Lobar

Hvem følger dig op af kirkegulvet?

10 posts in this topic

Ja som titlen lyder, hvem skal følge dig op af kirkegulvet? Din far eller en anden og hvorfor?

Jeg ønsker selvfølgelig, at det bliver min far, men han er ikke altid til at blive klog på, så jeg vil nok være usikker indtil den dag vi står der.

Er I helt sikre, har i en "back-up" eller går I alene?

0

Annonce ♥

Jeg blev fulgt op af min far. 

Hvis du ikke tror, at du kan regne med din far på det punkt, så ville jeg helt sikkert sikre mig en backup kan være en bror, svoger, onkel, morfar, søn, datter, mor - alle kombinationer er set :) 

held og lykke

0

Annonce ♥

Drømmen var at min søn gik op sammen med mig, men da han er meget genert, så vil det overhovedet ikke være i hans interesse, så derfor skal børnene sidde sammen med min mor. Jeg har derfor spurgt min far om han vil følge mig op igen, jeg har tidligere været gift. Og det vil han heldigvis gerne <3

0

Vores vielse er jo anderledes, fordi vi er to mænd.
Vi skal have samtale med præsten i næste uge og han vil gerne at vi går op sammen under præludiet, men vi vil egentlig helst bare stå / sidde klar i koret i god tid.

0

Ved mit første bryllup førte mig far mig op, og det skal han også her anden gang. Vi glæder os begge meget!

Som de andre også nævner, så ville jeg også sørge for en backup, hvis det skulle vise sig, at din far ikke står til rådighed. Det håber jeg nu for dig at han vil, for sikke en oplevelse han går glip af, hvis han siger nej! :wink:

0

Min far, selvom han ikke er til at blive klog på heller, men ved mig er det ment på den gode måde. Jeg tror nok han vil være der, men han er ikke vild med kirker, og heller ikke med opmærksomhed, så klart jeg gør det til et tilbud til ham. At jeg ville blive glad, men jeg ville personligt elske at "give mig selv" væk. Det er faktisk meget mere mig, der er ingen der ejer mig, og rent symbolskt er jeg lidt en enspænder, men jeg er også fars pige på nogen punkter.
Så for mig er det hip som hap, men han skal have tilbuddet :)

0

Annonce ♥