FrøkenPedersen

Vores bryllup 24/3-18

226 posts in this topic

3 minutes ago, FrøkenPedersen said:

Det endte med jeg købte slør :) Først på eBay men det passede ikke helt i farven til kjolen så de 60 kr tror jeg det var ender med at blive til noget af pynten på bilen :)
Da jeg prøvede kjole sidste gang fandt jeg et ligeså enkelt slør i den rigtige farve til 400,- Jeg synes det er mange penge men kan godt se at det er det nok ikke :)
Anyway... Jeg tænker det bliver rykket i stykker og det er helt fint med mig :) Men hvad gør man med resten? :)
Jeg er ikke helt sikker på jeg kan smide det ud, men at komme det i en pose og på loftet er jo åndssvagt, der gør det jo i hvert fald ingen gavn :)  Så what to do :)

Jeg regner med det bliver revet i stykker, herefter gemmer jeg et stykke som minde, og resten ryger bare ud. 

1

Annonce ♥

Ja det bliver nok også sådan jeg gør det :)

Jeg har overvejet at lave en lille "kigkasse" i de dybe rammer fra IKEA. Med et billede af os eller min buket, en strømpetut, lidt af mit slør og måske vores bordkort. Det må tiden vise hvad det ender med :)

Jeg har lige kigget 14 dages vejrprognose:o... Det bliver fise koldt, derom er der ingen tvivl :) Jeg håber bare der er tørvejr og ikke for meget vind :)

0

1 hour ago, FrøkenPedersen said:

Ja det bliver nok også sådan jeg gør det :)

Jeg har overvejet at lave en lille "kigkasse" i de dybe rammer fra IKEA. Med et billede af os eller min buket, en strømpetut, lidt af mit slør og måske vores bordkort. Det må tiden vise hvad det ender med :)

Jeg har lige kigget 14 dages vejrprognose:o... Det bliver fise koldt, derom er der ingen tvivl :) Jeg håber bare der er tørvejr og ikke for meget vind :)

Det synes jeg lyder som en rigtig sød idé!

0

Annonce ♥

2 minutes ago, enkenoguniformen said:

Fedest.... billeder? Be-be :lol:

Ha ha de ligger på frisørens mobil :lol: Jeg kender nemlig mig selv så godt at jeg IKKE skal have muligheden for at videreformidle dem :floejt:
Men inspirationen kan i få at se :) Min opsætning bliver lidt mere pjusket for at få mit fehår til at fylde :)

Screenshot-2017-9-25 Kalder gifte brude-1.png

Edited by FrøkenPedersen
0

Just now, FrøkenPedersen said:

Ha ha de ligger på frisørens mobil :lol: Jeg kender nemlig mig selv så godt at jeg IKKE skal have muligheden for at videreformidle dem :floejt:
Men inspirationen kan i få at se :)

Screenshot-2017-9-25 Kalder gifte brude-1.png

Det bliver meget smukt!

0

Annonce ♥

23 minutes ago, FrøkenPedersen said:

Billede fra vores kirke :) Jeg har brugt tid til at visualisere hvordan det bliver så jeg ikke går helt i brædderne :lol:

Erik Lassens billede.

Smuk kirke. Det er en god idé at visualisere. Ellers må du et smut hen i den og gå laaaaaaaangsomt op ad gulvet.

0

Annonce ♥

7 hours ago, enkenoguniformen said:

Smuk kirke. Det er en god idé at visualisere. Ellers må du et smut hen i den og gå laaaaaaaangsomt op ad gulvet.

Det har jeg faktisk tænkt på om jeg skulle gøre :) Jeg må lige se om den er åben i dagtimerne, den har været lukket grundet renovering men det er forbi så hvis jeg er heldig :)

0

18 minutes ago, FrøkenPedersen said:

Det har jeg faktisk tænkt på om jeg skulle gøre :) Jeg må lige se om den er åben i dagtimerne, den har været lukket grundet renovering men det er forbi så hvis jeg er heldig :)

Det er oplagt at gøre, hvis der er mulighed for det. Vi skal køre før at komme i kirken, så det ligger ikke lige for her...

0

9 minutes ago, enkenoguniformen said:

Det er oplagt at gøre, hvis der er mulighed for det. Vi skal køre før at komme i kirken, så det ligger ikke lige for her...

:) Ja her er der 0,9 km til naboen/kirken og præstegården så det er jo ultra let :)

0

Annonce ♥

On 6/3/2018 at 0:48 PM, FrøkenPedersen said:

Billede fra vores kirke :) Jeg har brugt tid til at visualisere hvordan det bliver så jeg ikke går helt i brædderne :lol:

Erik Lassens billede.

