little miss phoenix

Slettet

276 posts in this topic

Annonce ♥

Altså det er som altid bogle superfede ting du laver, men jeg ELSKER seriøst tatoo-stationen. Hold nu kæft, det er SÅ sjovt det der!!! :loveshower:

Jeg ville elske at være gæst - I får de fedeste billeder!

0

Annonce ♥

On 8/22/2018 at 10:16 AM, little miss phoenix said:

Bekymringer om pynten/udtrykket... 

Jeg tror simpelthen jeg skal holde op med at kigge på billeder fra alle andres bryllupper i facebookgrupperne. Alle de smukke vintagebryllupper fucker med min hjerne, og jeg bliver bekymret for, om vores nu bliver pænt, om delene kommer til at passe sammen, om det overhovedet kommer til at spille sammen på den måde jeg forestiller mig inde i mit hoved og om det ender med at ligne en børnefødselsdag :blink:

Jeg VED jo godt, at på selve dagen betyder det ikke en skid, det handler om os og vores kærlighed til hinanden, men det her er bare min eneste mulighed for, at holde en fest, som 100% udtrykker OS og vores forhold, så jeg vil SÅ gerne have, at det kommer til at leve op til mine ideer om det hele...

Nå men det ville jeg egentlig også bare lige have ud af hovedet :)

Ellers sker der ikke så meget her... Jeg har travlt med at sy min venindes brudekjole, hun skal giftes om 3 uger, så den skal snart være færdig... og det er den ikke :floejt:

Mht. Pynten: Jeg tror det er helt naturligt at nå til et punkt, hvor man bare FULDSTÆNDIG mister overblikket. Der gjorde jeg i hvert fald- og så var det a4 jeg begyndte at lave lister over hvad jeg havde, hvad jeg manglede og hvor det skulle være. Det var en KÆMPE hjælp senere. Måske kan det også hjælpe dig?

0

Annonce ♥

Virkelig flotte kjoler du har fået lavet! Tager virkelig hatten af for dig :thumbsupsmileyanim: Jeg kan ikke engang overskue at skal sy betrækker til vores runde puder, fordi jeg ikke greje hvordan man gør med hensyn til stoffet og at det er i en cirkel -HAHA- 

Er virkelig misundelig på at i skal giftes i en biograf, det ser fantastisk ud det hele, og elsker ideen med Always ved lærredet! :thumbsupsmileyanim:

0

Jeres bryllup bliver personligt og originalt som ingen andre! Ud med vintage og ind med personlighed - I kommer til at være SÅ glade for at I ikke gjorde som alle andre! Vi holdt det jeg kalder et rigtigt insta-wedding :lol: men det var det, som var perfekt for os, og du skal bare hvile i, at I vil noget andet, for så bliver det helt perfekt!!! Fed biograf :cheerleader3:

0

Annonce ♥

20 hours ago, little miss phoenix said:

Jeg tror du har FULDSTÆNDIG ret! Jeg tror rigtig meget det handler om, at man kan nå at komme helt i tvivl om det hele, fordi der er gang i så mange ting på en gang at overblikket ryger.. Det er en virkelig god ide at få lavet nogle lister og måske også nogle tegninger over, hvordan det hele skal stå og se ud! Tusind tak <3

Velbekomme- jeg er sikker på, at det bliver SÅ flot og gennemført det hele!

0

1 minute ago, little miss phoenix said:

Noget om hår..

Jeg har egentlig hele tiden været sikker på at mit hår skulle sættes i en crown braid, som på billedet herunder:

Skærmbillede 2018-09-29 kl. 10.18.33.png

Men så faldt jeg over et hårsmykke som jeg var NØDT til at eje i en lille shop fra Spanien på Etsy (for faen det er et farligt sted altså).. og nu synes jeg bare, at det er pænere med halvt oppe, halvt nede.. Men hvad tænker I? Ideen med hårsmykket er, at det skal i, når jeg piller sløret ud og skifter kjole :a1221: Jeg har købt hårsmykket, som er meget elver-agtigt, og jeg ELSKER det!! Herunder er der så to billeder, med smykket.. Et med håret helt oppe og et hvor håret er halvt/halvt og tilsidst et, hvor håret hænger ned af ryggen.. Hvilket synes I fungerer bedst? Med sløret i, kommer man alligevel ikke til at kunne se min frisure så meget, fordi det er et cap veil :)

nr 1: (crown braid)

Skærmbillede 2018-09-29 kl. 10.21.44.png

Nr 2: (half/half)

Skærmbillede 2018-09-29 kl. 10.21.27.png

Uh det er svært, men jeg tror jeg ville lade håret falde glat foran- fordi der sker så meget på smykket, og så måske satse på noget flet nedad bagtil?

0

Annonce ♥

Annonce ♥

On 30/9/2018 at 9:04 AM, little miss phoenix said:

Noget om kjole(r)

Den her har ulmet lidt i et stykke tid.. Tanken om 2 kjoler. Jeg tror den stammer fra en følelse af ENDELIG at kunne udleve alle mine drømme. Og jeg kan bare på ingen måde få alle de elementer, som jeg gerne vil have i én kjole. Det bliver bare noget miskmask. Så da J spurgte om jeg ikke skulle have to kjoler, så tænkte jeg.. jo. Det er fanmer det jeg gør! Beslutningen er taget. Jeg skal have to kjoler. Den ene (som jeg skal have på til vielsen og receptionen) har jeg allerede lagt tegningen ind af tidligere, den anden får I lige her:

Skærmbillede 2018-09-30 kl. 09.00.44.png

Hun hedder Eowyn og er lavet i prikket blød tyl, satin og chiffon. Kappen bliver lavet af det smukkeste stjernestof, og det kommer til at passe perfekt til det eleveragtige hårsmykke jeg viste ovenfor :a1221:

Jeg er helt solgt til ryggen af den kjole... Men det er noget nær umuligt at finde den slags at købe. Buen vender altid den anden vej, og det går simpelthen ikke når man har lidt forkerte folder og BH er et must :)

0