FrøkenPedersen

Vores bryllup 24/3-18

226 indlæg i dette emne

5 hours ago, little miss phoenix said:

Jeg håber I havde verdens mest FANTASTISKE bryllupsdag i går!!! Jeg håber I blev fejret og at kærligheden bare strømmede igennem hele dagen :loveshower:

 

Sådan ca vil jeg beskrive det :thumbsupsmileyanim: 

I dag har vi lavet ingenting og nydt det hele. Gået en tur og bare holdt søndag :) 

Jeg skal nok få lavet beretning når vi får nogle billeder :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores ubeskrivelige bryllup 24/3-18.

Nu er det blevet mandag og ja jeg vil næsten sige at vi dårligt er landet endnu :) men here we go...

 

Lørdag morgen kl 4.30 vågnede jeg og konstaterede det stadig var mørkt udenfor og derfor også at det var for tidligt at få øjne. :floejt:

Jeg lå og lyttede lidt og hviskede så stille... "kan du heller ikke sove?" Svaret kom promte... "nej" :)

Nå men så kunne vi jo ligeså godt stå op. Dvs. Jeg gik i køkkenet og smurte nogle boller som vi så indtog i sengen.

Vi blev liggende en lille times tid og selv om vi snakkede om hvad dagen skulle gå med, så tror jeg ikke vi var helt til stede mentalt. :oops:

Vi stod op og lavede morgenmad som vi fik sammen med mine lånebørn. Stille og hyggeligt. Da klokken var 9.35 tog jeg afsked med min mand og lånesøn, for dem ville jeg først se igen i kirken. :iloveyou:

Jeg kørte for at få lagt make up og sat hår.

Første stop var ansigtet. Jeg fik lagt en meget smuk make up, med knald på øjnene som jeg havde ønsket. Den holdte hele aftenen indtil vi begyndte at danse... så blev det rigeligt varmt. Men jeg kunne godt tude med den uden den rendte. :thumbsupsmileyanim:

Da jeg var færdig kørte jeg til frisøren. Ihhhhh som det blev godt :) Men hold dog op! Jeg skal ALDRIG mere have sat et slør fast på mig. I guder, det mærkede til det blev sat fast i kraniet og ikke håret. Men det blev siddende så jeg næsten ikke havde fået det af da vi kom hjem. :o

Dagens tal: 88! Jep, i mit bette tynde hår var der monteret 88! hårnåle. Det er billigere end ansigtsløft og jeg tror næsten det havde samme effekt. :wink:

Da jeg vær færdig hos frisøren var klokken blevet 13.40 og jeg ringede hjem for at sige at min mand og lånesøn godt kunne køre til min svigerinde for nu kom jeg lige straks. :)
Jeg havde på nuværende tidspunkt haft det dejligt og nydt det og nærmest ingen sommerfugle at bemærke. Jeg glædede mig bare til at se min mand igen :)

Redigeret af FrøkenPedersen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har endnu ikke fået billeder fra fotograf osv. så det bliver de mobile billeder vi har indtil videre. :)

Fra venstre min lånedatter, mig og min datter. Jeg vil ikke uden deres ønske offentliggøre dem på nettet så derfor de slørede ansigter.

Billedet tog min datter umiddelbart før vi tog til kirken.

 

KOPI_LI.jpg

Redigeret af FrøkenPedersen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, FrøkenPedersen said:

Vores ubeskrivelige bryllup 24/3-18.

Nu er det blevet mandag og ja jeg vil næsten sige at vi dårligt er landet endnu :) men here we go...

 

Lørdag morgen kl 4.30 vågnede jeg og konstaterede det stadig var mørkt udenfor og derfor også at det var for tidligt at få øjne. :floejt:

Jeg lå og lyttede lidt og hviskede så stille... "kan du heller ikke sove?" Svaret kom promte... "nej" :)

Nå men så kunne vi jo ligeså godt stå op. Dvs. Jeg gik i køkkenet og smurte nogle boller som vi så indtog i sengen.