Hvor er det bare en fin kirke! Så enkel og hyggelig... Sådan kan jeg virkelig godt lide kirker!! Og jeg er helt enig med Enkenoguniformen i, at du da skal prøve at se om det er muligt at komme ind og gå turen et par gange, hvis det kan dæmpe sommerfuglene lidt i maven :) 

1

Så fik vi hentet vores ringe og nu passer de :)
De er SÅ fine og jeg glæder mig til at få dem i brug :)

De er købt i fysisk butik Vibholm i Aalborg Storcenter.

Jeg fik fortalt i butikken, hvordan vi havde oplevet deres vejledning og service (eller mangel på samme) og de beklagede meget. De ændrer desværre ikke noget ved vores oplevelse og vi er færdige med at handle der, men de han forhåbentligt bruge det konstruktivt fremadrettet :)

28951417_10215470993236088_2690177072106012004_n.jpg

0

5 hours ago, FrøkenPedersen said:

Så fik vi hentet vores ringe og nu passer de :)
De er SÅ fine og jeg glæder mig til at få dem i brug :)

De er købt i fysisk butik Vibholm i Aalborg Storcenter.

Jeg fik fortalt i butikken, hvordan vi havde oplevet deres vejledning og service (eller mangel på samme) og de beklagede meget. De ændrer desværre ikke noget ved vores oplevelse og vi er færdige med at handle der, men de han forhåbentligt bruge det konstruktivt fremadrettet :)

28951417_10215470993236088_2690177072106012004_n.jpg

Skønt at det endelig lykkedes med ringene - de er fine. Jeg håber, I får meget glæde af dem, når de nu har voldt jer så megen besvær!

0

17 hours ago, enkenoguniformen said:

Skønt at det endelig lykkedes med ringene - de er fine. Jeg håber, I får meget glæde af dem, når de nu har voldt jer så megen besvær!

Enig :) Men hu ha det er svært at lade dem være :floejt: Jeg har lyst til liiiige at se og røre igen :floejt:

Nå men var på vej op i kirken for at slå sommerfugle ned, men det viste sig at der var begravelse i dag så det må siges at være ret upassende at bryde ind der :lol: Det må blive i morgen eller mandag :)

14 dage tilbage... :o

0

Annonce ♥

23 hours ago, FrøkenPedersen said:

Enig :) Men hu ha det er svært at lade dem være :floejt: Jeg har lyst til liiiige at se og røre igen :floejt:

Nå men var på vej op i kirken for at slå sommerfugle ned, men det viste sig at der var begravelse i dag så det må siges at være ret upassende at bryde ind der :lol: Det må blive i morgen eller mandag :)

14 dage tilbage... :o

Hmmm, ja, det havde nok ikke været det bedste set-up, hvis du pludselig var kommet valsende ned ad midtergangen der... du skal nok få lejlighed til lige at tage turen, tænker jeg. Jeg overvejer, om jeg skal tage min far med til Middelfart en dag når vi kommer tættere på, så vi også lige kan tage en øve-tur :)

13 dage nu....uhhhhh...... kriller-kraller i maven....

0

23 hours ago, FrøkenPedersen said:

Efter hvordan servietter osv bliver er bordkortene også blevet modificeret lidt :)
De ser nu sådan her ud i stedet for :)

29063223_10215480083063328_8217856263244268216_n.jpg

Og fine bordkort, sød ide med risene!

0

Så blev det søndag og jeg er træt som et helt alderdomshjem :)

I går på mit job havde mine kollegaer nogle sære prioriteringer i forhold til hvordan vores hverdag plejer at forløbe, men det tænkte jeg ikke mere over end at der sikkert var en tanke bag.

Det var der så også :lol: Kl 18.30 var jeg på vej ind på kontoret og en kollega kaldte på mig fra køkkenet, for der var noget jeg skulle se...

Der kom så mine svigerinder, min datter, lånebørn og nogle niecer 10 damer i alt. :o Jeg føler der gik 3 minutter før tiøren faldt og jeg var blevet "poldet" :)
Jeg havde jo frasagt mig den slags men det var de nu ligeglade med (på en måde) Jeg blev frigivet fra job og vi kørte hjem til os.

Der havde de så dækket et fint bord, lavet lækkert mad og alt var klappet og klart til mig. Jeg skulle bare sætte mig ned og nyde :) Min kæreste var blevet hentet til Herre bøf og bowl og de ville så komme hjem senere og hygge sammen med os damer. :)

De kom kl 23.45 og det var den hyggeligste aften og lige i vores ånd :)

Jeg fik ikke en polderabend men en HYGGEabend og det er jeg rigtig glad for :)

0