Sign in to follow this  
Followers 0
Den Lystige Brud

Online ønskeliste uden login?

5 posts in this topic

Hej alle sammen :) Er der nogen af jer, som kender til en online ønskeliste udbyder, som ikke kræver at gæsterne logger ind, for at de kan bruge ønskelistens funktioner? Jeg har kigget på AddWish etc., men fælles for dem er, at man skal oprette en bruger og logge ind, for at kunne reservere ting på ønskelisten. Og der er en stor del af gæsterne til vores bryllup, som jeg tror knap nok ved hvad en browser er :o) Jeg kan lige se min far i hovedet: "Logge ind? Jeg skal dælme ikke til at oprette og logge ind og logge ud og hvad ved jeg!".
Jeg håber, at nogen af jer har en god idé til et alternativ :) 

0

Annonce ♥

Jeg holder nu fast i ønskeskyen :) Det er nemt for mig. Til de typer gæster jeg er bange for er teknisk forskrækkede vil jeg hellere renskrive en liste til dem, eller bede dem gå I inspiration eller imerco hvor vi også er registrerede, så kan de få vores liste der. 

0

Prøv guldag.dk, det kan det de fleste af de andre hjemmesider som kan koordinere ønsker kan, og den kræver ikke brugere :) - og de har også nogle baggrunde med bryllupsbilleder man kan vælge, så det passer til lejligheden.

Edited by Wituz
0

:) Nu er jeg muligvis piv gammeldags men jeg bryder mig absolut ikke om online ønskelister :)
Hvis der på indbydelsen ikke står en specifik gavekoordinator så kontakter jeg brudeparret, fødselaren eller hvem det nu drejer sig om og spørger :)
Kunne det være en mulighed at have en der står for ønskerne eller simpelthen skrive det i invitationen? :)

0

Annonce ♥

19 hours ago, FrøkenPedersen said:

:) Nu er jeg muligvis piv gammeldags men jeg bryder mig absolut ikke om online ønskelister :)
Hvis der på indbydelsen ikke står en specifik gavekoordinator så kontakter jeg brudeparret, fødselaren eller hvem det nu drejer sig om og spørger :)
Kunne det være en mulighed at have en der står for ønskerne eller simpelthen skrive det i invitationen? :)

Så er jeg nok også gammeldags men har så ikke problemstillingen inde på livet men uanset hvad man gør så er det en god ide have en person på dagen, kald det gavekoordinator eller ej, som styrer hvad man har fået af hvem så man ikke selv skal tænke på det. Enten ved at notere ned eller nemmere, ved at lave klistermærker med navn som kan sættes på gaverne. :)

0