Vi blev liggende en lille times tid og selv om vi snakkede om hvad dagen skulle gå med, så tror jeg ikke vi var helt til stede mentalt. :oops:

Vi stod op og lavede morgenmad som vi fik sammen med mine lånebørn. Stille og hyggeligt. Da klokken var 9.35 tog jeg afsked med min mand og lånesøn, for dem ville jeg først se igen i kirken. :iloveyou:

Jeg kørte for at få lagt make up og sat hår.

Første stop var ansigtet. Jeg fik lagt en meget smuk make up, med knald på øjnene som jeg havde ønsket. Den holdte hele aftenen indtil vi begyndte at danse... så blev det rigeligt varmt. Men jeg kunne godt tude med den uden den rendte. :thumbsupsmileyanim:

Da jeg var færdig kørte jeg til frisøren. Ihhhhh som det blev godt :) Men hold dog op! Jeg skal ALDRIG mere have sat et slør fast på mig. I guder, det mærkede til det blev sat fast i kraniet og ikke håret. Men det blev siddende så jeg næsten ikke havde fået det af da vi kom hjem. :o

Dagens tal: 88! Jep, i mit bette tynde hår var der monteret 88! hårnåle. Det er billigere end ansigtsløft og jeg tror næsten det havde samme effekt. :wink:

Da jeg vær færdig hos frisøren var klokken blevet 13.40 og jeg ringede hjem for at sige at min mand og lånesøn godt kunne køre til min svigerinde for nu kom jeg lige straks. :)
Jeg havde på nuværende tidspunkt haft det dejligt og nydt det og nærmest ingen sommerfugle at bemærke. Jeg glædede mig bare til at se min mand igen :)

 

Årh, en fantastik start på en beretning! :) Kan også huske da jeg blev konfirmeret at jeg havde mange hårnåle i håret, og ja det må have virket lige så godt som en ansigtsløftning... Det tog over en time at få de omkring 150 ud igen, men havde også meget hår der skulle blive siddende, havde hår til taljen dengang :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, FrøkenPedersen said:

Vi har endnu ikke fået billeder fra fotograf osv. så det bliver de mobile billeder vi har indtil videre. :)

Fra venstre min lånedatter, mig og min datter. Jeg vil ikke uden deres ønske offentliggøre dem på nettet så derfor de slørede ansigter.

Billedet tog min datter umiddelbart før vi tog til kirken.

 

KOPI_LI.jpg

 

Mega godt billede af jer! Din kjole klæder dig virkelig godt! :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så afsted... Min svoger og jeg er meget stringente på tiden og skulle ikke komme for sent. Det har jeg slet ikke nerver til :lol: så 14.50 listede vi afsted mod kirken. Jeg havde aftalt med min mand at jeg skulle tage buketten bag i hans bil, for der stod den så godt og så var det en overraskelse for alle når jeg bar den ind i kirken :thumbsupsmileyanim:

Vi ankom 3 minutter senere og jeg åbnede bagagerummet... Der lå den smukkeste buket jeg nogensinde kommer til at eje <3 Røde fløjlsroser og hjerteranker og så vågnede ALLE de flyveøgler de havde slumret i maven indtil netop NU! Hold op det sugede i maven for nu var det sådan set nu... :o Jeg skulle montere knaphulsblomsten på min svoger og ja det var dælme en prøvelse, for ALT kørte på mig og hænderne rystede helt åndssvagt :lol:

Det gik og vi begynde at gå mod våbenhuset. Pludselig kom to gæster strygende forbi med et "vi har ikke set noget" :lol: og så kom præsten :lol: Vi var altså i rigtig god tid :oops:

Vi gik ind i våbenhuset, for selvom der var rimeligt vejr, så var der køligt og jeg havde glemt den kappe jeg havde købt til i dagens anledning :lol:

Vi stod og sludrede om ???? jeg kan simpelthen ikke huske det :) Men midt i det hele vælger jeg at stille et fantastisk spørgsmål...

Gad vide om Lars egentligt er kommet? (og jeg mente det i ramme alvor)

:o:oops::floejt::lol:

Min datter gloede på mig som jeg var gal og sagde så MOR! det spurgte du bare ikke om... og så skreg vi bare af grin :lol:

Godmorgen søster lagkage... jeg havde lige taget blomsterne bag i hans bil :oops: så min hjerne var da stået helt af :lol: og nu var det ikke bare hænderne men hele kroppen der bogstavelig talt rystede. :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, FrøkenPedersen said:

Og så afsted... Min svoger og jeg er meget stringente på tiden og skulle ikke komme for sent. Det har jeg slet ikke nerver til :lol: så 14.50 listede vi afsted mod kirken. Jeg havde aftalt med min mand at jeg skulle tage buketten bag i hans bil, for der stod den så godt og så var det en overraskelse for alle når jeg bar den ind i kirken :thumbsupsmileyanim:

Vi ankom 3 minutter senere og jeg åbnede bagagerummet... Der lå den smukkeste buket jeg nogensinde kommer til at eje <3 Røde fløjlsroser og hjerteranker og så vågnede ALLE de flyveøgler de havde slumret i maven indtil netop NU! Hold op det sugede i maven for nu var det sådan set nu... :o Jeg skulle montere knaphulsblomsten på min svoger og ja det var dælme en prøvelse, for ALT kørte på mig og hænderne rystede helt åndssvagt :lol:

Det gik og vi begynde at gå mod våbenhuset. Pludselig kom to gæster strygende forbi med et "vi har ikke set noget" :lol: og så kom præsten :lol: Vi var altså i rigtig god tid :oops:

Vi gik ind i våbenhuset, for selvom der var rimeligt vejr, så var der køligt og jeg havde glemt den kappe jeg havde købt til i dagens anledning :lol:

Vi stod og sludrede om ???? jeg kan simpelthen ikke huske det :) Men midt i det hele vælger jeg at stille et fantastisk spørgsmål...

Gad vide om Lars egentligt er kommet? (og jeg mente det i ramme alvor)

:o:oops::floejt::lol:

Min datter gloede på mig som jeg var gal og sagde så MOR! det spurgte du bare ikke om... og så skreg vi bare af grin :lol:

Godmorgen søster lagkage... jeg havde lige taget blomsterne bag i hans bil :oops: så min hjerne var da stået helt af :lol: og nu var det ikke bare hænderne men hele kroppen der bogstavelig talt rystede. :)

 

Godt gået, at du kom før præsten :biggrin: 

 

5 minutes ago, FrøkenPedersen said:

Billedet er fra søndag eftermiddag men resterne af mit slør. Den er simpelthen så smuk og jeg glæder mig vildt til fotografens billeder kommer så jeg kan se den stå helt skarp <3

 

29512278_10215617321614206_3899828435096808808_n.jpg

 

Virkelig flot buket! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puuuuuuuuuu.... Så gik dørene op... og Händels musik gik i gang.

Jeg tror simpelthen min krop var i så meget ALERT at jeg ikke var i stand til at tude, for det gjorde jeg trods alle forventninger herom ikke.

Til gengæld... efter anvisninger herinde, :respekt: hamrede min hjerne afsted med "hold buketten ved hoften! gå langsomt!"hold buketten ved hoften! gå langsomt!"hold buketten ved hoften! gå langsomt!"hold buketten ved hoften! gå langsomt!" og så ellers bare 340% fokus på min mand :) Jeg var alligevel så meget til stede at jeg godt var klar over at jeg ikke skulle få øjenkontakt med andre end ham, for så ville jeg begynde at vræle :) Min svoger fortalte at jeg havde haft fat i ham så han kunne mærke det :lol:

og hold nu op.... der stod han <3 sammen med min lånesøn <3 De var så fine begge to og jeg skulle bare tæt på, for min mand er det menneske jeg er mest rolig sammen med og når mit fundament ryster, så er han den der holder det fast. <3

Han tog imod mig og tog mine hænder og gav dem et klem. (kæft nu tuder jeg når jeg skal genfortælle det :rolleyes:) Strøg med sin tommeltot over min hånd som han gør når han ved jeg er på glatis. Han var heller ikke uberørt men det blev, som jeg, med de våde øjne :)

Så sad vi der... Vi havde ikke øjnene andre steder end på hinanden<3 Der blev læst, bedt, sunget og holdt tale for os og selvom jeg er glad for at synge, så kom der ikke et pip ud og jeg opgav simpelthen at holde ved salmebogen :lol:

Så var det tid og vi blev bedt om at komme op til præsten.

Tilspørgelsen gik fint og min mand sagde højt og klart ja de rigtige steder. Min stemme var forsvundet som dug for solen og der kom ikke en lyd ud, så første "ja" var tre forsøg undervejs og endte ud med et hæst et af slagsen :) andet "ja" gik bedre dog uden ret meget lyd.:lol: Men præsten og min mand hørte det og det er trods alt det vigtigste :lol:
Vi blev ægtefolk udvekslede ringe og fik velsignelsen med på vejen <3

DET ER SIMPELTHEN VERDENS UNDERLIGSTE FORNEMMELSE!!!

Luften var tyk som smør af følelser i den lille boble vi befandt os i <3 Det kan ikke beskrives, det skal simpelthen mærkes <3

Vi sluttede med at synge "Dejlig er jorden" en salme der betyder rigtig meget for os begge to. Så kom der vand...

Vi sang (med lyd på :) ) og tårerne trillede ligeså stille <3 Det var så bevægende et øjeblik.

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den kirkelige handling var overstået og vi skulle ud af kirken. :)

Det blev  til den gennem travede bryllupsmarch mest fordi vi havde glemt at tale om hvad der ellers kunne spilles :rolleyes: Men mange brudepar er gået ud til den før os så det kunne vi også :)

Vi havde hinanden i hånden ud af kirken og jeg har fra gæsternes mobiler set vi ligner lalleglade fjolser hvilket stemte meget godt overens med mavefornemmelsen i det øjeblik <3

Udenfor havde mine kollegaer stillet op med lange roser og dannet espalier <3 en kæmpe overraskelse som jeg er dem meget taknemmelige over :)

Vi fik også ris... masser af ris :lol: ligeså mange knus og tillykker men man er så overvældet at der faktisk går lang tid inden det synker helt ind <3

Fotografen stod og ventede og da vi havde hilst på alle og de var sendt afsted til (vores hus fandt vi ud af senere) gik vi ind i kirken og fik taget billeder :)

Jeg havde rystet mig udenfor, men jeg dryssede ris hele vejen tilbage til altret og da vi skulle have billeder på prædikestolen raslede det nedenud igen :lol: 
Jeg tror vi har nogle virkelig gode billeder i vente... og det glæder vi os naturligvis til :)

Så blev det tid til at vende snuden mod vores fest. Vi havde ca. 20 minutters kørsel og det var rart lige at have 20 minutter til at fordøje de sidste par timers hændelser <3

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, FrøkenPedersen said:

Vi har endnu ikke fået billeder fra fotograf osv. så det bliver de mobile billeder vi har indtil videre. :)

Fra venstre min lånedatter, mig og min datter. Jeg vil ikke uden deres ønske offentliggøre dem på nettet så derfor de slørede ansigter.

Billedet tog min datter umiddelbart før vi tog til kirken.

 

KOPI_LI.jpg

 

Hvor lyder det bare FANTASTISK allerede!! Og hvor er du bare en smuk brud!! :loveshower:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ankom til feststedet og kunne se at alle var ankommet. Jeg ved ikke hvad jeg regnet med, men ja hjernen er altså sat ret meget på stand by sådan en dag :)
Vi gik ind og samtlige gæster klappede og hujede og det var også en overraskelse :lol:

Der var et gavebord som vi aldrig havde kendt mage til <3

Vi var i god tid til vi skulle spise kl 18. dvs. vi var gået forkert af hinanden med kroen så de havde først regnet med vi kom kl 18. Men lyn hurtigt blev der serveret kaffe øl og vand :thumbsupsmileyanim: (mine anbefalinger kommer senere)

Min mand bød velkommen og efter vi havde hilst på alle igen begyndte vi at pakke gaver op :) Hoooooooold nu op :o Det er helt vildt både hvad man får sådan en dag men ikke mindst fra hvem :) Det var virkelig gaveregn og selv om det slet ikke er derfor man bliver gift, så er det dælme lækkert sådan at blive begavet :floejt:Eftersom min mand bød velkommen så jeg sagde tak for gaverne :)

Da vi var færdige passede det med velkomstdrinken blev serveret :) ½-½ rød sodavand og sød hvidvin :) Alle sagde det var en sjov combi men det virkelig smagte godt :thumbsupsmileyanim:

Vi blev bænket og forretten serveret. Rejecocktail til de voksne og tarteletter til børnene. Vi har et par veganere og kroen havde i samråd med dem fundet en menu der passede til dem. Jeg fik senere at vide at det havde været lige i skabet og det smagte fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Første indslag var fra min mand. <3 Der var en årsag til han havde været vågen så tidligt. Han havde ikke sovet siden kl 01.20 natten til lørdag fordi han havde bøvlet med talen hele natten, det fik jeg at vide da han var færdig <3

Hverken han eller jeg er god til det med taler, så for ikke at komme til at vræle alt for meget havde han skrevet den sjoveste og sødeste tale <3:lol: Det trak alligevel lidt vand til slut, men han gjorde det simpelthen så perfekt, lige på vores facon <3

Så kom hovedretten ind :) Kalvesteg med hvide og brune kartofler, SINDSSYG lækker sauce, tyttebær, waldorf, stegte gulerødder og blancherede spidskål. :smiley-eatdrink026: Det smagte vildt godt! Det var måske en sikker ret, men med det tvist af anderledes gemyse og stegen var mere end mør... MUMS! :)

Næste indslag var nok alligevel dagens største og mest seje... Min lånedatter på 12 år rejste sig og holdt den smukkeste tale til os fra hende og hendes bror <3 Hun havde selv skrevet den og hun klarede det sublimt (rød i hovedet men uden hakken og snøften) Vi tudede om kap :blush:

Næste indslag kom fra min familie. Et maleri af et træ til fingeraftryk lavet af min niece :) Hun er ekstrem kunstnerisk så det var også en fed gave, da det kan hænge fremme uden at være til skræk og advarsel :lol:

Lige efter kom en sjov sang :) også fra en niece :) En standart sang men alligevel tilpasset os, det var HYLE skægt :thumbsupsmileyanim:
Lidt mere mad og et indslag fra min svigerfamilie :) Den karakteristiske konkurrence med skoene og ryggen til hinanden og spørgsmål om hinanden :lol: Det var SÅ sjovt og vi var faktisk ret gode :thumbsupsmileyanim: Kun spørgsmålet om hvem der laver den bedste kop kaffe var vi ikke enige :) Vi mente hver især det var den anden <3

Vi vandt bio biletter, med popcorn og sodavand, dagsbillet til saltcentret i Mariager, påskeæg og familiens hjælpende hænder i en dag :) 

Så var der dessert :) Lys og mørk chokolademousse med pistacie drys og lemoncurd... Vi kunne dårligt spise mere men det smagte himmelsk :)

Kort efter kom dagens sidste indslag fra min svigerfamilie. Min svigerinde holdt en meget rørende tale for os og det var en perfekt afslutning på middagen <3

Nå ja :) middagen var naturligvis også afbrudt af kysserunder, og vores alder taget i betragtning trampede de mest i gulvet frem for at klirre på tallerknerne :lol:

 

Redigeret af FrøkenPedersen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så skulle der strækkes ben og gøres klar til kaffe og dans :)
Jeg havde bestilt bryllupskage uden min mand viste det og den far både smuk og smagte vildt godt. Det var lyse bunde med en hindbærmousse og en astimousse. Smurt op med nutellacreme og overtrukket med hjemmelavet fondant. Den var frisk og slet ikke vammel-sød som jeg tit har oplevet den slags kager er :) Så også lige i skabet :smiley-eatdrink026:

I gave havde vi fået en kagespade fra Georg Jensen med gravering og den blev taget i brug med det samme :) Det var simpelthen så perfekt, romantisk og sjovt... Når jeg sidder her og skriver, er det fedt at opleve det hele igen <3

Kaffen og kagen blev indtaget, vi gik rundt og snakkede så på gaver og HYGGEDE os sammen med vores gæster <3

