FrøkenPedersen

Vores bryllup 24/3-18

226 posts in this topic

Annonce ♥

I dag fik jeg købt kjoler til min datter og min lånedatter :) 249 gode danske kr pr stk :) God pris :)

71abad883c8e7d725bc441b29b37af.jpeg

hmgoepprod.jpg

Min lånesøn ved jeg ikke hvad skal have på endnu. Måske jakkesæt som sin Far eller bare noget smadder smart tøj...
Jeg fik også fundet stedet vi skal ud og se på ringe. Det er ret umuligt på nettet at finde helt simple guldringe uden sten i dameringen, men i fysisk butik går det bedre :)
Så kom vi så langt :)

Edited by FrøkenPedersen
0

Annonce ♥

On 9/11/2017 at 6:43 PM, FrøkenPedersen said:

I dag fik jeg købt kjoler til min datter og min lånedatter :) 249 gode danske kr pr stk :) God pris :)

71abad883c8e7d725bc441b29b37af.jpeg

hmgoepprod.jpg

Min lånesøn ved jeg ikke hvad skal have på endnu. Måske jakkesæt som sin Far eller bare noget smadder smart tøj...
Jeg fik også fundet stedet vi skal ud og se på ringe. Det er ret umuligt på nettet at finde helt simple guldringe uden sten i dameringen, men i fysisk butik går det bedre :)
Så kom vi så langt :)

Sikke nogle søde kjoler - de er gode på hver deres måde- den nederste kunne jeg sagtens se mine piger i også! :wink:

0

11 hours ago, enkenoguniformen said:

Sikke nogle søde kjoler - de er gode på hver deres måde- den nederste kunne jeg sagtens se mine piger i også! :wink:

Ja de er meget forskellige :) men piger på hhv 23 og 12 kan dårligt bære det samme. 

Min datter minder lidt om modellen der har den blomstrede på og min lånedatter er en pind af en hestepige, hvilket gør det ualmindelig svært at finde kjole der sidder godt på hende :) Hun er slank som et siv og uden bare tanken af facon og former endnu :)

0

5 hours ago, FrøkenPedersen said:

Ja de er meget forskellige :) men piger på hhv 23 og 12 kan dårligt bære det samme. 

Min datter minder lidt om modellen der har den blomstrede på og min lånedatter er en pind af en hestepige, hvilket gør det ualmindelig svært at finde kjole der sidder godt på hende :) Hun er slank som et siv og uden bare tanken af facon og former endnu :)

Ja, mine piger er også to sugerør, det er ikke nemt!

0

Jeg mangler inspiration til postludier der IKKE er den gængse bryllupsmarch :) Jeg har søgt mig skæv på youtube uden at finde lige det jeg synes kunne være skønt at gå ud til :)

Vores præludium er Canticorum Jubilo af Händel som jeg synes er voldsom smuk men ja... Hvad skal vi gå ud til? :)

0

Annonce ♥

Jeg er vild med idéen om nogle andre melodier i kirken! Det overvejer jeg også selv :)

Hvad med den der hedder "The Prince of Denmark's March"?

https://www.youtube.com/watch?v=Qb2CChm93dI

Det er selvfølgelig meget en smagssag - men der er også dette stykke af Grieg:

https://www.youtube.com/watch?v=fvNl1F_ZToQ

Edited by vsandager
0

I går fik vi booket feststedet :lol: Hvorfor være i god tid? :floejt: Indbydelserne der skulle have været sendt ud i sidste uge er ikke produceret endnu, men i løbet af ugen er jeg nok på den gode side af det :) 

Nå men alle planer er skrottet og vi holder ganske almindelig bryllup med 59 inviterede... Vi endte med at være enige om at skal vi fejre kærligheden skal det gøres på en ordentlig måde, og det blev så med en fest :) (Jeg ville gerne have "nøjedes", men det vil min kæreste ikke <3)

0

Man har et standpunkt til man tager et nyt :):) Hvilket feststed har I så booket ? Hvis datoen "holder" så ville jeg da se at få sendt de invitationer ud i en fart. Ikke at marts er en stor bryllupsmåned men folk kan jo have andre planer og her er det lige før påske hvor mange kan tænkes at ville tage en forlænget påskeferie :)  

0

Annonce ♥

På fredag skal jeg se min kjole igen :) Jeg kan dårligt huske hvordan den ser ud :) Jeg skal have lavet de sidste tilretninger og så er den forhåbentlig klar :)
Jeg arbejder på højtryk på invitationerne :floejt:

Vi har valgt rød og hvid som farver og en smule guld. Når valentinsdag er overstået kan man købe alverdens søde hjerte ting til ingen penge, hvilket jeg vil benytte mig af :)

Musik er vi ikke helt skarpe på endnu, vi har tilbud fra DJ som vi tygger lidt på men en jukebox er halv pris så...

0

16 minutes ago, FrøkenPedersen said:

På fredag skal jeg se min kjole igen :) Jeg kan dårligt huske hvordan den ser ud :) Jeg skal have lavet de sidste tilretninger og så er den forhåbentlig klar :)
Jeg arbejder på højtryk på invitationerne :floejt:

Vi har valgt rød og hvid som farver og en smule guld. Når valentinsdag er overstået kan man købe alverdens søde hjerte ting til ingen penge, hvilket jeg vil benytte mig af :)

Musik er vi ikke helt skarpe på endnu, vi har tilbud fra DJ som vi tygger lidt på men en jukebox er halv pris så...

Åh hvor bliver det spændende! jeg håber den er LIGE som du har ønsket. Lyder godt med invitationerne- jeg vil gerne se billeder, når de er færdige, hvis du har lyst til at vise dem frem.

0

Annonce ♥

27 minutes ago, enkenoguniformen said:

Åh hvor bliver det spændende! jeg håber den er LIGE som du har ønsket. Lyder godt med invitationerne- jeg vil gerne se billeder, når de er færdige, hvis du har lyst til at vise dem frem.

He he jo det tror jeg :lol: ellers så har man jo et standpunkt til man tager et nyt :floejt:
Jeg skal nok flache invitationerne når de er køreklar :)

0

Stor overvejelse og lidt et dilemma :)

Hvem skal føre mig op? :)

Begge vores fædre er døde så det bliver min kærestes søn der kommer til at stå med ham.

Han har også en datter på 12 og jeg har en datter på 22.

Vi har følgende i forslag:

1: Jeg følges op af min svoger, pigerne går bagved.

2: Jeg følges op af min datter og min kærestes datter står ved sin Far og Bror.

3: Jeg går alene med pigerne bag mig. (det ved jeg simpelthen ikke om jeg kan)

Vi vil ikke gå sammen :)

Jeg vil virkelig gerne have råd og vejledning på denne her og er der andre konstellationer så kom bare med dem :)

0

2 hours ago, FrøkenPedersen said:

Stor overvejelse og lidt et dilemma :)

Hvem skal føre mig op? :)

Begge vores fædre er døde så det bliver min kærestes søn der kommer til at stå med ham.

Han har også en datter på 12 og jeg har en datter på 22.

Vi har følgende i forslag:

1: Jeg følges op af min svoger, pigerne går bagved.

2: Jeg følges op af min datter og min kærestes datter står ved sin Far og Bror.

3: Jeg går alene med pigerne bag mig. (det ved jeg simpelthen ikke om jeg kan)

Vi vil ikke gå sammen :)

Jeg vil virkelig gerne have råd og vejledning på denne her og er der andre konstellationer så kom bare med dem :)

Hvad med at din mor følger dig op og begge piger går ind inden dig? :)

Jeg skal selv følges op af min søn, men ellers skulle det helt sikkert være min mor der skulle gøre det :)

0

29 minutes ago, little miss phoenix said:

Hvad med at din mor følger dig op og begge piger går ind inden dig? :)

Jeg skal selv følges op af min søn, men ellers skulle det helt sikkert være min mor der skulle gøre det :)

Ideen er god men det kan hun ikke :) og jeg tør ikke stole på jeg kan styre både mine og hendes nerver :) to tudbrølere er en for meget :lol: Hun kan dårligt rejse sig op for at skåle uden at hyle :)

Edited by FrøkenPedersen
0

Annonce ♥

19 hours ago, enkenoguniformen said:

Tillykke med musikvalget. Hvem skal spille for jer?

En fra Gistrup der hedder Thomas. Det er via mund til mund han er fundet så ved faktisk ikke mere end han er anbefalelsesværdig :) Han har spillet i flere år og har lys og lyd osv... og en ganske flink mand at tale med :)

0

On ‎27‎-‎01‎-‎2018 at 10:53 PM, FrøkenPedersen said:

Så er musikken på plads :)  Det er tilsyneladende ikke så nødvendigt i jydeland at booke 3 år i forvejen hvis man ikke tager en dato i højsæsonen :) 

Men fedt det kun tog et enkelt opkald :)

Vi taler så også marts måned som er en meget stille måned på bryllupsfronten (og generelt) :) Februar og marts er nogle af de få måneder i året hvor jeg ikke spiller hver weekend :)

0

16 hours ago, diskobil said:

Vi taler så også marts måned som er en meget stille måned på bryllupsfronten (og generelt) :) Februar og marts er nogle af de få måneder i året hvor jeg ikke spiller hver weekend :)

Se det er lidt sjovt, for gennem ca. 55 år har marts altid været bryllupsmåned i vores familier. :)

0