Sign in to follow this  
Followers 0
IDjensen

Hjælp - Bryllupskage, Sønderjylland eller omegn.

3 posts in this topic

Hej alle piger 

Jeg har nu oprettet mig som bruger her på bryllupsklar da jeg mangler hjælp i forhold til bryllupskagen. 

Vi skal giftes den 15/07-17, og har heletiden haft ideen om selv at ville lave kagen, som egentlig skulle være lagkager, dertil pyntet med et væld af bær og frugt. Problemet er bare, at det ikke fungerer som jeg vil have det til - bundene suger alt for meget væde så de bliver helt smattede! Så nu har vi droppet ideen med dét "gør det selv projekt" da vi alligevel har en million andre ting at tage os af. Problemet lå også i at de skulle lave mere end 24 timer forinden, da vi ellers ikke har tid :(

Derfor - kender i nogen, meget gerne med referencer, der kan lave en bryllupskage? Om den er stablet, eller det er flere enkelte kager er som sådan underordnet. 
Vi ønsker en helt rå/nøgen kage, der ikke er overtrukket med fondant, marcipan eller lign. Men nogle gode bunde, med lækkert fyld som SMAGER af noget. Dertil overpyntet med et væld af bær, afsluttet med et pust flormelis. 

Vi kommer fra Vejle, og brylluppet er i bredebro - vi vil derfor gerne at kagen kan leveres på dagen. Vi skal først have den til dessert kl. 21 om aftenen! 

Jeg håber nogle kan byde ind :lol:

0d016e6e0383ab5cfabd4e17c1006c8f.jpg

Beautiful-Barn-Wedding-Samantha-Jay-Photography-Bridal-Musings-Wedding-Blog-45-630x945.jpg

0

Annonce ♥