Vi har snakket om tiden.... ingen af os har nogen form for tidsfornemmelse den aften :) Men på et tidspunkt siger vores DJ at nu kan vi ikke trække den længere... Der skal valses :rolleyes: Ingen af os kan danse vals og vi havde ikke øvet så meget som to trin :floejt: Men det gik faktisk helt godt, det var en meget intens oplevelse ligesom vi var der helt alene... simpelthen så smukt <3 (måske ikke dansen men oplevelsen :wink:)
Min mands sokker blev klippet og hans fiiiiiiine negle med neglelak og glimmer blev flachet :lol:

Jeg havde ikke sagt at mit slør skulle rives men min datter viste det og da hun tog fat i det, brød mine svigerinder ind og sagde at det da ikke skulle rives... Men min datter sagde det skal det og rev en lang flænge i det :lol: Jeg ville gerne have set deres ansigter, for min datter sagde det så sjovt ud :lol: Så kom de også på banen og der blev klippet og revet på livet løs :thumbsupsmileyanim:

Så var der lagt op til dans og ihhhh altså :)

Hele aftenen var dansegulvet fyldt... alle dansede med alle og vi skrålede med på gode sange :thumbsupsmileyanim: Selv min halv gamle mor var på gulvet et par gange <3 Der var en fantastisk stemning, løftet og glad <3

Jeg svedte som en vædeløbshest og min foundation blev lidt lys i panden :lol: Jeg havde jo købt to par sko, for at undgå at rende i strømpesokker (det gør jeg oftest når vi er afsted og skal danse en hel aften) Det gjorde jeg så også på min bryllupsdag :lol: Jeg havde væddet med min datter om det skete og jeg skylder nu Cheese tops fra MCD :lol:
 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aftenen skred frem og det er vores oplevelse at alle havde en fest :) Snakken gik og der blev danset til den store guldmedalje :)
Vi havde en tidsramme til kl. 02.00 og det passede perfekt :thumbsupsmileyanim:
Kl. 01.00 blev natmaden serveret :) Biksemad med hjemmebagt lun rugbrød, smør og rødbeder :smiley-eatdrink026: Det gik bogstavelig talt som varmt brød og inden vi fik os set om var det tid og vores forudbestilte taxa ankom :)
Vi fik pakket alle gaverne og tog afsked med gæsterne :)
Der var bag taxaen bundet malerbøtter i metal til stor morskab for børnene :lol: (de har aldrig været til bryllup før, så mange ting synes de var både sjove og underlige)

Så kan det godt være vi fik ris igen :o Det var ikke håndfulde men pose vis :lol: jamen jøsses da :lol:
Vi vinkede farvel og kørte hjem <3

Da vi kom hjem var det ikke muligt for taxaen at komme ind i indkørslen :) Der var spændt et stort banner ud med NYGIFT dato og hjerter med vores initialer :thumbsupsmileyanim: Det fik vi afmonteret og gik ind :) Jeg troede jeg havde rystet mig af, men tro om igen.... Der faldt en lind strøm af ris for hvert skridt jeg tog, så jeg blev stående i vores gang. :) Vores gæster havde nemlig, trods indehaver af nøgle, ikke været indenfor <3
Til gengæld fandt vi ud af at dagen efter at de havde givet den gas udenfor <3

På vejen er der skrevet NYGIFT DYT DYT DYT osv :) Vi havde en lang vimpel af balloner i flagstangen, der var ris i vores krukker og flag stukket i potter og bede <3  Der var så fint :)
Der var/er desuden monteret et skilt i gavlen af vores hal, så højt oppe at vi ingen anelse har om hvordan de er kommet derop :respekt: og for den sags skyld heller ikke har nogen anelse om hvordan vi lige får det afmonteret igen :lol: Så det får lov at hænge lidt endnu :)

Da vi havde læsset af og jeg havde fået afmonteret mit slør og alle hårnålene fik vi børnene lagt i seng :) De var enormt trætte og vi var bare MEGA trætte :lol:

Da vi lå i sengen og sludrede lidt om dagen udbrød min mand pludselig PIS! og jeg var sådan "hvad nu:o" Han havde glemt at bære mig over dørtrinet <3 Min søde mand <3 som overrasker mig gang på gang <3
Jeg ved ikke hvem af os der sov først, men ingen af os kan huske hvem der sagde noget sidst, så muligheden for vi gik kolde midt i en sætning er til stede :blush: Der blev i hvert fald ikke lavet børn på den bryllupsnat :oops:

