Julie_cleanliving

Bryllups lokale i København

7 indlæg i dette emne

Hej piger!

Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg litt? Jeg og min kommende mann har København som byen i vårt hjerte og har bestemt oss for å giftes i Sjømannskirken august 2018 :)

 

Vi skal ha et helgebryllup, med fest og 5 kamp i tivoli på fredag. Lørdag blir det vielse kl 15. Etter dette har vi tenkt å leje en havnebåt, som skal frakte oss til fest lokalene.  Men hvilket lokale? Jeg ser etter et rustikt, coolt festlokale, gjerne med en hyggelig uteplass. Vi bliver 50-60 gjester. Det bør være mulig å feste til 3-4. Har i noen gode tips? Det bør være i byen, og vi har max kuvertpris på 1500,- Setter superstor pris på alle svar:))

 

Julie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Julie.

Jeg har faktisk ingen anelse om hvad det koster eller hvad mulighederne er. Men jeg synes I skal se på Dieselhouse. Jeg har været på rundvisning derude, hvor de var ved at gøre klar til et bryllup om lørdagen. Det fede er at I kan sejle derud, når nu I alligevel er i båd. :-) Så rustikt, flot og anderledes! Men så skal I nok leje lokalerne og selv sørge for mad osv. 

Ellers kan man leje Pladeværkstedet Eventhal ude på Refshaleøen. Også meget rustikt og flot. Igen, hvor I sørger for alt andet selv. Prøv evt. at slå lokationen op på Instagram; der er mange fine bryllupsbilleder derfra.

Ellers er der Pakhus Bryggen på Islands Brygge. Det ligger fra 1.400 kr. pr. person :-)

Håber det inspirerede lidt!


Kh
Monika

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Monika,

 

Tusen takk for gode tips. Pladeværkstedet ser fantastisk ut, og er akkurat det vi ser etter. Men jeg tror det blir nemmer for oss at vi ikke selv renger å bestille mad osv. Men jeg skal allikevel sende de en mail for å høre om mulighetene:)

 

Vi har ellers sett på Il buco og Pakhus Bryggen, samt Invo. Invo er et rett nytt sted og jeg er litt usikker på om lokalet egner seg for bryllupet. Men takk for gode tips:)

 

Julie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når du siger at festen godt må vare til kl. 3-4 så bør I nok kigge efter egentlige festlokaler fremfor færdige feststedsløsninger da mange har restriktioner om at der kun må festes til kl. 2 og de steder hvor der kan købes ekstratimer løber det hurtigt op. De steder jeg kender i Kbh hvor det er muligt at fortsætte festen (uden meromkostninger) er så heller ikke specielt rusikke.

Der kan så ligge en udfordring for jer i forhold til planlægning, udsmykning m.v. hvis I kommer udenlands fra.  

Med vielse kl. 15 skal I nok heller ikke for langt ud i forhold til København og du skriver også at det bør være i Kbh (city).

I kan måske finde lidt inspiration via vores referenceliste http://diskobil.dk/profil/referencer.htm men lokaler i København hænger ikke på træerne og er ofte pænt pebrede. Et bud kunne måske være Madam K i Huset i Magstræde.  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med hotel Palace som ligger på Rådhuspladsen... så er i tæt på Tivoli men i kan selvfølgelig ikke sejle dertil :-)

det giver også mulighed for overnatning hvis det skulle være... vi gav for i 2013 ca. 1000,00 pr kuvert alt inklusive ( uden overnatning dog var brudeparrets overnatning gratis) vi festede til kl. ca. 03,30 dog med dæmpet musik den sidste time

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer