Momu1

Plus Size 2017 - Anyone?

7 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :)

Jeg er en kommede brud, som er så heldig at være en plus size bride :c166:og næsten tilfreds med min krop, der vil nok altid være noget som man ikke er glad for :wink:

Jeg har brugt den sidste måneds tid på at kigge efter "rigtigt" plus size brudekjoler på en brud. Jeg har bare ikke været så heldig endnu og efter som at mange af de opslag der er her på siden er ret gammel om dette emme, laver jeg altså et nyt i håb om at der sidder nogle bage skærmen derhjemme og har lyst til at dele billeder og erfaring med mig :) Jeg har skam fundet nogle opslag her på BK men de er så gammel at jeg ikke kan se de billeder der er lagt op. Jeg er særlig interesseret i at se Mermaid Style eller noget der minder meget om :) 
 

Jeg har fundet et par steder jeg gerne vil ud og prøve kjoler i jylland(Bo i Århus) men skulle der sidde en eller flere, som synes at der er et bestem sted, de ville ønske de havde fået af vide noget før, så hører jeg meget gerne fra jer :)

Kram en spændt brud i århus :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor langt du vil køre efter drømmekjolen

 

Jeg har købt min kjole hos Cinderella i Varde, hun reklamere også med hun har et stort udvalg i plussize kjoler

Ejeren er selv i butikken og er super sød og kompetent.

Se evt. hendes hjemmeside www.cinderellafestkjoler.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har hos Von Barner Bride en del plus size kjoler, heriblandt en ny serie er som er designet specielt til plus size brude.

 

Du er velkommen til at kigge forbi vores hjemmeside eller Facebook side, hvor vi har billeder af en del af de kjoler vi har hængende i butikken.

 

Vores butik ligger i den smukke Odsherred blot 30 min. Kørsel fra Århus-Odden færgeovergangen.

 

mvh

 

Monica von Barner

 

www.vonbarnerbride.dk

IMG_3538.PNG

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er dejligt at der efterhånden er rimelig stort udvalg af plus size kjoler :) Men hvor synes jeg det er irriterende at der stort set aldrig er priser op hjemmesiderne  :)
Det er jo let at finde en rigtig flot kjole men når man skal til at forespørge på pris ved hver enkelt man måske godt kunne tænke sig så mister jeg modet, da der stort set ingen findes til under en formue :)

Så kære forhandlere sæt i det mindste ca. priser på jeres hjemmesider :)
 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det selvfølgelig et stykke tid siden du oprettede din tråd, men hvis du stadig leder så vil jeg på det varmeste anbefale curvyliciousbride.dk. Hun forhandler kun plus size kjoler og der er virkelig mange smukke kjoler. Hun holder til på Sjælland men tager engang imellem til Jylland med kjolerne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer