Denicejensen

Dessert hmmmm

4 posts in this topic

Halløj i skønne brude og gomme.

Vi skal holde en brag af en fest i august næste år i vores smukke lade. 

glæder mig så på meget :)

Er lige så småt begyndt at gøre mig tænker omkring det med maden har tænkt en grill buffet hvor en slagter kommer og griller noget lækkert oksefilet mm og tilbehør.

desserten er jeg i tvivl om,Jeg vil lave min berømte store kaffebord med forskellige lækre kager chokolader mm. 

Kan man godt servere bryllupskagen som en del af desserten så ksffe the kaffebord og bryllupskage bliver serveret på samme tid. Vil helst ikke have en bryllup hvor man sidder ned hele aftenen og natten og spiser. 

0

Annonce ♥

Det mener jeg sagtens I (du) kan :) Der er rigtig mange som serverer bryllupskagen som dessert eller en del af desserten af de årsager du nævner. Dog bør I anrette bryllupskagen så den står på et bord for sig selv og det er også en god ide at lade en af serveringspigerne holde et øje på den så folk ikke bare går hen og tager af den som det første da det jo er jer der skal skære den for etc.

Et alternativ eller supplement til grillbuffet kunne i øvrigt være stegt pattegris. Det er altid et hit (hvis man er til det).

0

Annonce ♥