Sign in to follow this  
Followers 0
JSR

Slør med eller uden kant

4 posts in this topic

Jeg er i tvivl omkring hvilket slør jeg skal gå efter. Det eneste der er bestemt er at sløret skal være langt så det passer slæbet på min kjole.

Jeg har en drøm om et specielt slør, der kunne gå i arv, men jeg er blevet i tvivl om det bare skal være et helt enkelt slør uden noget pynt på.

Eller et slør med noget på syet blonde på slæb delen, ikke hele vejen rundt, min kjole er i fuld blonde, så jeg er bange for det bliver for meget.

Sidste tanke var et slør med hvide perler, men bliver det mon for tungt?

Hvad har I gjort jer af tanker? :)

0

Annonce ♥

Jeg har forelsket mig i slør fra Jannie Baltzer, dog ikke i prisen. Så jeg håber jeg kan kreere noget lignede selv. Sløret sidder fast på hver side af et headpiece, og falder i bløde bølger ned af ryggen. Det som jeg godt kan lide, er at man nemt kan tage det af og på i løbet af aftenen (eksempelvis til brudevalsen, hvis man er bange for at der er nogle der vil rive det i stykker), man kan lave en flot håropsætning i nakken som hverken bliver dækket eller ødelagt af slørpåsætning og så er det anderledes og smukt at lade gå i arv.

Se hendes Elinor veil som inspiration, dog skal headpiece være større, og eventuelt asymmetrisk i design, her er jeg ikke helt fastbesluttet endnu.. :D

https://www.janniebaltzer.com/elinor-veil.html

0

Annonce ♥