FrøkenPedersen

Vores bryllup 24/3-18

226 posts in this topic

Det kan kun anbefales at gå i en fysisk butik, hvis du er i tvivl - papirlagre er gode, hvis der findes et i nærheden. Uanset hvad vil personalet kunne hjælpe dig, hvis du spørger. :) Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på.

0

Annonce ♥

10 hours ago, Ki Schou said:

Tillykke med din tråd og det kommende bryllup. Synes din hår inspiration ser virkelig flot ud, kan godt forestille mig at det bliver fint selvom det ikke bliver flettet :thumbsupsmileyanim:

Mange tak :)
Jeg håber også det bliver godt :)

0

I morgen skal jeg se om jeg kan finde noget tykt papir og så går jeg i gang med at forsøge forskellige ideer til invitationer :) Der er to forskellige på tegnebrættet, men jeg ved endnu ikke hvor vidt mine evner strækker så billeder må vente til jeg har styr på hvilken det skal være :)
Jeg vil hellere holde det simpelt end det kommer til at ligne Anne og Lotte der er gået amok med saks og lim :lol:

0

Annonce ♥

4 hours ago, little miss phoenix said:

Jeg køber fransk karton... Jeg var ude og mærke i en lokal papirbutik og jeg synes klart det har den lækreste kvalitet, og jeg har testet det på printerne på arbejdet og det kan godt lade sig gøre :lol:

Alle tiders :) Tak for tippet, nu ved jeg hvad jeg skal kigge efter :) nåede ikke så langt i dag :)

0

Jeg har købt min brudekjole... :o
Min søster og jeg skulle bare lige ud og se os lidt omkring og så var den der :)
En ekstrem enkel og meget u-pyntet kjole i to lag. inderst satin, yderst chiffon, med v udskæring og jeg får så efter monteret ærmer. :)

Den er så fin og slet ikke det jeg havde regnet med jeg skulle i men det er ligeså enkelt som jeg nærmest ikke havde håbet at finde :)

Prisen... Kjole tilretning og ærmer ta daaaaa... 2900 gode danske kroner... Det synes jeg er helt afsindigt billigt :thumbsupsmileyanim: Kjolen alene havde vejledende pris på 1800 kr.

Det er en sær sær sær fornemmelse pludselig at have købt sin brudekjole :)

0

2 minutes ago, FrøkenPedersen said:

Min søster og jeg skulle bare lige ud og se os lidt omkring og så var den der :)
En ekstrem enkel og meget u-pyntet kjole i to lag. inderst satin, yderst chiffon, med v udskæring og jeg får så efter monteret ærmer. :)

Den er så fin og slet ikke det jeg havde regnet med jeg skulle i men det er ligeså enkelt som jeg nærmest ikke havde håbet at finde :)

Prisen... Kjole tilretning og ærmer ta daaaaa... 2900 gode danske kroner... Det synes jeg er helt afsindigt billigt :thumbsupsmileyanim: Kjolen alene havde vejledende pris på 1800 kr.

Ejjjj hvor spændende. Kæmpe tillykke med kjolen! :cheerleader3: Den glæder jeg mig til at se!!!

0

Annonce ♥

5 minutes ago, enkenoguniformen said:

Ejjjj hvor spændende. Kæmpe tillykke med kjolen! :cheerleader3: Den glæder jeg mig til at se!!!

Tak :)
Jeg skal først selv se den igen til januar hvor den er klar til at lave den sidste tilret af længde og evt få cm indsyning :)

0

19 hours ago, FrøkenPedersen said:

Tillykke!!!! :cheerleader3::cheerleader3:

Hvor er det bare stort altså!! Jeg glæder mig så meget til at se dig i den.. Den lyder simpelthen så enkel og fin :c166:

0

:) Nå jeg er altså kommet til at købe et slør... Kjolen kan bære det fordi den er så enkel jeg ved bare ikke om jeg kan :)

Jeg har købt på nettet så det er ikke den store udskrivning hvis det ser helt tåbeligt ud :)

Jeg ville faktisk slet ikke have slør på, men det vil jeg så måske alligevel :)

0

Annonce ♥

2 minutes ago, FrøkenPedersen said:

:) Nå jeg er altså kommet til at købe et slør... Kjolen kan bære det fordi den er så enkel jeg ved bare ikke om jeg kan :)

Jeg har købt på nettet så det er ikke den store udskrivning hvis det ser helt tåbeligt ud :)

Jeg ville faktisk slet ikke have slør på, men det vil jeg så måske alligevel :)

Prøv det på engang imellem og se om du kan forlige dig med tanken. Til.mit første bryllup havde jeg pænt langt slør, og havde egentlig bestemt mig for at gå uden denne gang, men jeg er blevet super meget i tvivl. Godt der er så lang tid til endnu. (Har faktisk købt et birdcage, men det klæ'r mig så OVERHOVEDET ikke, så den idé måtte desværre skrottes. Øv

