JSR

Er mit indslag fint nok som brud

3 indlæg i dette emne

Jeg fungere ikke til at tale/optræde i store selskaber, hvilket også giver mig lidt udfordringer, for jeg VIL have et indslag til min mand på vores store dag!

Jeg har nu hyret en til at komme og synge en sang vi begge holder meget af, efter vielsen i kirken, det er en overraskelse for både min mand og gæsterne, præsten var heldigvis vild med ideen og gav grønt lys :thumbsupsmileyanim:

Mit dilemma er så om det er godt nok?
Det er jo ikke mega tydeligt at det er fra Bruden, men det kommer nok frem i løbet af dagen.
Og så har jeg jo ikke et indslag under middagen, men det er måske heller ikke nødvendigt?

Hvad tænker I?
Gode forslag til et lille indslag under middagen er velkommen :)
Diashow, sang og tale er desværre ikke muligt..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det korte svar på dit spørgsmål er JA :) Det ses mere og mere at bruden holder tale o.l. men der er ingen som siger at hun (eller han) skal gøre det. Han gifter sig jo med dig fordi du er den du er og hvis du ikke er til at stille dig op og holde en tale o.l. så ....

Her i lørdags holdt bruden heller ikke tale. Jeg spillede også til den udendørs vielse og lige inden stod jeg og talte med gommen og nogle af de øvrige gæster (nordmænd). En af forloverne kalder gommen hen og han får en pakke med et ur (som sikkert har tilhørt brudens afdøde far o.l.). Jeg har sjældent set en mand blive så rørt :)  Det kunne være noget i den stil men der er jo ingen som siger at det (eller andet) skal ske under middagen.  

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er et fint indslag du har valgt. Og det skal nok komme frem i løbet af dagen at sangen er fra dig - mon ikke din mand takker for sangen i sin tale til dig?

Jeg synes også det er nok - og bestemt godt nok. Som brud, behøver du jo slet ikke holde tale eller lave et indslag, så jeg synes ikke det er nødvendigt at du laver noget.  

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