frk_norgaard

Bryllup på Bromølle Kro (vestsjælland)

7 posts in this topic

Hej skønne kvinder, gifte som kommende brude, og og de par enkelte mænd der måtte gemme sig ;)

Er der nogle der har erfaringer med bryllup på Bromølle Kro?

Vi har idag været ude og se på deres lokaler, oprindeligt var drømmen et 'slotsbryllup' men jeg må også erkende at det er pengepungen ikke til. Men jeg tror nu godt at Bromølle også kan blive rigtig fint. 

Lad mig endelig høre hvis i har nogle erfaringer med stedet?

0

Annonce ♥

Ja og nej til det med erfaringer :) Jeg har aldrig selv spillet eller været på kroen men har haft DJ's dernede og spille et par gange og kun hørt godt om stedet. Derudover valgte en af mine rigtig gode DJ kolleger at holde festen der da han blev gift for et par år siden og de var meget tilfredse efter hvad jeg har hørt.

Mht. drømmen så er et slot naturligvis nogle overdådige og flotte rammer men det kan også blive så fint at man føler at man ikke "må røre ved noget". :)  

0

Jeg har haft en del kage kunder der har holdt deres bryllup der, og været meget tilfredse, og når jeg har leveret kagen har lokalerne stået kniv skarpe med super flot pynt der passer perfekt til parrets farve tema :)

0

Jeg har ikke været eller holdt bryllup der, men er opvokset i Jyderup, så har spist der og været til mange familiefester gennem tiden. Det har altid været rigtig hyggeligt, god betjening og dejlig mad\ Min far har lige været til guldbryllup der i sidste weekend  og det var utrolig godt 

0

Annonce ♥

On 10/9/2017 at 8:21 PM, Brud2019 said:

Jeg har haft en del kage kunder der har holdt deres bryllup der, og været meget tilfredse, og når jeg har leveret kagen har lokalerne stået kniv skarpe med super flot pynt der passer perfekt til parrets farve tema :)

Dejligt at høre. Har du en hjemmeside hvor man kan se dine kager? :D 

0

Det har jeg desværre ikke, men hvis du sender mig din mail adresse sender jeg dig lidt billeder ☺

0