tinafalk

Aftensskolekurser for kvinder

4 indlæg i dette emne

Hej alle.

Er ny herinde som medlem, men har de sidste mange timer suget til mig at inspiration :)

Jeg har set denne hernde

 

Aftensskolekurser for ægtemænd.

Kurserne er af 8 ugers varighed. Hvis ikke andet er anført. Der vil være mulighed for at aflægge prøve efter hvert kursusforløb. Attestation eller Eksamensbevis udstedes kun efter skriftlige prøver.
Tilmelding og spørgsmål skal ske til ...


Kursusnummer, Kursus beskrivelse, Hold dage:


015402 Toiletpapir, er det sandt, at det selv gror frem på toiletrulleholderen?

Laboratorieøvelser

Onsdage 17.00 - 18.30 

035203 Er det muligt at løfte toiletbrættet, før man tisser? Kan man tisse uden at ramme gulv, vægge eller badekarret?

Praktiske øvelser.

Tirsdage18.30 - 20.00 

 

035307 Sådan kan man også undgå blå øjne og sure koner.

Vejledende kursus i toiletrengøring og rengøringsmidler.

Lørdage 14.00 – 17.00

 

035604 Grundlæggende forskelle mellem vasketøjskurven og gulvet. Sådan hjælper du din kone.

Billedfremvisning og funktionsbeskrivende diagram.

Torsdage16.30 - 21.00 

 

035605 Vasketøj – Er det helbredsskadeligt at vaske, tørre, folde og lægge på plads?

Informationsdag med mulighed for Power point fremvisninger af praktiske øvelser.

Søndage 08.00 – 15.00

 

038607 Efter middagen, kan opvasken så løfte sig selv op og flyve ud i opvaskemaskinen?

Videoeksempler.

Mandage 17.30 - 19.00 

052206 Identitetskrise – Skal du være alene, imens din bedre halvdel er på ferie?

Help line support og støttegruppe.

Mandage 19.00 - 20.30 

 

 

 

072407 Lær at finde ting. Start med at lede på de rigtige pladser. Sådan undgår du at rode hele huset igennem, mens du skriger.

Åbent forum.

Tirsdage 18.00 - 21.00 

025408 At give hende blomster er ikke skadeligt for helbredet.

Grafik og lydoptagelser.

Fredage 17.00 - 20.00 

011709 Rigtige mænd spørger om vej, når de er faret vild.

Indrømmelser fra virkeligheden.

Onsdage 19.30 - 21.00 

102210 Er det genetisk muligt at sidde stille og holde mund, når hun parallelparkerer?

Køresimulator.

Mandage 18.30 - 20.00

 

101811 Lær at leve. Grundlæggende forskelle mellem mor og kone/kæreste.

Online klasse og rollespil.

Tirsdage 20.00 - 21.00 

 

102512 Hvordan bliver man perfekt at handle sammen med?

Afslapningsteknikker, meditation og åndedrætsøvelser.

Fredage 15.00 - 21.00 

171513 Hvordan overvindes hukommelsestab i forbindelse med mærkedage og andre vigtige datoer? Hvordan husker man at ringe, når man bliver forsinket?

Chokterapi.

Torsdage 18.00 - 19,30

 

1874239 Snorkeafvænning – hvordan man syer tennisbolden fast på ryggen af natskjorten.

Enkeltaftens arrangement

Særtilbud:

Mandage 20.00 – 21.30 første mandag i måneden ½ pris.

 

1867300 Støvsugning – er det svært for mænd?

Instruktion, praktiske øvelser, samling af apparatet, tømning af støvfilter samt pose.

Lørdage 10.00 – 12.00

 

 

 

 

 

 

039487 Kvarterets helt – lær at tørre støv af og pudse vinduer.

Enhver mands drøm af et kursus. Her lærer du at klare mange praktiske gøremål imens du positivt forstærkes i dine drømme om et rent hjem til glæde og gavn for dit og hustruens velbefindende.

Kurset planlægges efter behov og kan gentages. Tilmelding skal ske hurtigst da der er mange interesserede..

Weekend kursus lørdag/ søndag med mulighed for overnatning i telt i sommerperioden.

 

793712 Komplimenter – lær hvordan du besvarer spørgsmålene korrekt: ”Ser jeg fed ud i denne kjole” ”Ser jeg gammel ud?” ”Kigger du efter hende dullen der?” (information om hvordan du undgår at dine øjne vandrer på afveje.)

Instruktionsvideo.

Søndage 12.00 -15.00

 

098356 Madlavning - en glemt skattekiste for glade ægtemænd.

Kursus i indkøb af kogebøger og opskrifter til mad hun kan lide.

Onsdage 19.00 – 21.00

 

999899 Undskyld skat - Jeg ved jeg tog fejl. Lær at undskylde uanset hvad du har gjort forkert. Du ved jo du har gjort noget forkert, ikke?

Fortløbende kursus med mundlige og skriftlige eksamener.

Ring og hør nærmere for tid og pris!

 

100001 Sådan træffer jeg vigtige beslutninger. Introduktion til kurserne:

Del 1: ”Ja, jeg vil da”,

Del 2 ”ja, jeg skal nok”

Del 3 ”Ja du skal købe de sko”

Del 4 ”Ja, skat”.

Kurserne kan kun tilmeldes fortløbende, så skynd dig at bestille plads.

Forventet løbetid på kurserne er varierende, da det for nogle er en længere proces, at blive dygtig nok til at bestå. Det er anbefales at begynde træningen hurtigst og vedligeholde livet ud.

Tidsrammen aftales individuelt i forhold til klientens niveau og hustruens behov.

Alle dage 00.00 – 23.59. Frokosten er delvis fri, med indlagte øvelser fra ”hverdagens glæde – en god og dygtig ægtemand, er en glad mand!”

 

Særtilbud:

Anbefal vores kurser til andre ægtemænd og få 10 % rabat på udvalgte kurser. Angiv hvem der har anbefalet kurset så opnår begge besparelsen.

 

Er der nogle der har en liggende for kvinder? Hvor har hængt/lagt den henne?

Jeg påtænker lidt at hænge den ude på toilettet så mændene kan læse den mens de tisses :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer