little miss phoenix

Slettet

276 posts in this topic

Annonce ♥

2 minutes ago, little miss phoenix said:

Påske - DIY

Ligesom @enkenoguniformen så har jeg også brugt påskefridagene her mandag til onsdag på at være lidt kreativ! Det betyder, at invitationerne til hele dagen faktisk er klar nu, bortset fra en, som havde fået en lille plet på... 

Anyways, så ser de sådan her ud: 

0A9B721D-2073-4D33-BB96-C5BF2243C07A.jpeg  

Hvor ER de bare flotte! Kæmpe respekt for det MEGA arbejde du har lavet! Jeg synes de er vildt flotte og meget personlige, og jeg ville som gæst blive enormt glad, hvis jeg fik sådan en- den udstråler virkelig overskud! Tillykke med dem.

0

5 minutes ago, little miss phoenix said:

Påske - DIY

Ligesom @enkenoguniformen så har jeg også brugt påskefridagene her mandag til onsdag på at være lidt kreativ! Det betyder, at invitationerne til hele dagen faktisk er klar nu, bortset fra en, som havde fået en lille plet på... 

Anyways, så ser de sådan her ud: 

0A9B721D-2073-4D33-BB96-C5BF2243C07A.jpeg  

DC3CDFFC-EC4C-44D5-AC44-D0A7B59FA721.jpeg

Hold nu op hvor ser det godt ud - jeg er helt vild med billetterne.

Det må have været et kæmpe arbejde, men resultatet er også bare vildt imponerende. Det sætter stemningen rigtig godt

0

Annonce ♥

13 minutes ago, little miss phoenix said:

Billederne er ret dårlige, men de blev også taget i går ved 22 tiden :lol: samlet ser fest-invitationerne sådan her ud: 

0DA56FDC-7B47-40B4-8A7F-F658720B0290.jpeg

Der er 17 invitationer til festen om aftenen, og vi regner med at sende dem ud i starten af 2019, så nu kan de bare ligge pænt og være klar de næste 8-9 måneder! 

Jeg er også begyndt at lave photobooth props.. Indtil videre er jeg næsten i land med dem, som er Star Wars relaterede, så dem skal I selvfølgelig også se! 

A09CC1D8-D867-4253-81E2-F237B21194FD.jpeg

Og de der photoprops: :lol::lol::lol: LOL mand, jeg er HELT færdig- det bliver de SJOVESTE billeder EVER!!!

0

Wauw!!! Hvor er det bare sindssygt det I har lavet!!! Hvis jeres gæster ikke bliver vildt benovede, så ved jeg ikke hvem der skulle! Jeg gad godt modtage sådan en invitation med posten i hvert fald! 

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Just now, little miss phoenix said:

Nå men oveni gæstebog og nyindkøbt jakke, som I kan se lidt længere oppe, så har vi også truffet en lidt dyrere beslutning :lol:

Betahuset, som vi har reserveret til festen er blevet booket fra fredag kl. 15.00 - søndag kl. 11.00. Vi har snakket en del om, at det godtnok er træls at skulle være så tidligt ude af huset om søndagen, så vi er nødt til at vække vores gæster relativt tidligt til morgenmad og oprydning, så nu har vi valgt at lægge de 1700 kr oveni, som det koster at have huset til mandag formiddag kl. 10.00 i stedet. Så kan vi i ro og mag få sendt gæsterne hjem og ryddet op osv. 

Vores budget ser lige nu MEGET fornuftigt ud, jeg er virkelig god til at finde billige løsninger og laver som I jo kan se en hel masse DIY, så vi er enige om at det helt sikkert er pengene værd at give den ekstra sindsro :thumbsupsmileyanim:

Hvordan gør I andre der selv står for det hele? Skal I aflevere morgenen efter eller hvordan? :)

Vi har vores fra fredag kl.17- søndag kl.15, det er en kæmpe lettelse. Vi laver en fælles brunch kl.10, sender gæster hjem senest kl.12 og skal så bare pakke sammen og rydde let op. Vi har betalt os fra grundig rengøring.

0

Annonce ♥

1 hour ago, little miss phoenix said:

Vi har også betalt os fra rengøringen (heldigvis) så det er faktisk kun at spise morgenmad, pakke gaver op, pakke sammen, sende gæster hjem og så bare stille og roligt nyde at være gift :a1221: Jeg overvejer at sende børnene med min mor hjem søndag eftermiddag, så det kun er os to der tager overnatningen fra søndag til mandag <3

Det synes jeg lyder som en enormt god idé! Man er jo totalt baldret ovenpå sådan en weekend. 

0

22 hours ago, little miss phoenix said:

Milepæl

Idag kl. 13.00 var der lige præcis 500 dage til vores bryllup :lol:

Det lyder som sindssygt meget, men jeg synes det går stille og roligt derudaf med planlægningen og jeg får lavet en masse DIY, imens jeg er i fuld gang med at sy min venindes brudekjole, forbereder eksamen på arbejdet og forsøger at få en hverdag til at hænge sammen. All is well <3

Aha, jeg kan godt huske vores 500 dages milepæl også... Det går sindssygt hurtigt derfra! Om en lille uge kan vi skrive 100 dage tilbage :o viiildt!

0

Annonce ♥

4 minutes ago, little miss phoenix said:

Vi tror, vi har et navn! :loveshower:

Det har været en hurdle af de større... Jeg vil ikke tage hans efternavn, fordi jeg ikke endnu engang vil være "den der skifter". Jep, jeg er blevet emsig af, at være blevet skilt. Derudover er jeg ikke særlig vild med hans efternavn, som jeg faktisk bare ikke synes er særlig pænt. Nå men lige nu hedder vi hhv.

Lis Winni Skousen (døbt Andresen)

Jonas Munk Anthonisen 

Vores krav til navne var så, at jeg gerne vil have Andresen tilbage, da det stammer fra min far, som jeg mistede da jeg var 7. Jonas vil gerne af med Munk og have sin fars mellemnavn Birch, og han vil gerne selv beholde Anthonisen. Efter MANGE forskellige sammensætninger af de navne, så blev vi til sidst enige om, at begynde at kigge i vores slægtsnavne. Der viste sig at gemme sig en hel guldgrube af muligheder :lol:

Anthonisen er en gammel sammentrækning af Antony og Sonnichsen. Antony Sonnichsen er en af Jonas' forfædre som levede i 1782.. på Fanø! Aha! Vi kunne så lige se os selv slå to fluer med et smæk.. Vi forstærker Fanø forbindelsen samtidig med, at vi får et navn, som både er et slægtsnavn, og som vi begge to synes er pænt <3

Navnet "Sonnichsen" er gået igen igennem hele Jonas' familie som hhv. mellemnavn og efternavn, så nu håber, håber, håber vi, at vi kan få lov til at tage det til efternavn. Sidste gang det var i brug, var hos Jonas' oldefar, som hed Karl Sonnichsen Ibsen. Vi kontakter personregisterføreren for vores sogn, for at tjekke op på det, men det burde være muligt i hvert fald :) 

Nå men hele den her smøre ender så ud i, at vi efter brylluppet kommer til at hedde hhv.

Lis Winni Andresen Sonnichsen

Jonas Birch Anthonisen Sonnichsen

Hvis vi altså får lov..... YAY!!! :cheerleader3:

Åhhh ja- de kære navne. Jeg synes det er en rigtig fin løsning I har fundet. Det ligger ret tæt på Sønnichsen, som er min mors pigenavn. Jeg fik så Rasmussen fra min far. Da jeg er eneste tilbageværende 'Fru Rasmussen' i familien- og jeg i øvrigt elsker mit efternavn, er det Det, jeg beholder. Jeg tager så Kims mellemnavn, Wendel. I hvert fald: Tillykke- og fedt at I kunne blive enige! :thumbsupsmileyanim:

0

:) Dejligt når det nu ikke lige ligger til højrebenet :) Jeg synes tilknytningen til Fanø er hyggelig :)
Vi er så tilpas gammeldags at jeg skiftede til min mands efternavn Bengtsen. Jeg skiftede et Pedersen ud så det er sådan lidt kartoffel/tomat :)

0

Just now, FrøkenPedersen said:

:) Dejligt når det nu ikke lige ligger til højrebenet :) Jeg synes tilknytningen til Fanø er hyggelig :)
Vi er så tilpas gammeldags at jeg skiftede til min mands efternavn Bengtsen. Jeg skiftede et Pedersen ud så det er sådan lidt kartoffel/tomat :)

Kartoffel/tomat.... *LOL* :lol:

0