TrineLB

Pris på tilbehør

9 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg har selv til gode at kigge endnu, men jeg har forhørt mig lidt rundt omkring. :)
Skørt kan med fordel og mange penge sparet købes på nettet i udlandet. Jeg skal nok ikke have skørt, men hvis det er så køber jeg online.
Slør kan koste alt fra 400 til 2500 kr det handler i høj grad om hvad du vil have :) Blonder, længde osv :)
Tilretning ved jeg naturligvis kommer an på hvor meget der skal laves, men der hvor jeg skal prøve kjole tager bl.a. 400 kr for oplægning af kjole med slæb :)
Når jeg har været ude sidst i september skal jeg nok poste min nye viden :)

0

Et slør er sindssygt nemt at sy selv, så hvis du enten selv har en symaskine eller har en veninde eller et familiemedlem som kan sy, så er der virkelig nogle penge at spare der :) 

Jeg skal ikke selv have hverken skørt eller slør, og jeg syer min kjole selv, så jeg skal ikke betale for det, men tilretning kan være temmelig dyrt afhængigt af, hvad der skal laves.. Er det "bare" en oplægning er det måske 4-800 kr og så kommer det oveni, hvis kjolen også skal syes ind/ud eller lign. Det kan nemt blive 2000+ men det kommer alt sammen an på, hvilken kjole du finder, hvor meget der skal laves og hvilken skrædder du får til at gøre det :) 

Mvh. Lis 

0

Annonce ♥

Da jeg blev gift første gang, var det til disse priser:

Kjole 5000 - sat ned fra 10.500 (ingen tilretning nødvendig).

Skørt ca. 500 kr.

Slør 1200 kr

Diadem 400 kr

Sko 750 kr

0

Min kjole var lidt over budget, så jeg kommer virkelig til at spare penge på tilbehøret. Jeg køber skørt, slør og strømpebånd på nettet til billige penge. Min kjole skal også ligges op, og det ved jeg endnu ikke, hvad kommer til at koste.:) Jeg havde på forhånd udelukket at købe tilbehør i butikken, for jeg vil simpelthen ikke give så mange penge for det.

0

Annonce ♥