FrøkenPedersen

Vores bryllup 24/3-18

226 posts in this topic

:):) Det er interessant men måske har man valgt det netop for at undgå at folk har været forhindret i at deltage i "de store måneder". Jeg forstår egentlig heller ikke at august og til dels juli er så store for det er heller ikke så sjovt at det er så varmt at folk dårligt kan ånde :) Når  det så er sagt så har det faktisk ofte været varmere i vejret i maj :) Men vi har da også haft kunder for hvem det er en tradition at bryllup holdes 31/12 :)  

0

Annonce ♥

Så fik jeg slæbt mig ud af sygesengen og fik kjole rettet til. Jeg har de sidste 4 døgn ligget underdrejet med influenza garneret med en lungebetændelse. Jøsses som det har kostet kræfter bare at komme i tøjet... 

Men kjolen er så fin og der er et lille slæb på som jeg faktisk havde glemt.

Jeg skal prøve sidste gang den 26. og så er jeg ved at være køreklar i hvert fald hvad mit tøj angår :)

0

45 minutes ago, Michellekyhl said:

Det er godt nok også ved at være tæt på! Puha er du ikke ved at være så utroligt spændt??

Ærgerligt med sygdom! Men trods alt godt, at det er inden brylluppet :thumbsupsmileyanim: godt du er ved at være ovenpå igen!

Egentligt ikke :) jeg vil skyde på at jeg tre dage før er ved at skide grønne grise men til nu er jeg sådan rimelig cool :)

Jeg har også takket vor herre for jeg har fået influenza nu og ikke om en god måned :)

0

Annonce ♥

Takker :) Ja det hele startede med en kop uskyldig kaffe, så hvad andet end et kaffefilter ;) Vores familie vil more sig over dem :D
De er ikke særlig bryllupsagtige men det er vi nu pænt ligeglade med :) Det her er mere os :)

0

Annonce ♥

Så fik vi bestilt tøj til min lånesøn :) Han vil have habit på som sin Far og de blev enige om at de også vil have vest på :) Så det synes jeg faktisk er lidt spændende :) Jeg tror nemlig ikke min kommende vil have jeg blander mig i hans tøjkøb når han nu ikke må blande sig i mit :lol:
På fredag kommer naboen (præsten) og snakker med os, det glæder jeg mig lidt til :)

0

5 hours ago, FrøkenPedersen said:

Så fik vi bestilt tøj til min lånesøn :) Han vil have habit på som sin Far og de blev enige om at de også vil have vest på :) Så det synes jeg faktisk er lidt spændende :) Jeg tror nemlig ikke min kommende vil have jeg blander mig i hans tøjkøb når han nu ikke må blande sig i mit :lol:
På fredag kommer naboen (præsten) og snakker med os, det glæder jeg mig lidt til :)

Vi glæder os også til samtalen med præsten (for vores vedkommende laaaaangt ude i fremtiden). Det er så hyggeligt- og så kommer det bare noget tættere på det hele!

1

Annonce ♥

Her ved os går pigerne foran. Meningen er, at de går ind, og ved 'knækket op til midtergangen bliver jeg stående med min far, mens pigerne fortsætter. Når de er helt oppe ved Kim, går vi så op. :)

1

Så blev ringene bestilt :)

Igen slet ikke noget jeg havde regnet med... :)

Jeg har altid ønsket en glat guldring, i stedet fandt vi en bred guldring med masser af mønster. Den ser fantastisk ud på både min og min kærestes hånd <3

Edited by FrøkenPedersen
0

Annonce ♥

Prøvelsesattesten er lige tikket ind i E-boks :) og i morgen kommer præsten... Det kalder ligeså stille og roligt på flyveøglerne i min mave kan jeg mærke :) Jeg er ikke i tvivl om de kommer til at baske rundt som det gjaldt livet den 24 marts :)

Frisøren kom der styr på i går, så det er også på plads :)

1

Annonce ♥

8 hours ago, enkenoguniformen said:

De er fine og enkle- men så er der alligevel strukturen i dem, som bryder lidt med det helt traditionelle - et godt valg :)

Mange tak :) Det synes vi også :) Jeg havde bare slet ikke forestillet mig sådan en ring, men er vild med dem :)

0

1 hour ago, FrøkenPedersen said:

Mange tak :) Det synes vi også :) Jeg havde bare slet ikke forestillet mig sådan en ring, men er vild med dem :)

Jeg synes ofte man ender ud i noget andet end man havde tænkt først :lol:

0

6 minutes ago, enkenoguniformen said:

Jeg synes ofte man ender ud i noget andet end man havde tænkt først :lol:

Lad mig sige det sådan... Det er kun invitationerne der faktisk er som først tænkt :lol: Nu hvor præsten har været her er der også salmer der overrasker :) Jeg kan IKKE synge "Dejlig er jorden" uden at tudbrøle som en tøs... men ikke desto mindre slutter vi af med den :)

0

Sådan lidt lørdags filosoferen...
Der er kun 35 dage til jeg skal giftes... noget jeg aldrig havde forestillet mig skulle ske. Men helt ind i sjælen mærker det så rigtigt. Hvert andet ægteskab ender ifølge statistikken i skilsmisse og ingen gifter sig vel hvis de er i tvivl. Måske, måske ikke har vi bedre odds... Vi er voksne og et sted i livet, hvor erfaringen på nogle områder er stor. Vi skal ikke som unge navigere igennem spædbørn, stærke moderbindinger, uddannelse og boligdrømme... Vi vil ganske givet rende ind i vores udfordringer og små bump på vejen, men jeg tror på vi er så stærke at vi kan klare det.
Vi har troen, håbet og kærligheden... størst af alt er dog kærligheden. Hold nu op, hvor jeg glæder mig <3

1