0

52 minutes ago, enkenoguniformen said:

Prøv det på engang imellem og se om du kan forlige dig med tanken. Til.mit første bryllup havde jeg pænt langt slør, og havde egentlig bestemt mig for at gå uden denne gang, men jeg er blevet super meget i tvivl. Godt der er så lang tid til endnu. (Har faktisk købt et birdcage, men det klæ'r mig så OVERHOVEDET ikke, så den idé måtte desværre skrottes. Øv

Birdcage kan jeg heller ikke bruge, det prøvede jeg engang hos en veninde. Men en god ide lige at slynge noget tyl på hovedet en dag og se om det bare er i vejen eller? :) 

0

Hej FrøkenPedersen :)

Stort tillykke med dagen.

Jeg købte hos Panduro Hobby et enkelt A4 karton, som ekspedienten mente at jeg godt kunne printe på. Kartonen var for tykt. Min printer kan højst printe ud på 220 gram tykt papir.

Jeg har i stedet for hos Bog & Idé købt enkeltvis beige/ivory karton, hvor tykkelsen lå på 105-120 gram pr. A4 ark, som jeg har printet mine Save the Date på.

Kartonen så super flot ud og var i god kvalitet. Det så rigtigt godt ud, da jeg havde printet ud.

Jeg brugte dog en papirskærer til at dele A4 arket på midten, så jeg fik to ens kort på et ark.

Jeg gav 3,50 kr. pr. ark og 7 kr. for tilsvarende kuverter i samme farve.

Derudover havde de hos Bog & Idé også kartonpapir i forskellige farver og størrelser med tilhørende kuverter til meget fornuftige priser.

https://www.bog-ide.dk/kontorartikler?gclid=EAIaIQobChMI9JyGvvuu1gIV0IeyCh0FMQtsEAAYASACEgJGIvD_BwE

Knus Britt

0

21 hours ago, Bhansen1974 said:

Hej FrøkenPedersen :)

Stort tillykke med dagen.

Jeg købte hos Panduro Hobby et enkelt A4 karton, som ekspedienten mente at jeg godt kunne printe på. Kartonen var for tykt. Min printer kan højst printe ud på 220 gram tykt papir.

Jeg har i stedet for hos Bog & Idé købt enkeltvis beige/ivory karton, hvor tykkelsen lå på 105-120 gram pr. A4 ark, som jeg har printet mine Save the Date på.

Kartonen så super flot ud og var i god kvalitet. Det så rigtigt godt ud, da jeg havde printet ud.

Jeg brugte dog en papirskærer til at dele A4 arket på midten, så jeg fik to ens kort på et ark.

Jeg gav 3,50 kr. pr. ark og 7 kr. for tilsvarende kuverter i samme farve.

Derudover havde de hos Bog & Idé også kartonpapir i forskellige farver og størrelser med tilhørende kuverter til meget fornuftige priser.

https://www.bog-ide.dk/kontorartikler?gclid=EAIaIQobChMI9JyGvvuu1gIV0IeyCh0FMQtsEAAYASACEgJGIvD_BwE

Knus Britt

Alle tiders :D Tak for det :)

0

Annonce ♥

11 hours ago, FrøkenPedersen said:

Nu har jeg fået købt tykt papir :) Der faldt lige en kasse med lak og segl ned i kurven også men skidt sker jo :floejt:

Jeg har nu næsten styr på materialerne til indbydelserne :thumbsupsmileyanim:

Det bliver godt- jeg glæder mig til at se, hvad du finder på. Det varer heller ikke længe, før jeg skal igang med vores igen. Jeg regner med, at de bliver sendt ud i januar...

0

On 23/9/2017 at 6:30 AM, enkenoguniformen said:

Det bliver godt- jeg glæder mig til at se, hvad du finder på. Det varer heller ikke længe, før jeg skal igang med vores igen. Jeg regner med, at de bliver sendt ud i januar...

:) Jeg skal nok ligge billeder ind når engang de er fabrikerede :)
Jeg regner med vores skal ud i uge 2. Det giver 10 ugers betænkningstid for gæsterne, det må være nok :) Jeg ved godt det er sent i forhold til hvad mange andre gør, men sådan bliver det altså :floejt:

0

6 hours ago, FrøkenPedersen said:

:) Jeg skal nok ligge billeder ind når engang de er fabrikerede :)
Jeg regner med vores skal ud i uge 2. Det giver 10 ugers betænkningstid for gæsterne, det må være nok :) Jeg ved godt det er sent i forhold til hvad mange andre gør, men sådan bliver det altså :floejt:

10 uger er da helt fint!

0

Annonce ♥