Vi sov alle sammen næsten til middag om søndagen og da vi vågnede var det første jeg fik at høre "Godmorgen min lille kone" :a1221: nå ja og så stod vi da ikke op liiiige med det samme :bed:

 

Det var så enden på min fortælling om vores bryllup... Den mest fantastiske dag vi nogensinde har haft <3 Vi taler dagligt om små detaljer og dagens forløb, om gæsterne, indslag og hvad der skete... bare for at mærke følelsen igen <3 Vi havde nogle forestillinger og ønsker til dagen, men man kan bare ikke forestille sig noget så stort <3 INGEN af vores forestillinger stod mål med sådan som vores bryllupsdag endte med at blive  <3 


Tak for i læste med :)
Jeg ønsker alle kommende brudepar en ligeså fantastisk dag som vores... Det er så stort <3

 

 

Anbefalinger:

På første side er der link til...

Hr og Fru Jensen i Øster Hurup. De gjorde det fantastisk! Vildt lækkert mad, dygtigt og kompetent personale og indbydende  sted :)

 

DJ Thomas Simonsen fra Gistrup. HER  En fantastisk god DJ, der virkelig har styr på sit kram :) De varmeste anbefalinger til ham :super:

Vores bryllupskage var lavet af hende HER En ualmindelig sød kvinde der virkelig kan levere varen også til rigtig god pris :super: Absolut også en anbefaling herfra :)

 

 

Redigeret af FrøkenPedersen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

55 minutes ago, FrøkenPedersen said:

DJ Thomas Simonsen fra Gistrup. HER  En fantastisk god DJ, der virkelig har styr på sit kram :) De varmeste anbefalinger til ham :super:


Ham kan jeg også stå 100% inde for, nu hvor jeg kan se hvilken Thomas der er tale om :):)  Blev faktisk lidt bange tidligere på jeres vegne da jeg så det meget anonyme navn (Thomas) fordi jeg ved der huserer en af samme navn som..... men tænkte ikke nærmere over det da I skrev at I havde hørt ham før og iøvrigt "your choice" :)Havde du nu tidligere skrevet hans fulde navn som er Thomas Guldhammer Simonsen havde jeg været 100% rolig :) Thomas kender jeg jo som en god kollega/logebror og han kan sit kram :):)  



Mange gange tillykke iøvrigt :)  

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære du!

stort tillykke, igen! Sikke en beretning, jeg sidder her med en datter som besluttede sig for, at hun ikke skulle sove lur idag, og jeg har derfor kun nået at skimme din beretning - alligevel sidder jeg med tårer i øjenene og kuldegysninger! Sikke en dag! Stort tillykke med kærligheden! 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle tilykkerne også her :)
Det vælter stadig ind med tillykker på andre sociale medier og hver eneste bliver taget ind og nydt med en tanke på vores dag <3
Der ER overvældende og ja bare en lykkelig fornemmelse at være mand og kone <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, FrøkenPedersen said:

Tak for det  :)
Vi fik ham i første hug bare anbefalet fra mund til mund, men fandt senere ud af at han også er online :) Han er en fantastisk gut og både dygtig, sjov og behagelig :)


Selvom jeg har mødt flere af mine jyske logebrødre så er det bestemt ikke alle, men det tror jeg gerne og det er heller ikke hvem som helst der bliver lukket ind i vores loge for det er desværre en meget broget branche (og det er blevet alt for nemt at kalde sig DJog bryllupsdj fordi de får alt serveret i dag) :)  

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Også et KÆMPESTORT og HJERTELIGT TILLYKKE med brylluppet herfra. Hvor lyder det bare til, at I havde en dejlig dag! Fedt at det hele bare spillede uden de store udsving, og at I havde en god fest med jeres gæster. Jeg grinede flere gange undervejs, for jeg kunne SÅ godt genkende krilleren i maven da dørene går op, og hvor rørt man bliver under talerne, og følelsen under brudevalsen... og meget mere. TAK fordi du delte det med os! :loveshower:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer