tjuel

Kok til bryllupsfest i København

4 indlæg i dette emne

Hej alle!

 

Vi har omsider fundet det helt rigtige sted til vores bryllupsfest den 11/08/18 i København. Så nu er vi begyndt at tænke på maden.

 

Stedet har anretterkøkken og vi lejer professionelle tjenere. Vi leder så efter en kok eller at bestille mad fra noget super lækker catering. 

 

Kan nogen anbefale noget? Vi håber at kunne ramme max 350 kr for mad (forret, mellemret, hovedret, uden drikkevarer) per person og vi får 70 gæster. 

 

Tak for alle jeres tips :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved at Morten Køster også tilbyder catering, han laver fantastisk god mad, jeg holdt fest hos ham for 3 år siden på hans restaurant No1 i Århusgade på Østerbro (restauranten har han solgt fra nu), jeg har også været til andre fester hos ham, maden er virkelig lækker.

 

Han driver også et selskabslokale og laver også ud af huset, du kan læse mere her. Om I prismæssigt kan ramme hinanden ved jeg ikke, men det kan tiden jo vise :) jeg kan i hvert fald klart anbefale maden og Morten som person, han er en sød fyr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en god stamkunde som tager ud og laver mad til bryllupsfester og andre fester. Det var faktisk derigennem jeg mødte hende for 8-10 år siden og jeg har efterfølgende været fast inventar ved alle deres og familiens fester inkl. deres egen bryllupsfest. Den seneste fest jeg har spillet for dem var en surpricefødselsdags fest manden havde arrangeret for hende. Dvs. hun blev booket til at levere mad til en fest hvor hun havde fået besked på at det skulle holdes indenfor - ja netop - 350 kr. kuverten :) Som manden sagde: Man er vel bankmand :):) Jeg kan sende dig hendes kontaktinformationer hvis du vil.

PS. Nu bliver jeg nysgerrig for der er ikke mange sådanne steder i København: Hvilket sted har I lejet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

@Ki Schou Tak for tips!! Det vil jeg se nærmere på :-)

 

@diskobil  Du må gerne sende mig kontaktinfo :-)  Vores lokale er på Refshaleøen. Jeg har faktisk skrevet et blogindlæg om vores jagt på bryllupslokale, da det som du siger er svært i København! http://www.bageglad.dk/bryllupsfest-i-koebehavn/ 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer