Andie

Tryllekunstner til bryllup?????

5 posts in this topic

Annonce ♥

Hej

Ikke til et bryllup men til andre store fester. De gange jeg har oplevet det, har det været sjovt og underholdende. Hvis jeg skulle booke noget tilsvarende til en fest, så ville jeg sørge for at det er en kunstner der kan inddrage gæsterne i showet og ikke bare kører et eget show uden kontakt til publikum.

0

Synes ikke tryllekunst hører sammen med et bryllup... Jeg ville nok som Ki siger, finde noget der involveret gæsterne :) Var engang til en fest hvor vi havde hyret tre festtjenere, men istedet for at lave normale tjenerting, så trak de den skridtet videre, så når de hældte vin op, så stod de med en målepind samtidig så vinen var nøjagtig 1cm fra kanten og tjekkede om bordet eller glasset var i vater osv. Mange sjove tjenerting som var overdrevet til det yderste :thumbsupsmileyanim: virkelig morsomt, men stadig inden for rimelighedens grænser.

0

Annonce ♥

Fuldstændig enig med de øvrige. Har kørt flere fester sammen med Mikkel Mox som laver et show (og inddrager folk) men aldrig til bryllupsfester. Fordi en tryllekunstner ligesom ikke har nogen sammenhæng og relevans til selve brylluppet. Dertil kommer at tidsplanen er stram særligt under middagen. Tror egentlig aldrig jeg har oplevet tryllekunstner ved en af de mere end 500 bryllupsfester jeg har været ude til men der kan meget vel have været én inden selve middagen (hvor det også er noget andet).

Det er lidt det samme med "skøre tjenere". Det kan være hylende morsomt så længe de holder sig indenfor "grænserne" (ikke alle der gør det") men det tager tid. Har oplevet "skøre tjenere" til fødselsdagsfester m.v. og som oftest har det været et hit men har desværre også et par eksempler på at de er gået over stregen og at personalet ikke har været informeret.  

0