baileygismo

NY BRYLLUPSLOCATION? INTERESSERET?

7 posts in this topic

Hej alle

Jeg går med tanker om at lave en ny location til afholdelse af bryllupper og andre større fester. Derfor kunne jeg tænke mig at høre, hvor mange der ville være interesseret i at afholde deres bryllup i afslappet boho stil på landet i grønne omgivelser i en amerikansk inspireret stor lade med højt til loftet.

Man skulle betale ca. 10-15.000 for leje af lade med tilhørende sanitetsforhold.

Derudover ville man have mulighed for at bestille mad til ca. 599 kr. pr. person. Drikkevarer ad libitum ca. 350 kr.

Ønsker man at laden og udeforhold dekoreres, betaler man yderligere herfor.

Der vil være mulighed for overnatning for gæster og brudepar.

Tænker I, det har gang på jord?

0

Annonce ♥

Jeg synes prisen kommer meget an på hvad man får. Mad til 599 pr.pers. Hvor er det fra? Er der valgmuligheder? Inklusiv servering? Umiddelbart er det småpebret for mad og drikke i sig selv, og det lyder decideret dyrt hvis ikke I tilbyder en professionel helhedsløsning. 

Hvad tilbyder I overnatningsmæssigt? Og er lejen af laden pr. Weekend eller døgn? Er det inklusiv slutrengøring? Jeg må sige, jeg synes det lyder ret dyrt ift. Hvad man kan få andre steder.

Mvh, Stine.

0

Jeg tror, du har sat prisen for højt. Vi har lejet en hel herregård med hovedbygning (9 dobbeltværelser + to sale til reception) + lade-bygning med anretterkøkken og toiletter + en hytte ved siden af med 3 dobbeltværelser for 19.000 kr. Og der får vi samtidig rengøring og alle mulige redskaber til at hjælpe med oppyntningen med i prisen.

Hvis jeg kun skulle leje en istandsat lade, ville jeg nok være villig til at betale 7-8000 kr. og så forvente, at jeg måtte pynte dem, som jeg ville (vel vidende, at jeg ikke måtte ødelægge noget selvfølgelig).

0

Annonce ♥

Jeg vil sige at det afhænger meget af hvor i landet er når vi taler pris :) Det er jo påfaldende at dem der har svaret ovenfor alle er jyder så vidt jeg lige kan se og der er der helt sikkert mange gode alternativer men på Sjælland er det en lidt anden snak og der lyder prisen egentlig meget fornuftig. Særligt når vi taler overnatning.

Men jo klart. Du skal dog ikke undervurdere udgifterne til markedsføring og reklame for det vil der være behov for når stedet skal gøres synligt.

0

12 hours ago, madloteilime said:

Altså er prisen inkl. overnatning? For sådan forstod jeg det egentlig ikke, men nu bliver jeg i tvivl?

Den er vidst heller ikke klar for hun skriver blot at der skal være mulighed for overnatning for gæster og brudepar men ikke noget hvorvidt det så er inkluderet i prisoverslaget. Måske hun ikke selv ved det endnu for der skal laves lidt mere end bare et overordnet budget for at få tingene til at gå op i en helhed :)

0