vil også gøre det mere personligt, med jeres egen opfundne eliksir. Havde overvejet at lave små potions velkomsteliksirer (drinks), som står på tallerknerne i små flasker, måske en pepper-up-potion, til at 'sætte festen igang'. Så skal indholdet jo kunne drikkes. Men tror også man kan lave nogle flotte nogle der ikke kan drikkes som bordkort. Så kan man jo putte glimmer i eller sådan noget  

0

On 16/5/2017 at 6:37 PM, little miss phoenix said:

Tusind tak <3

Jeg regner med at lave nogle indlæg omkring inspirationer til det hele.. Det bliver også meget rart at få det hele samlet tænker jeg, så det ikke bare ligger i forskellige mapper og i et kæmpe pinterest board :floejt:

Og ja det synes jeg virkelig også! Jeg ELSKER Vesterhavet, så det bliver virkelig fantastisk.. Selvom jeg er en smule bekymret for hvor meget blæst og regn jeg kan forvente sådan en dag i september :blink:

Det er altid dejligt at få ens inspiration samlet :lol:

Vejret er slet ikke til at regne med i Danmark længere.. Det kan være september er kold i går, men varm næste år :) 

Sådan synes jeg det har været de sidste par år..

Det er en super fin og god idé med jeres bordkort :thumbsupsmileyanim: 

0

On 2/6/2017 at 11:36 AM, Dkchelle said:

ha ha, det har jeg sgu ikke råd til!!! Men ja, det ville da være fantastisk. :biggrin:

0

On 4/6/2017 at 9:11 AM, little miss phoenix said:

Jeg har købt mine allerførste bryllupsrelaterede ting!! Planen er, at vi i stedet for almindelige bordkort (hvem har overhovedet det længere?) så vil vi have små "potions" stående ved hver plads, med en selvopfunden trylledrik i... Ideen stammer lidt fra Felix Felicis, men J insisterer på at vi skal opfinde vores egen trylledrik, så den kan passe ind i farverne med resten af brylluppet.. Jeg elsker den mand :lol: 

Nå men på den ene side af mærkatet kommer der så til at stå personens navn og på den anden side står navnet på trylledrikken og hvad den gør. Jeg har købt de fineste små flasker med korkproppe i Søstrene Grene til formålet, og jeg glæder mig helt vildt til at komme igang med at lave dem :cheerleader3:

Skærmbillede 2017-05-16 kl. 20.59.45.png

Vi er vildt gammeldags...vi har almindelige bordkort! Men jeg er vild med ideen om de små lovepotions. Gennemført fedt ift. temaet!

0